Kaveri ostamassa venettä ja asuu virossa.
Vene on vuosimallia 1981 ja moottori 40hv 90 vuosimallia.
Riittääkö,kun tekee pelkästään kauppakirjan veneestä ?
Vai tarviikos tuossa tietää jotain erikoisempaa ?
Esim. Tarviiko sen virolaisen käydä suomen maistraatissa tekemäs jotain lappusia kenties ?
Veneen myynti viroon ?
1
4347
Vastaukset
- mutta
jotta jos soskus myös Virossa haluttaisiin tietää mistä ja miten vene on muutoin sinne tullut on hyvä laatia yksiselitteinen kauppakirja jossa on ainakin myyjän, ostajan,koneen, veneen tarkat tiedot ja luettelo mukana olevista varusteista sekä kauppahinta esim vapaasti Kiuhuvan saaressa. Kauppahinna maksuehdot tai kauppasumman kuittaus.
Ja niinkuin Suomessa on tapana kauppakirjoja on laadittu kaksi kappaletta, yksi myyjälle ja yksi ostajalle. Kopio reksiteritodistuksesta. Alkuperäisen viet maistraattiin ja samalla sanot rekisterin irti. Ota mukaasi kauppakirja. Todistajina ko tapahtumalle ja kauppasopimukselle kaksi täysivaltaista henkilöä, (mieluummin ei kummankaan sukulainen.) joiden nimet ovat kauppakirjassa kuun päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639