Huomio. Siviili on käyttänyt nimimerkkiäni tällä amatöörien täyttämällä palstalla, mikä ei liene poikkeustilan aikana sallittua, mutta siitä 5. MINÄ KÄSKEN NYT: Siviilit ja amatöörit pois palstalta. Valmistautukaa Puolustusvoimain lakkauttamiseen tarpeettomana. Kantahenkilökuntaa minä käsken: Ryhtykää etsimään siviiliammattia tai painostakaa joukkovoimalla (muttei aseellisella) Puolustusvoimain nykyjohtoa ja maan hallitusta korkeatasoisiin varhaiseläkkeisiin. Loppu.
MINÄ KÄSKEN
11
362
Vastaukset
- masa
kantahenkilökuntaa ei ole enään olemassa, on vain 'palkattuja sotilashenkilöitä'.
näin lukee uusimmassa ypalvossa.- MAJURI
HUOMIO! Lue tarkemmin! Kantahenkilökunta oli ainakin silloin kun minä jäin pois. Mihin se olisi poistunut! LOPPU. PISTE.
- MAJURI
MAJURI kirjoitti:
HUOMIO! Lue tarkemmin! Kantahenkilökunta oli ainakin silloin kun minä jäin pois. Mihin se olisi poistunut! LOPPU. PISTE.
Tietysti.
- masa
MAJURI kirjoitti:
vaikka siihen että ypalvosta tuli uusi versio viime vuoden puolessa välissä.
- Vänr
Olkaa hyvä ja lopettakaa noiden aivottomien päiväkäskyjenne antaminen näillä palstoilla. En usko, että ne olisivat koskaan jaksaneet huvittaa ketään vähän vertaa! Olette ammentaneet aiheen tyhjääkin tyhjemmäksi – en usko että Tekään saatte möläyksistänne enää minkäänlaista tyydytystä.
Toisella nimimerkillänne TUOMARI kirjoittamanne typeryydet voitte lopettaa saman tien. Koettakaa uudistua, keksikää jo lopulta jotain älykkäämpää!- MAJURI
Huomio, "vänrikki"! Minä käsken: Pois palstalta. Valmistautukaa puoltusvoimien lakkauttamiseen tarpeettomana. Loppu.
- MAJURI
Huomio, "vänrikki"! Minä käsken: Pois palstalta. Valmistautukaa puoltusvoimien lakkauttamiseen tarpeettomana. Loppu.
- SotilasPoliisi
MAJURI kirjoitti:
Arvoisa "MAJURI", "TUOMARI", vai mikä teidän nimenne sitten lieneekään, ihan vakavasti ottaen, mitä te kuvittelette saavuttavanne noilla typerillä ja täysin tyhjänpäiväisillä "huudahduksillanne"? Voisitteko ystävällisesti kertoa sen minulle ja monelle muulle samaa asiaa tällä foorumilla ihmettelevälle?
Jos tavoitteenanne on jonkinlainen huumorinkukka, niin valitettavasti te kyllä epäonnistutte siinä. Valitan. - Psykiatri
MAJURI kirjoitti:
Tyypillinen henkisesti jälkeen jäänyt tapaus tämä "majuri".Käytös maanisdepressiivistä.Elää täysin omissa unelmissaan.Kokenut lapsuudessaan jotain järkyttävää,mahdollisesti insestiä.Aikuisena ei ole kyennyt solmimaan suhteita vastakkaiseen sukupuoleen.Elää yksinään sulkeutunutta elämää.On jatkuvan lääkityksen tarpeessa.On ajoittain mielisairaala hoidossa.Tässä meidän majurimme,ymmärtäkää häntä ,hän on sairas.
- Res ylil.
joka esiintyy täällä "majurina" lienee finninaamainen ammattikoululainen,jolla on ongelmia äänenmurroksen kanssa.
Varmaan onanoi kun tekee näitä pikku rivejään..
Ainut nainen jonka on nähnyt on varmaan äiti. - EVERSTILUUTNANTTI
No niin pikkumajuri,tässä iso paha everstiluutnantti.Minulla on yksi iso nappi enemmän kuin sinulla.Ja nyt sinun pitää totella minua.Lopetapas heti tälläiset kirjoittelut kun et näistä sotilasasioista mitään ymmärrä.Nyt pistät pään tyynyyn ja otat nallekarhun kainaloon,ja alat nukkumaan.Näe vaikka sotilaista unta.Voit sitten isona poikana päästä vaikka armeijaan.Voit päästä vaikka johonkin potkukelkkapataljoonaan insinöörimajuriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803