Olavi Mäenpäältä, TS "maahanmuuttajat otetaan vastaan Turun linnassa".
Mitä lie vähäväraisen yksityisen yksityisetsivän päässä liikkuu?
Ei ainakaan kovin korkeatasoista ajatusta.
Älytön lausunto
12
962
Vastaukset
- linnassa otetaan
Kyllä Turun kaupunki todella järjesti ja kustansi maahanmuuttajille tervetulojuhlan Turun linnassa. Muille vain Suomesta tulleille ei sellaista ole järjestetty ja kukapa nyt vapaaehtoisesti Turkuun muutttaiskikaan? Siis tässäkin: Mäenpää oli oikeassa!
- taas kävi
Ystävälliseksi kädenojennukseksi tarkoitettu ele - Turunlinnan juhlat pakolaisille - muuttuui muiden kaupunkilaisten kateudesta töllöntöiksi!
- nekin juhlat
taas kävi kirjoitti:
Ystävälliseksi kädenojennukseksi tarkoitettu ele - Turunlinnan juhlat pakolaisille - muuttuui muiden kaupunkilaisten kateudesta töllöntöiksi!
Veronmaksajilta se on pois, miksi maahanmuuttajia pitää hyysätä enemmän kuin suomalaisia? Ei tässä kateudesta ole kysymys, vaan turkulaisesta tyhmyydestä. Ja mikä huomattavaa: Mäenpää oli oikeassa ainakin tässä asiassa, juhlat olivat totta!
- pahoinvoiva......
nekin juhlat kirjoitti:
Veronmaksajilta se on pois, miksi maahanmuuttajia pitää hyysätä enemmän kuin suomalaisia? Ei tässä kateudesta ole kysymys, vaan turkulaisesta tyhmyydestä. Ja mikä huomattavaa: Mäenpää oli oikeassa ainakin tässä asiassa, juhlat olivat totta!
Joo ja mihin alunperin suunniteltiin turun linna? muistaakseni puolustuspesäkkeeksi ulkomailta tulevia vastaan! Paasion poppoo on kaiken pahan alku
- EU-friikki?
pahoinvoiva...... kirjoitti:
Joo ja mihin alunperin suunniteltiin turun linna? muistaakseni puolustuspesäkkeeksi ulkomailta tulevia vastaan! Paasion poppoo on kaiken pahan alku
Kysyy vapaan liikkumisen kannattaja
- enempi epäilen
EU-friikki? kirjoitti:
Kysyy vapaan liikkumisen kannattaja
Tuskin eu-friikki, vaan sosiaalidemokraatti, koska haluaa kieltää kaiken ja kieroilla.
- Mäenpäälle!
pahoinvoiva...... kirjoitti:
Joo ja mihin alunperin suunniteltiin turun linna? muistaakseni puolustuspesäkkeeksi ulkomailta tulevia vastaan! Paasion poppoo on kaiken pahan alku
Onhan se Mäenpää vähän omituinen, mutta Turun kunnallispolitiikassa mies paikallaan, ei täällä ihan mitä tahansa rötöksiä kokoomus ja demarit voi tehdä julkisuuden pelossa. Keskustelupalstan sulkemisestakin Mäenpää tiesi jo ennalta, vaikka se oli vihreitten ja demarien aikaansaannos. Kohta on protestin ja näytön voiman paikka, antakaamme äänivyöry Mäenpäälle, kunnian miehelle!
- ei politiikko
Mäenpäälle! kirjoitti:
Onhan se Mäenpää vähän omituinen, mutta Turun kunnallispolitiikassa mies paikallaan, ei täällä ihan mitä tahansa rötöksiä kokoomus ja demarit voi tehdä julkisuuden pelossa. Keskustelupalstan sulkemisestakin Mäenpää tiesi jo ennalta, vaikka se oli vihreitten ja demarien aikaansaannos. Kohta on protestin ja näytön voiman paikka, antakaamme äänivyöry Mäenpäälle, kunnian miehelle!
Hyvähän se on että joku pitää mölyä, mutta ei tuollaista pelleä pitäsi päästä vaikkuttamaan oikeaan päätöksen tekoon.
- kun sanoit
ei politiikko kirjoitti:
Hyvähän se on että joku pitää mölyä, mutta ei tuollaista pelleä pitäsi päästä vaikkuttamaan oikeaan päätöksen tekoon.
Olavi Mäenpää on suuri kansalaisvaikuttaja ja isänmaan ystävä, jollaisia tarvitaan vahtimaan turkulaisten demarien ja kokoomuslaisten yhteiskähmintöjä. Päätöksenteossa mies paikallaan, tietävä ja sanojensa mittainen, poikkeaa joka suhteessa edukseen muista turkulaispolitiikoista! Äänivyöry rakennetaan nyt!
- Tämäkinkö
kun sanoit kirjoitti:
Olavi Mäenpää on suuri kansalaisvaikuttaja ja isänmaan ystävä, jollaisia tarvitaan vahtimaan turkulaisten demarien ja kokoomuslaisten yhteiskähmintöjä. Päätöksenteossa mies paikallaan, tietävä ja sanojensa mittainen, poikkeaa joka suhteessa edukseen muista turkulaispolitiikoista! Äänivyöry rakennetaan nyt!
Puolue ei ole turussakaan tilaston kärjessä jos se on niin hyvä ja aina oikeassa.Mieskin on aivan outo nimittäin puolueen johtaja.
- Linna
pahoinvoiva...... kirjoitti:
Joo ja mihin alunperin suunniteltiin turun linna? muistaakseni puolustuspesäkkeeksi ulkomailta tulevia vastaan! Paasion poppoo on kaiken pahan alku
"mihin alunperin suunniteltiin turun linna? muistaakseni puolustuspesäkkeeksi ulkomailta tulevia vastaan"
Kyllä se taidettiin rakentaa ihan yhtä paljon ruotsalaisten vallanpitäjien mahdin osoitukseksi suomalaisille nöyrille alamaisille, ja veronkeräämistä ym. tehostamaan.
- Mullah
Kakolaan voisi järjestää omat Linnan juhlat pakolaisille. Kaikki Turun seudun pakoilaiset yms paskasäkit ja jätetään sinne kunnes se puretaan.
No offence, siihen he ovat itsensä ajaneet. Käyttävät törkeästi Suomen valtiota hyväkseen hakemalla rahaa sosiaalitoimistosta ja lähettävät sitä sinne KOTIMAAHANSA jolla yksi perhe eläää useamman kuukauden.
Plus kaikki rikokset yms.
Olavi oli oikeassa. Oikeudet pois pakolaisilta ja maahanmuuttajilta. Maassa maan tavalla, jos ei osata elää oikein---->menolippu mombasaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419
