Miehen taskusta putosi käytetty kondomi,kun laitoin niitå henkarille.Yrittääkö joku rikkoa suhdettamme näin katalalla tempulla.Mieleeni tulee myös olisiko mies ottanut vierasta,elikkä ajatukset velloo päässäni ristiriitaisena.Olen myös miettinyt kostanko miehelleni ja otan vierasta.Mutta jos mies onkin syytön ja minä petturi,niin miten voin saada anteeksi?
Kondomi
6
3638
Vastaukset
- george2
sen KÄYTETYN kondomin olisi miehesi taskuun laittanut ja missä olosuhteissa??? Hahhaa...avaa jo silmäsi! varmasti se on vieraissa käynyt...
- petteri2
Kuka säilyttää _käytettyjä_ kondomeja taskussa.
- Maailma hukkuu roskaan!
petteri2 kirjoitti:
Kuka säilyttää _käytettyjä_ kondomeja taskussa.
jotka luulevat vielä joskus tarvitsevansa kondomia. Miksi aina ostaa uutta, kun vanhakin vielä toimii?
- normi
No ei kai miehesi niin hölmö voi olla, että laittaa käytetyn kondomin taskuunsa!
- Qzax
Siinä vasta oivallinen pila laittaa työ kaverille avattu kortsu taskuun. Voi siinä olla pikkaisen selittelemistä kotona.
- voi :(
älä anna sille äläkä kellekkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187