Meillä on äiti allerginen eläimille mutta meillä on kotona silti 5 gerbiiliä ja kaloja. Mutta lisääkin haluttaisiin jotain niin mitä sitten voisi ottaa jos ei mitään näistä: koiraa,kissaa,marsua,kania eikä kilpikonnaa.. ??
Allergia, ja mitä sittin?
5
300
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
Ainakin nämä voisivat käydä teille:
-Leopardigekko
-Akaattikotilo
Noista mulla ainakin on kokemusta, eli voin kertoa lisää, jos kiinnostuit..Kummatkin sopivat aloittelijoille..Myös muut liskot yms. voivat käydä..
Miksei teille muuten kilppari käy?- ihan ekaksi
ennen ku otat mitään eläintä kuten joku eksoottisempi leopardikekko, hanki kunnolla tietoa asiasta, tsekkaa onko asuinpaikkasi lähellä eläinlääkäri, joka osaa auttaa jos eläin sairastuu ja vielä kerran HANKI tietoa. älä oletuksia ja luuloja eläinten hoidosta..
- on.
todella miellytävä lemmikkieläin. Miksei teille tosiaan kilpari kelpaa? Se sopii hyvin allergiasta kärsiville ihmisille. =)
- viivi76_
Leena kirjoitti:
mutta akvaariokalat ainakin soveltuvat allergiasta kärsiville.
Valitettava tosiasia on se, että myöskin edellä ehdotetut aiheuttavatte allergikoille oireita mm. niiden ruokkiminen,ulosteet yms. ja sekin, että oireet ovat yksilöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693