Sain lihavaa arkistossa

Hyvää

Oli joulun jälkeiset ns. välipäivät töissä ja silloin sitten tehtiin rästitöitä kuka mitäkin.

Arkistomme vaati ajantasaistamista ja olin siihen "joutilas".
Olen itse vajaa 50 ukkomies ja sain kaverikseni työkkärin kautta tulleen nuoren tyttösen Sarin hiukan yli kaksikymppisen joka oli ja on melkoinen pullukka, mutta iloinen ja kasvoiltaankin miellyttävä.

Olimme sulkeutuneet arkiston kätköihin ja lounaan jälkeen menimme jatkamaan töitä.
Totesimme, että meillä oli molemmat arkiston avaimet, mutta kukapa olisi kiinnostunut arkiston kätköistä.

Sari oli kumartunut ottamaan alahyllyltä jotakin mappia ja pyllisteli siinä edessäni mukavasti niin minä läimäytin sopivasti häntä pakaroille.
Ajattelin ensin, että tuli töpeksittyä, mutta tyttönen vain tirskahti ja keikutti takamustaan.

Kysyin ettetkö suuttunutkaan, johon Sari sanoi etteihän toki ja naureskeli.
Minulle tuli mieleen, että kokeillaan mitä tyttö tuumaa jos saa lisää läpsyttelyä.

Laitoin käteni hänen pyllynsä päälle ja hieroin kevyesti, Sari vastasi työntämällä takamustaan kättäni vasten.
Hänellä oli polvien alapuolelle ulottuva neulehame ja aloin ujuttamaan kättäni hameen alle.

Käteni kosketti sukkahousujen peittämiä pakaroita jotka olivat pehmeät.
Kehoitin Saria menemään polvilleen lattialle paperikasan päälle jonka hän tekikin mitään puhumatta.

Meni Sarin taakse ja nostin hameen vyötärölle ja eteeni tuli melkoisen leveä takamus jota peitti hiekanruskeat sukkahousut ja niiden alta erottuivat valkoiset alushousut jotka olivat isoa kokoa.

Laitoin kasvoni takamukselle ja hieroin kädelläni jalkoväliä joka tuntui yllättävän kostealta housut olivat siis kostuneet.

Sari hengitti katkonaisesti ja kiihkeästi kun hieroin pillun aluetta.
Vedin sukka-ja alushousut samalla kerralla polviin ja aloin nuolla takamusta ja pillua.

Pyysin Saria levittämään jalkojaan enemmän.
Työnsin sormeni pilluun joka oli lämmin ja liukas, kuin lämpimään tapettiliisteriin olisi koskettanut.

Edessäni oli nuori ja lihava tyttö joka oli kovassa kiimassa ja mahla kiilsi häpyhuulien ympärillä.
Nuolin pillua ja tunsin voimakkaan tuoksun joka johtui kiimasta tulevasta eritteestä.

Sari huohotti ja laskin omatkin housuni alas ja kysyin ottaisiko hän kullini suuhun, mutta hän ei halunnut joten kehotin häntä kääntymään selälleen.

Sari makasi selällään ja nostin hänen jalkansa ylös vedin sukkahousut pois ja asetuin jalkojen väliin.
Pyysin häntä nostamaan paitansa ylös jotta näkisin rinnat, Sarin rinnat olivat pienet verrattuna muuten rehevään vartaloon.

Kysyin, että mitenkäs ehkäisy johon Sari vastasi ettei tarvitse huolehtia ja käski minun tulla sisäänsä.

Työnnyin tuohon liukkaaseen vittuun.
Kuului vain lätsähtely kun työntelin ja Sari uikutti allani pyytäen nussimaan kovaa..

Lisäsin vauhtia ja imien ja purren pienehköjä rintoja.
Sarin jalat kiertyivät pakaroitteni ympärille ja hänen vartalonsa nytkyi allani.
Sari päästeli koko ajan ääniä kuin eläimet paritellessaan, tunsin samalla miten hänen vitustaan lähti voimakas tuoksu kun pumppasin häntä.

Sarin silmät olivat kuin usvassa ja huulet turvoksissa hän käänteli päätään ja samassa hän alkoi nousemaan ylös kuin istualleen,
Minä nussin minkä ehdin ja Saria sai voimakkaan orgasmin painaen kasvon minuun kiinni ja suudellen minua niin että tuntui kiuin kieleni olisi irtoamassa.

Sitten hän valahti rennoksi ja minä nostin hänen jalat ylös ja nussin nyt tiukkaa reikää.
Tunsin, että minulta lähtee ja annoin suihkuta lastini tuohon lihavan nuoren naisen kohtuun.

Makasin hetken Sarin päällä ja vetäydyin alemmaksi ja katsoin hänen häpykarvoitusta jonka nyt huomasin olevan aivan vaalea ja oli kuin siinä olisi ollut valtava määrä kosteutta.

Suutelin vielä kevyesti hänen vakoaan ja nousin ylös.
Ojennin käteni ja autoin Sarinkin ylös ja näin miten reisiä pitkin valui valtaisa nestemäärä.
Annoin Sarille paperinenäliinani jonka hän kääräisi jalkojensa väliin pyyhittyään ylimääräiset alushousuihinsa.

Sarin rinnat olivat täynnä hampaitteni jälkiä, kun olin purrut ja imuttanut kiihkossani.
Valittelin jälkiä, mutta Sari sanoi ettei hän itseään esittele kenellekään, minulle vain jos joskus vielä haluan.

Puettuamme totesin etten olisi uskonut tällaista voivan tapahtuakaan ja Sari oli samaa mieltä, mutta sanoi, että tilaisuus pitää käyttää silloin kun sellainen tulee.

Tämä oli ensimmäinen kerta kun nain näin lihavaa naista/tyttöstä, mutta eipä jäänyt viimeiseksi oli se sen verran maukas pala.
Suosittelen lihavia.

26

48318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taina

      olen 22-vuotias toimistossa työskentelevä pullukka,nätti tyttö. Olen huomannut,että runsaat muotoni, isot tissini (E 90 ) ja iso peppuni vetää etenkin vanhempia miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.

    • Taina

      Olen 22-vuotias pullukka,nätti toimistotyttö. Olen huomannut, että runsaat muotoni vetävät erityisesti vanhempia miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.

      • utelias

        oletko monasti antanut nussia pullukkaa pilluas??
        oletko saanut pillullas palkankorotuksia???


      • Taina
        utelias kirjoitti:

        oletko monasti antanut nussia pullukkaa pilluas??
        oletko saanut pillullas palkankorotuksia???

        Olen nauttinut useinkin,kuten kerroin. Toivottavsti se on auttanut myös tuohon jälkimmäiseen,en tiedä


      • herrasmies

        Jos noin lyhyen viestin perusteella voi "ihastua", niin näin on käynyt. Saanko sinuun jotenkin yhteyden?


      • Taina
        herrasmies kirjoitti:

        Jos noin lyhyen viestin perusteella voi "ihastua", niin näin on käynyt. Saanko sinuun jotenkin yhteyden?

        Lähetä ihmeessä sähköpostia tai soita suoraan niin katsotaan...


      • Taina(orig)
        Taina kirjoitti:

        Lähetä ihmeessä sähköpostia tai soita suoraan niin katsotaan...

        Jaha, on näköj''n amiksessa tunnit loppuneet


      • herrasmies
        Taina(orig) kirjoitti:

        Jaha, on näköj''n amiksessa tunnit loppuneet

        Vai ei sinua amisviiksillä hurmata...hyvä sulle...joka tapauksessa hyvää vuoden alkua, ei tämä ehkä ole niitä kaikkein luontevimpia tapoja ystävystyä...


      • Taina(orig)
        herrasmies kirjoitti:

        Vai ei sinua amisviiksillä hurmata...hyvä sulle...joka tapauksessa hyvää vuoden alkua, ei tämä ehkä ole niitä kaikkein luontevimpia tapoja ystävystyä...

        Vastasin tuohon pikkupoikien vastaukseen,jotka kirjoittivat nimelläni.


      • Herrasmies
        Taina(orig) kirjoitti:

        Vastasin tuohon pikkupoikien vastaukseen,jotka kirjoittivat nimelläni.

        Siis kiitos kun toit esille asioiden oikean laidan...


      • Taina(orig)
        Herrasmies kirjoitti:

        Siis kiitos kun toit esille asioiden oikean laidan...

        Ei kestä, epäselvyydet tulee korjata


      • herrasmies
        Taina(orig) kirjoitti:

        Ei kestä, epäselvyydet tulee korjata

        Kerropa voisimmeko viestitellä normaalisti ja tulla vaikka nettiystäviksi...


      • taina,org.
        herrasmies kirjoitti:

        Kerropa voisimmeko viestitellä normaalisti ja tulla vaikka nettiystäviksi...

        tulla vaikka seksi ystäviksi jos se minusta riippuu.


      • jude
        taina,org. kirjoitti:

        tulla vaikka seksi ystäviksi jos se minusta riippuu.

        Voikos suhun saada yhteyden muutkin kuin vain tuo yksi poika ?? Itse olen 21 -vuotias xl-kokoinen mies ... mahtaisikohan sinua kiinnostaa??


    • kokenut kankimies

      -pulskat "tytöt" ovat monesti suht' helppoja tapauksia,joten eipä kannata heitäkään väheksyä ravintoloiden valomerkin lähestyessä.Lisäksi he ovat yleensäkin hyvän ruuan ystäviä,jotenka yökylään saapunut pelimies saaneekin lähes poikkeuksetta mitä maittavimman aamupalan näiltä rubens'maisilta kaunottarilta,sillä hehän ovat kovin otettuja kun saavat "pulleiden ja maidonvalkoisten reisiensä väliin urheilijavartaloisen adoniksen rietastelemaan"...

      • Dooris

        No, sinulla on omat kokemuksesi... En väheksy tai aliarvioi niitä, mutta...

        Olin itse ennen juuri sellainen kuvaamasi "pullukka tyttö" ja miehiä riitti. Eikä todellakaan ollut kyse mistään valomerkin aikaan kiertelevistä tapauksista, vaan miehet piirittävät ihan alkuillasta lähtien. Oikeastaan oli varaa mistä valita, minähän kun en ketä tahansa mukaan hyväksy:-) Eikä ollut kyse mistään "kokeilijoista" eli moni oli kerran päässyt makuun ja halusi uudelleenkin, ilman sitä mainitsemaasi ruokapointtiakin...

        Jaa-a, jännä juttu... Siinäkin riittää pohtimista, kun moni mies sanoi, että ei pidä pullukoista tytöistä, mutta minut nähtyään olivat sitten aivan myytyjä... Kai minussa vain oli jotain ihanaa vetovoimaa, muodot oikeilla kohdillaan tai jotain;-)

        Niin, sanottakoon se vielä, että kun olen tässä muutaman kuukauden sisään hoikistunut, niin ei miehiä ole ollut ympärillä lähellekään yhtä paljon. Monikin on tullut sanomaan, että sä et yksinkertaisesti ole enää yhtä haluttava kuin ennen, vaikka mikään "luuviulu" en nykyäänkään ole...

        Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että ihmisen haluttavuus on vain pieneltä osalta kiinni ulkonäöstä, suurimman osan kuitenkin ratkaisee ihmisen muodostama kokonaisuus, jossa ulkonäöllä on tietysti suuri osuus...


      • Frank Armoton
        Dooris kirjoitti:

        No, sinulla on omat kokemuksesi... En väheksy tai aliarvioi niitä, mutta...

        Olin itse ennen juuri sellainen kuvaamasi "pullukka tyttö" ja miehiä riitti. Eikä todellakaan ollut kyse mistään valomerkin aikaan kiertelevistä tapauksista, vaan miehet piirittävät ihan alkuillasta lähtien. Oikeastaan oli varaa mistä valita, minähän kun en ketä tahansa mukaan hyväksy:-) Eikä ollut kyse mistään "kokeilijoista" eli moni oli kerran päässyt makuun ja halusi uudelleenkin, ilman sitä mainitsemaasi ruokapointtiakin...

        Jaa-a, jännä juttu... Siinäkin riittää pohtimista, kun moni mies sanoi, että ei pidä pullukoista tytöistä, mutta minut nähtyään olivat sitten aivan myytyjä... Kai minussa vain oli jotain ihanaa vetovoimaa, muodot oikeilla kohdillaan tai jotain;-)

        Niin, sanottakoon se vielä, että kun olen tässä muutaman kuukauden sisään hoikistunut, niin ei miehiä ole ollut ympärillä lähellekään yhtä paljon. Monikin on tullut sanomaan, että sä et yksinkertaisesti ole enää yhtä haluttava kuin ennen, vaikka mikään "luuviulu" en nykyäänkään ole...

        Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että ihmisen haluttavuus on vain pieneltä osalta kiinni ulkonäöstä, suurimman osan kuitenkin ratkaisee ihmisen muodostama kokonaisuus, jossa ulkonäöllä on tietysti suuri osuus...

        Kyllä näin on, että juttu siitä ettei lihaville naisille löydy mies seuraa, on pelkkää legendaa.
        Syvään juurunut käsitys siitä että ovat helpompia on loppujen lopuksi näitten naisten korvien välissä. Se taas on toinen juttu, ettei moni mies uskalla esim. työporukassa myöntää pitävänsä lihavista, (niinkuin minä teen) on aivan toinen asia.


      • kokenut kankimies
        Dooris kirjoitti:

        No, sinulla on omat kokemuksesi... En väheksy tai aliarvioi niitä, mutta...

        Olin itse ennen juuri sellainen kuvaamasi "pullukka tyttö" ja miehiä riitti. Eikä todellakaan ollut kyse mistään valomerkin aikaan kiertelevistä tapauksista, vaan miehet piirittävät ihan alkuillasta lähtien. Oikeastaan oli varaa mistä valita, minähän kun en ketä tahansa mukaan hyväksy:-) Eikä ollut kyse mistään "kokeilijoista" eli moni oli kerran päässyt makuun ja halusi uudelleenkin, ilman sitä mainitsemaasi ruokapointtiakin...

        Jaa-a, jännä juttu... Siinäkin riittää pohtimista, kun moni mies sanoi, että ei pidä pullukoista tytöistä, mutta minut nähtyään olivat sitten aivan myytyjä... Kai minussa vain oli jotain ihanaa vetovoimaa, muodot oikeilla kohdillaan tai jotain;-)

        Niin, sanottakoon se vielä, että kun olen tässä muutaman kuukauden sisään hoikistunut, niin ei miehiä ole ollut ympärillä lähellekään yhtä paljon. Monikin on tullut sanomaan, että sä et yksinkertaisesti ole enää yhtä haluttava kuin ennen, vaikka mikään "luuviulu" en nykyäänkään ole...

        Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että ihmisen haluttavuus on vain pieneltä osalta kiinni ulkonäöstä, suurimman osan kuitenkin ratkaisee ihmisen muodostama kokonaisuus, jossa ulkonäöllä on tietysti suuri osuus...

        Niinpä,katsos,kun tuo ulkonäkö-kysymyshän on tunnetustikin aina vaivannut naisten,niin kuin meidän miestenkin mieltä.Aivan samoin kun naisia vaivannee "riippurinnat,selluliitti ym.",niin miehetkin tuskastelevat kaljamahojensa,orastavan kaljuuntumisensa ja pienten vehkeitensä myötä.Tärkeintähän olisi oppia hyväksymään itsensä niine vikoineen ja puutteineen,kovin pieniltä mielestäni nämä ulkoiset seikat tuntuvatkin verrattuna esim. terveyden menetyksen rinnalla.Kuitenkin monet "potrat tytöt" omaavat heikohkon itsetunnon,ylipainosta johtuen,itse toki suosin mieluummin XL-tyttöjä -eipähän paritellessakaan "lyö vanteille",kuten anorektikkojen kanssa...mutta mielestäni tärkeintä on reipas huumorintaju,avoin mieli ja oikea asenne!


      • reilunkokoinen

        ...kannattaa varautua isolla lompakolla kun lähdetään, sillä nakkikioskien hinnat on noussu pilviin.


      • Arhippa
        reilunkokoinen kirjoitti:

        ...kannattaa varautua isolla lompakolla kun lähdetään, sillä nakkikioskien hinnat on noussu pilviin.

        sain kerran helsingissä ollessani tutustua kivaan pullukkaan ravintola bottalla. illan päätteksi sovimme että lähdemme hänen luokseen muistaakseni jaskan grillin kautta. lupasin maksaa laskun, mutta huora olisi tullut halvemmaksi. Kaiken lisäksi tytteli ylensöi ja putosi kotiinpäästyään. aamulla heräsin lompakko tyhjänä mutta kassit täynnä hänen kuorsaukseen, joka ilmeni viinan/valkosipulin hajuisena sahauksena. silloin tällöin sahausta säesti kunnon töräys, jonka tuoksun tunnen vieläkin haisteluelimessäni.
        Tuota iltaa en unohda koskaan, lämmöllä muistellen, Arhippa, Länsi-Suomi 28.2.2003

        p.s. olit osasyy mielenterveysongelmiini.


    • Jemu

      Hienoo..olisit vielä vetänyt perseeseen

    • Anna

      ...ne kaikki lihavista tytöistä tykkäävät silloin on, kun mä valun?
      Ja jos se pitää paikkansa, että lihavat tytöt on helppoja (en usko), se ei välttämättä johdu siitä, että ne on epätoivosia, vaan siitä, että joidenkin elimistössä on normaalia enemmän testosteronia, joka lisää seksihaluja. Kokemusta on omasta takaa :D

      • mä (-72)

        Missä oikein olet piileksinyt ;D
        Heitä ihmeessä viestillä, hopihopi ;)
        Olen ruuhkasuomessa, ja lihavat tytöt on POP. =)

        meili; [email protected]


    • nostaja

      nostettu

    • nostaja

      nostettu

    • 121 kg

      Lihavat ovat ihania.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe