Hei! Olen ajatellut että voisin tehdä opintojen ohessa toimistosiivoojan työtä. Osaisiko joku vastata, mikä tuollaisen työn tuntipalkka on? Paljonko teille maksetaan osa-aikaisesta toimistosiivouksesta?
Toimistosiivoojan tuntipalkka?
10
8187
Vastaukset
- suunnilleen
itsellä aloittelijan palkka (helsingissä) 7.08 tunnissa
- sippu
1.6.2006 on siivous- ja puhdistusalan palkkajärjestelmä ilmoitetty 7,02 €-7,80 €
- PAM sivuilta
firmat noudattaa tessin mukaista palkkataulukkoa, eli mene PAMin nettisivuille, siellä on siivous- alan palkkataulukko, eli siivous- ja kiinteistöalan kohdalla. Lähtöpalkka toimistosiivouksessa 7 euron paikkeilla. Joten ei sitä paljonkaan tienaa muutamalla tunnilla päivä, vähennät verot ja muut siitä pois.
- ihmiset
jankuttaa aina liittoon liittymistä. Sitten kun kysytään palkasta tyrkytetään PAM:ia, siis alinta palkkaa. Todellisuudessa palkkaus on todella kirjavaa. Harva tekee minimillä.
- alin palkka
ihmiset kirjoitti:
jankuttaa aina liittoon liittymistä. Sitten kun kysytään palkasta tyrkytetään PAM:ia, siis alinta palkkaa. Todellisuudessa palkkaus on todella kirjavaa. Harva tekee minimillä.
tarkoittaa kyllä sitä, että Pamin palkkataulukon palkan ALLE ei saa mennä.
Ymmärrätkö, että se on alaraja, ja ylärajaa ei ole...
Eli taulukon mukaan toimistosiivoojan palkka pitää olla VÄHINTÄÄN 7.02, mutta pyytää voi niin paljon kuin sielu sietää, eri asia on, maksaako kukaan...
- osa-aikaiseksi sitten :)
HYVÄ HYVÄ! Tieto tuli tarpeeseen.
- parempaakin
Jos menet pienempään firmaan töihin niin tuntipalkka on reilusti yli tes:in. Suosittelen että käyt www.mol.fi ja katselet sieltä.
- *zzzzzzzzzz
Kyllä isollakin firmalla voi saada palkkaa yli tes:n minimin. Itse olen isolla firmalla Tampereella ja palkka ei ole se tes:n alin...toimistosiivouksesta voi kyllä saada ylempääkin palkkaluokkaa jos hoitaa hommansa esimerkillisesti
- kauan ollut
*zzzzzzzzzz kirjoitti:
Kyllä isollakin firmalla voi saada palkkaa yli tes:n minimin. Itse olen isolla firmalla Tampereella ja palkka ei ole se tes:n alin...toimistosiivouksesta voi kyllä saada ylempääkin palkkaluokkaa jos hoitaa hommansa esimerkillisesti
jos on ollut siivousalalla 10 vuotta mikä olisi näkemys palkasta nyt toimistosiivousta 5vuotta siis mitä muut saa??
- siistix
kauan ollut kirjoitti:
jos on ollut siivousalalla 10 vuotta mikä olisi näkemys palkasta nyt toimistosiivousta 5vuotta siis mitä muut saa??
10e/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743