Kuka pitäisi mielestäsi voittaa Olli,Kaarlo,Kari vai Sari?
Kuka mielestäsi pitää voittaa?
11
565
Vastaukset
- kin
luultavasti Kaki. osaa hyvin taktikoida
- naisenergiaa
Ehdottomasti Sarin pitäis voittaa, Kakin ei missään nimessä, on niin törkeä "jätkä" ja
Ollis taas on koko ajan taktikoinut, myös Hannen
kustannuksella.....Kaarlo hmm.......ei....kyl se
on Sari !
- karitaisari
karitaisari
- kenny rogers
pojat nuolkoot näppejään.
- kaikki...
voisi voittaa... Mutta kaarlon voitto olisi tavallaan epäreilua karia ja saria kohtaan. Sari ja Kari on molemmat ok. Mut sarista ei löydy mielestäni mitään negatiivista luonne systeemiä toisin kuin Karilla... Kari on vaan niin pervo ja menettää siinä mielessä voittomahdollisuutensa. Uskon et bb:n seuraajista on enemmistö sillä "ei-pervoille" kannalla!! =)
- eetu vaan
Kaarlo.
Kaarlo on opiskelija.
Eikä valtio anna korotusta edes opiskelijoille, siksi Kaarlon on saatava voitto - Pertti K.
Olli petturi, Sari täysi blondi, joka ei tajua/tiedä mistään mitään. Kaarlon todellinen luonne/paineensietokyky ei ole tullut esiin samanlailla kuin muilla, koska muut ovat "kärsineet" talossa koko kauden (paitsi Olli, mutta sekin siis todella pitkään).
Kaki mielestäni. Lohduttanu muita, kiltti kaikille, ja on aivan oma pervo itsensä.!!
Mutta siltikään ei muita tarvitse haukkua alkamaan.Kaikki ovat kokeneet kovia siellä talossa- BB-Fani
Sarin pitäisi voittaa.Ensin mä olin Hannen kannalla mut kun hänet häädettiin talosta,niin sit Sari.Mä en ymmärrä ketkä äänestivät Kaarlon takas tai pitikö äänestää ketään vanhaa asukasta taloon.Olis vaan menny samanlaisesti kun viime vuonnakin,tai oliko BBn-tuottajalla vitsit vähissä.
- on paras
Sil on paras henkinen kantti. Kakikin on hyvin pärjänny, mut Sari on viel kovempi jääkäri.
- Ollin
ja Ollin pitää voittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693