Samassa vuotavassa veneessä? Kysymys pohjaa päivän aikana kuulemaani (YLE-X).
Turkissa toimii muutamaa höyrypäätä keulakuvanaan käyttävä liike joka painaa oppikirjoja ja yrittää saada kreationismin kouluopetukseen.
Käytetyt menetelmätkin ovat samoja kuin kotoisilla kretuilla, yliampuvat väitteet, omien kovien todisteiden puuttuminen ja sen peittely uskonnollisella retoriikalla.
ja myös suora valehtelu esim esittämällä samoja epätosia kommunismi-ateismi kytköksiä kuin täälläkin.
Tällä perusteella jos Turkki ei kelpaa euroopan unionin jäseneksi, niin ei kai sitten Suomikaan?
Turkin muslimit
16
605
Vastaukset
Yleinen "tieteellinen" käsityshän on että evoluutiota ei saa kysenalaistaa. Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutiohömppään. Joten meidän on erottava EU:sta.
Kannatetaan.- Sulle!
Että Kretuveljesi turkissa ovat muslimeja eivätkä sulata harhaoppiasi jeesuksesta jumalana.
Muuten teillä synkkaisi varmaan hyvin! >>Yleinen "tieteellinen" käsityshän on että evoluutiota ei saa kysenalaistaa. Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutiohömppään. Joten meidän on erottava EU:sta.Kannatetaan.
illuminatus kirjoitti:
>>Yleinen "tieteellinen" käsityshän on että evoluutiota ei saa kysenalaistaa. Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutiohömppään. Joten meidän on erottava EU:sta.Kannatetaan.
Jotka eivät koulutustasostaan huolimatta suostu nielemään evoperunaa. Mitä te heille teette ? Laitatteko kenties keskitysleiriin uudelleen ohjelmoitaviksi ;D
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Jotka eivät koulutustasostaan huolimatta suostu nielemään evoperunaa. Mitä te heille teette ? Laitatteko kenties keskitysleiriin uudelleen ohjelmoitaviksi ;D
Siellä keskitysleirillähän ne onnettomat jo ovatkin. Leirien tunnetumpi nimi on uskonnollinen yhteisö.
Arbeit macht frei, sano helluntaipelle, kun lapsen tapasi.illuminatus kirjoitti:
Siellä keskitysleirillähän ne onnettomat jo ovatkin. Leirien tunnetumpi nimi on uskonnollinen yhteisö.
Arbeit macht frei, sano helluntaipelle, kun lapsen tapasi.Kolmasosa suomalaisista siis on uskovaisia. Eli voimme tuon tiedon perusteella laskea tälläkin palstalla olevan joka kolmannen kirjoitajan uskossa.
Kolmasosa suomalaisista siis on uskovaisia. Eli voimme tuon tiedon perusteella laskea tälläkin palstalla olevan joka kolmannen kirjoitajan uskossa.
Eiköhän niitä uskovaisia löydy enemmänkin, mutta heistä suurin osa ymmärtää evoluutioteorian finessejä enemmän kuin sinä.
Pyydä sitten turkkilaisilta punaiset liivit ja fetsi, niin voit alkaa tienaamaan rahoja paluumatkalle posetiivarin apinana. Fetsin käyttö on kuulemma Turkissa kiellettyä, mutta epäilen että sinun kohdallasi he ovat valmiita tekemään poikkeuksen.illuminatus kirjoitti:
Eiköhän niitä uskovaisia löydy enemmänkin, mutta heistä suurin osa ymmärtää evoluutioteorian finessejä enemmän kuin sinä.
Pyydä sitten turkkilaisilta punaiset liivit ja fetsi, niin voit alkaa tienaamaan rahoja paluumatkalle posetiivarin apinana. Fetsin käyttö on kuulemma Turkissa kiellettyä, mutta epäilen että sinun kohdallasi he ovat valmiita tekemään poikkeuksen.Kreationistit ovat luotu ihmisiksi lajinsa mukaan.
Te evoluutikot haluatte olla apinan sukua, joten se apinanosa kuuluu teille automaattisesti geneettisenä etuoikeutena :D
Siunausta iluminatus.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Kreationistit ovat luotu ihmisiksi lajinsa mukaan.
Te evoluutikot haluatte olla apinan sukua, joten se apinanosa kuuluu teille automaattisesti geneettisenä etuoikeutena :D
Siunausta iluminatus.Sinähän luulet olevasi jumalan kuva - jälleen hyvä syy pysyä ateistina.
illuminatus kirjoitti:
Sinähän luulet olevasi jumalan kuva - jälleen hyvä syy pysyä ateistina.
Eiks niin että kun R. D on ateisti, niin sinustakin on cool:ia olla ateisti.
Eiks niin että kun R. D on ateisti, niin sinustakin on cool:ia olla ateisti.
Olin ateisti jo vuosia ennen kuin olin kuullutkaan Dawkinsista.
Päädyin agnostikosta ateistiksi rippileirillä, jossa kirkkoherran ja isosten päättömyys vakuutti allekirjoittaneen lopullisesti kristinuskon mädännäisyydestä. Sanoin tämän muuten julkisesti tuolle kirkkoherrallekin, mutta päästivät pienen neuvonpidon jälkeen vielä allekirjoittaneenkin ripille, kun lupasin pitää suuni kiinni loppuleirin ajan.
Ei mennyt sentään hukkaan sekään reissu.illuminatus kirjoitti:
Olin ateisti jo vuosia ennen kuin olin kuullutkaan Dawkinsista.
Päädyin agnostikosta ateistiksi rippileirillä, jossa kirkkoherran ja isosten päättömyys vakuutti allekirjoittaneen lopullisesti kristinuskon mädännäisyydestä. Sanoin tämän muuten julkisesti tuolle kirkkoherrallekin, mutta päästivät pienen neuvonpidon jälkeen vielä allekirjoittaneenkin ripille, kun lupasin pitää suuni kiinni loppuleirin ajan.
Ei mennyt sentään hukkaan sekään reissu.Valitettavasti vain on niin ettei tuo sinun valintasi ole kovin viisas valinta iäisyyttä ajatellen. Sama se sinänsä minulle on miten elämääsi elät tässäajassa, mutta....Tulee kerran loppuelämäsi viimeinen päivä...
Siunausta.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Valitettavasti vain on niin ettei tuo sinun valintasi ole kovin viisas valinta iäisyyttä ajatellen. Sama se sinänsä minulle on miten elämääsi elät tässäajassa, mutta....Tulee kerran loppuelämäsi viimeinen päivä...
Siunausta.Valitettavasti tuo ikuinen elämä on kuolemanpelkoisten ja rakkaitaan menettäneiden elämänhallintaan keksitty myytti.
illuminatus kirjoitti:
Valitettavasti tuo ikuinen elämä on kuolemanpelkoisten ja rakkaitaan menettäneiden elämänhallintaan keksitty myytti.
vuorenvarmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044