Viallisilla renkailla kurvailtu liki 50 tuhatta ja nyt vasta katsastusmies merkkasi yhden nivelen vähän kuluneeksi! Koko lukema on noin 120 tonnia. Sitkeästi pitelin rattia paikoillaan kun en halunnut maksaa uudelleen jo maksamiani kumeja. Viimein "ammattilaiset" myönsivät ne edelliset sontaläjäksi! Tilalle tuli toiset renkaat jotka eivät ravista. No liike luovutti sen alapallon sitten "hyvityksenä". Mutta sen voi kertoa, että mikään ei sapeta enempää ratissa, kuin että pyöriä ei saada tasapainoon ja myyjä vaan kehuu ettei niissä voi olla vikaa!!! Mutta kun oli!
Kovaa kamaa käytössä
1
681
Vastaukset
- Fat boy
Ranteet on ainaski vetreät. ;)
No itellä oli muuan vuos sitten Galantissa kierot levyt ja ajelin niillä reilun vuoden.
Uusin sitten ne levyt pyöränlaakereiden kera:
Levyt maksoi n.100€ ja laakeri(ihmesysteemi!?!)n.270€ työt.
Jospa oiski raaskinut vaihtaa ne levyt heti ,niin ei olis laakeriremonttia tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815