GTS Viperini Taas huollossa!

Rasittunut

Alkaa kymmenen vuotta olemaan näyttävästi tällekin kamppeelle liikaa vaikka kilometrejä alle 60 ooo mailia!! Jatkuvasti ohjaustehostinongelmia ja vaihteiston pakki ei pelitä! Olisko aika vaihtaa 355 Ferrariin vai uudehkoon C6 Corvetteen? Mielipiteitä!

11

2951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosvo Roope

      hommasin Need Of Speedin ja testailen sielä eri merkkejä ja teen päätöksen niiden perusteella.

    • on muitakin

      Ei varmasti huonoja vaihtoehtoja nuo. Kuitenkin suosittelisin harkitsemaan myös Octaviaa jota on kehuttu kovasti lehdistössä. Milestäni 355 Ferraria on liikaa.

      • näin se menee

        skoda tai joku muu audi on hyvä.


    • autoja juu

      Et sanonut missä silla viperilläsi ajat mutta jos suomessa niin harkitse vakavasti uutta skylineä... suorituskykyä on siinäkin ja pääsee ajamaan talvellakin.

      • rasittunut

        ...naapurimaassa Ruotsissa.


      • tazze
        rasittunut kirjoitti:

        ...naapurimaassa Ruotsissa.

        ...on musta joka on näkynyt suomessa oulussakin, tiedän kyseisen auton. Olihan se nettiautossa myytävänäkin jonkin aikaa, hinta vain hyppi omituisesti kun yhtäkkiä hinta oli 20 tuhatta euroa enemmän?!?!

        MNahtoiko olla koko autoa tarkoitus edes myydä..


      • tsss

        Tietääkseni Suomeen ei saa tai ei ainakaan ole saatu yhtään skylineä.Tämmöstä autopiireissa puhutaan.Ei ole faktaa mutta näin muistelisin asian olevan


      • vanhempi...
        tsss kirjoitti:

        Tietääkseni Suomeen ei saa tai ei ainakaan ole saatu yhtään skylineä.Tämmöstä autopiireissa puhutaan.Ei ole faktaa mutta näin muistelisin asian olevan

        Ainakin löytyy. Oli viime kesänä myynnissä Tampereen AutoCenterissä...


      • saa...
        tsss kirjoitti:

        Tietääkseni Suomeen ei saa tai ei ainakaan ole saatu yhtään skylineä.Tämmöstä autopiireissa puhutaan.Ei ole faktaa mutta näin muistelisin asian olevan

        jos viittii ite hakee. Nissanin liikeet ei ainaskaan niit tilais (kysynny oon). Japanist niit sais n.15000e vähän käyttetyinä.


    • Tojo Supra

      se pesee kaikki muut urheiluautot, vittu on ainaki 200 heppaa, ja lippa vinoon !!

    • harkitse tällaista

      Ford GT 40,siinä on sitä jotain:-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe