Rajm kuluu islamiin. Jos Koraani olisi täydellinen, kaipa sieltä löytyis ohjeet rajmin suorittamiseen? Vanhasta Testamentistahan ne löytyvät, kuten kaikki hyvin tietävät.
Kysymyksen voi asettaa näinkin: kumman ohjeita rajmin suhteen kunnon harjoittava muslimi noudattaa: Vanhan Testamentin vai Koraanin?
(Sanottakoon, että Jeesuksen opetuslapset on vapautettu moisesta työstä)
Rajm Koraanissa
7
500
Vastaukset
- Tarkkana
Kaipaisin tuohon perusteluja.
http://www.irfi.org/articles/articles_151_200/opposing_rajm.htmhttp://www.jamiat.org.za/isinfo/rajm.htm
Tuossa kerrotaan siitä, että Muhammed suosi rajmia, niinkuin hänen seuraajansakin.
Onkohan yhtään sharia-lakikäytäntöä ilman rajmia?
Jos kiistät rajm yhdessä paikassa epäislamilaiseksi, kiistätkö sen myös toisessa paikassa eli paholaisen kivittämisessä? (Näytti löytyvän haulla tämäkin kivitysmuoto, eikä sitäkään taida löytyä Koraanista?)
Siinä olen kyllä antamasi linkin kanssa samaa mieltä, että käytäntö on barbaarinen ja sen käyttäjät barbaareja. Varmaan sinäkin tämän myönnät?- taahira
tuttumies kirjoitti:
http://www.jamiat.org.za/isinfo/rajm.htm
Tuossa kerrotaan siitä, että Muhammed suosi rajmia, niinkuin hänen seuraajansakin.
Onkohan yhtään sharia-lakikäytäntöä ilman rajmia?
Jos kiistät rajm yhdessä paikassa epäislamilaiseksi, kiistätkö sen myös toisessa paikassa eli paholaisen kivittämisessä? (Näytti löytyvän haulla tämäkin kivitysmuoto, eikä sitäkään taida löytyä Koraanista?)
Siinä olen kyllä antamasi linkin kanssa samaa mieltä, että käytäntö on barbaarinen ja sen käyttäjät barbaareja. Varmaan sinäkin tämän myönnät?....
- autan sinua
taahira kirjoitti:
....
Tuo rajm on osoitus islamin inhimillesestä puo-
lesta, jossa rakastetaan lähimmäinen kuoliaaksi
kivittämällä. - taahira
tuttumies kirjoitti:
Jos et jotain ymmärrä, googleta tai käytä sanakirjoja.
kävisi sopivammaksi ehdottajalle itselleen, sanoisin.
Googleta ja katsoisit tai tarkistaisit laajemmin tuloksen osoittamia, jos haluaisit väittää olevasi tietoinen jostakin...
- sakina
Kivitystuomio otettiin käyttöön vasta Omarin, toisen kalifin aikana. Omar oli julma ja äkkipikainen mies, jota Profeetan vaimotkin pelkäsivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890