Mistähän löytäisi talousspriitä, joka kuulemma estää mm. kylpyhuoneen peilin höyrystymisen..? Onko Sinol juuri talousspriitä?
Talousspriitä?
5
8345
Vastaukset
- -se-
Sitähän se sinoli on. Sopii kyllä lasipintojen puhdistukseen, muttei se mitään huurtumista estä. Huurtumisen estoon voisit kokeilla vaikkapa auton tuulilasiin tarkoitettuja aineita.
Vaikka ongelma on varmaan ilmanvaihdossa, ainakin jos peilissä pysyy huurre pitkään.. - thai
MP-kypärän visiireihin käyttävät jotkut noita tuulilasin huurtumisenestoaineita. Kysy bensiksiltä, ainakin nimellä 5sateesta pitäisi löytyä. Tiiä sitten miten toimivat sisätiloissa, mutta mikseivät toimisi?
thai- olekaan
Ei se sateesta viis ole huurtumisenestoaine. Sitä laitetaan visiirin, tai tuulilasin ulkopinnalle. Huurtumiseen, siis lasin / visiirin sisäpintaan on eri aineet.
- Rain-x-antifog
Joku rain-x anti-fog sillä sai ainakin tuulilasin sisäpuolen pysymään melko hyvin huurteettomana
Niitä on eri aineita lasille ja muoville - kokei_lija
Tee näin: Hiero peileihin parranajovaahtoa ja pyyhi puhtaaksi esimerkiksi paperipyyhkeellä. Peili saattaa pysyä kirkkaana jopa kolme viikkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179