http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=158&news_id=200621884
Nurmijärven sähkö
7
2413
Vastaukset
- ???
olipas melkoinen paukku
- Vaihtoon menee
Nurmijärven Sähkö lähetti hienon tarjouksen vanhoille kanta-asiakkaille.Maksut nousevat 1.1.2007 todellakin 1.9c/KWh sekä talviarkipäivähinnassa että muun ajan hinnassa. Prosenteissa vanhoihin hintoihin, nousua on(talvi 5,6centistä 7,9centtiin ja muu aika 3,8centistä 5,7centtiin) 34% ja 50%. Tarjous on vieressä pöydälläni, mistä se joutuu huonojen muistojen arkistoon toimittajanvaihdoksen mukana.
- jos saisin..
Voisitteko vähän vinkata tuohon kilpailutukseen liittyen, mistä lähteä sitä tekemään ja millä tavoin? Jos jotain vinkkejä on antaa, niin mielelläni otan vastaan ja tarpeen tullen jaan eteenpäinkin. Itse kyllästyneenä Nurmijärven Sähkön hinnan nousuihin!!'
- NuorisoSeura
jos saisin.. kirjoitti:
Voisitteko vähän vinkata tuohon kilpailutukseen liittyen, mistä lähteä sitä tekemään ja millä tavoin? Jos jotain vinkkejä on antaa, niin mielelläni otan vastaan ja tarpeen tullen jaan eteenpäinkin. Itse kyllästyneenä Nurmijärven Sähkön hinnan nousuihin!!'
Netin kautta eri yhtöille tarjouspyyntö. Nyt lähti Nurmijärven sähkö vaihtoon, eivät ole ainakaan vielä reagoineet fortumin ratkaisuun.
- Klaukkalan mies
Olin juuri äsken tekemässä tarjouspyyntöä muualta,
kun radiossa sanottiin Nurmijärven Sähkön peruuttaneen sähkön hinnan korotukset.- Mitäkukahäh
vitut... siis puhutko nyt totta vai paskaa?
- OÄÖ
nurmijävi korotusta. Korotuksesta kyrpiintyneille tarjoaa sitovaa 2 vuoden sopimusta olemattomalla alennuksella (alennus siis näistä korotetuista hinnoista). nurmijärvi selittää, että päätöstä ei voi perua kuin hallitus. Ihmeellistä, että hallitusta ei saisi kutsuttua ylimääräiseen kokoukseen. Nurmijärven sähkö ei ole kai kuullut ylimääräisistä kokouksista, joiden järjestäminen on ihan normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1514763BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053984- 2123188
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093049Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main842873- 1251720
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok121625- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1491145