Miten saan tiedoston viimeisimmän tallennuspäivän näkymään automaattisesti ylätunnisteeseen kun tulostan kyseisen dokumentin?
En siis halua tulostuspäivää enkä halua päivää vaihtaa aina kun olen muutoksia tehnyt.
Tallennuspäivä ylätunnisteeseen
7
1120
Vastaukset
- se.
Ylätunnisteeseen.
- A.O.
Mulla on englanninkielinen Word mutta näin se menee:
Klikkaa ekaks sinne ylätunnisteeseen. Sitten valitset wordin ylävalikoista "Insert!" -> "Field" (Lisää->kenttä) ja valitset siellä aukeavasta valikosta sopivan päivän enkuksi se on "SaveDate" kai se on suomalaisessa 'tallennuspäivä' tai jotain sellaista. Ja VALMIS.- huomaamaan
että tämä on excelpalsta.
- Idiootti
Siis olen vieläkin vastausta vailla. Excelin page setup:sta ja custom header:sta ei ainakaan ole valittavana tallennuspäivää. Eikö sitä siis ole mahdollista laittaa niin kuin wordiin on, kuten A.O kertoi?
- Idiootti
Hieno on ohje. Kiitos.
Ikävä kyllä minulle joutuu vääntämään rautalangasta..
ThisWorkbook moduuliin...
nyt tekee ylätunnisteeseen oikealle, jos haluat vasemmalle niin muuta
PageSetup.RightHeader---> PageSetup.LeftHeader
Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
Worksheets("Taul1").PageSetup.RightHeader = "Tallennettu viimeksi " & Format(Date, "dd.mm.yyyy")
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785