Lentokenttä

Rosmariini.

Onkohan Istanbulissa useampikin lentokenttä, ja kuinkahan sokkeloisia ne mahtavat olla? Hieman peloittaa kun olen sinne yksin lentämässä..

8

4079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bb-face_j

Milloin lennät? Mä olen menossa tammikuussa, myöskin ekaa kertaa Istanbulin kautta. ettei vaan sattuis lennot samaan aikaan?:)

• Rosmariini.

Helmikuussa vasta lennan ma,että ei harmi vaan yhtäaikaa :/

• Istanbuliin

Lennän parin viikon kuluttua Istanbulin kautta, tai vaihdan konetta siellä. Jännittää myös, varsinkin koneen vaihto. Karttaa lentokentästä tuossa jo aiemmin kyselinkin... Istanbulissa on tietääkseni ainakin kaksi lentokenttää (?) mutta se Ataturkin kenttä on suurin ja yleisin, saa sanoa jos olen väärässä. Itse ainakin Ataturkin kentälle menen ja sieltä tapahtuu myös vaihto. Toivon, että olisi hyvät opasteet siellä ja nimenomaan englanniksi, myös kotimaanterminaaalin puolella...

Tsemppiä :) Koska olet lähdössä itse?

• Atatürk kentasta

Terve,

Istanbulin Atatürk kentta ei ole niin sokkeloinen. Helpommin ymmarrettavissa kuin Helsinki-Vantaa :P Tosin viime aikoina kaikkein helpoin reitti on korjausten takia suljettu joten yritan neuvoa sinulle seuraavaksi helpomman keinon paasta kotimaanterminaaliin. Valitettavasti joudut kavelemaan aika paljon :(

Kun olet saannut laukkusi hihnalta ja löydat ulospaasyn saapuvien terminaaliin (sijaitsee keskella sita hihnahallia) kaanny heti oikealla kohti Gloria Jeans kahvilaa. Kahvilan jalkeen naet heti kahdet liukuportaat (toiset menee ylöspain, toiset alaspain). Mene liukuportailla alakertaan. Alakerrassa kaannyt heti oikealle josta naet uloskaynnin isoon halliin jossa on pitka kaytava. Taman kaytavan toisessa paassa on metro. Kaanny tuolla kaytavalla VASEMMALLE eli ei metroon pain. Kavele koko kaytavan paahan (kyltteja matkalla jotka johdattavat Domestic Terminaliin). Seuraat kaytavaa niin pitkaan kunnes vastaan tulee turvatarkastus. Laukkusi yms. lapivalaistaan jonka jalkeen olet ns. kotimaanterminaalin alapuolella. Jatka matkaasi oikealle (kaartaen) ja löydat hissit jolla nouset 2. kerrokseen (eli lahtevien kerrokseen, tarkista kerros viela hississa). Hissista ulosastuessasi olet heti lahtoselvitystiskien vieressa. Helppoa :) Tosiaan matkalla on paljon kyltteja ja voit kysya neuvoa työntekijöilta apua jos tunnut etta olet vaarassa paikassa. Jos eivat englantia osaa niin varmasti ainakin viittovat oikeaan suuntaan :)

Hyvaa matkaa! İyi yolculuklar.

• varmasti suuri apu

minullekin, kiitos tuhannesti! :) tammikuussa pitäis tosiaan lähteä sinne seikkailemaan :-D

• Sinulle_

Tulostan viestisi ja koitan suunnistaa perille :) Helpotti paljon!! Kiitos!!!!!

• Rosmariini.

Missähän minua vastaan tulevan kannattaisi odotella,mistä toisemme parhaiten löytäisimme?:)

• ...kotona
        Rosmariini. kirjoitti:

Missähän minua vastaan tulevan kannattaisi odotella,mistä toisemme parhaiten löytäisimme?:)

Siinä heti laukkuhallin jälkeen, kun tullaan ovesta ulos julkiseen tilaan, näyttivät olevan kaikki vastaanottajat, niin omanikin. Helppo oli löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe