Siellä hän

taasen

kuorsasi viimeyönä, mun soffalla, olisi tullut tv.kakkosella mieli ohjema mutten kuullut mitään. Poika nukkui omassa huoneessa ja ei voinut äänien kanssa kilpaa mennä yön yli.
Ärsyttävää kuitenkin kun miesystävä pitkästä aikaa yöksi tulee ja sellaista meteliä järjestää, ettei piruparkakaan voi nukkua, näin pienessä kaksiossa.
Nytkin kuorsaa kun oli kuulemma väsynyt kun kävimme joulu ostoksilla. Minä en sitten kuorsaa ja annan toisille yörauhan - olispa muutkin samallaisia että ottaisivat toisetkin huomioon!

2

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avun saanut

Mitähän mahdoit tarkoittaa tällä lauseella? "Minä en sitten kuorsaa ja annan toisille yörauhan - olispa muutkin samallaisia että ottaisivat toisetkin huomioon!"

Kuorssaamiseenhan ei voi itse vaikuttaa, vaan siihen vaikuttavat lähinnä nielun ja leuan rakenne, nenän tukkoisuus yms. Tarkoititko ehkä sitä, että miesystäväsi olisi pitänyt pysyä valveilla, että sinä olisit saanut nukkua? Väsymys lisää kuorsausta, joten ehkä sinä voisit auttaa asiaa olemalla väsyttämättä häntä :-)

Hommaa televisioon kuulokkeet, joiden äänen voit laittaa niin isolle, etteivät ulkopuoliset äänet häiritse. Kun laitat tv:n kaiuttimet pois päältä, voit katsella mieliohjelmiasi niin kovalla äänellä kuin haluat vaikka keskellä yötä.

• uniapnea,

koska on päivälläkin väsynyt? Kannattaisi tutkia, koska kysymys esim. uniapneassa, on paljon muustakin kuin kuorsaamisesta.
      Googleta se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe