clindoxyl-geelin käyttäjät!!

abina

hei!

kun tuo clindoxyl on nyt niin uusi ilmestys niin ois kiva kuulla miten on alkanut tehoamaan..? itse oon käyttänyt differiniä ja basironia ..sain jo lokakuussa reseptin clindoxyliin mut en oo viel hommannu sitä..kun on nuo edelliset viel koeajossa..
minkäs hintaista kyseinen tökötti myös on?

64

35195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinja

      Moi! Mä oon käyttänyt sitä nyt vähän alle kuukauden ja toiminut paremmin kuin Differin. Saattaa johtua myös siitä, että aloin syömään Lysi-kapseleita. Hinta taisi olla 25 € eli aika kallista, mutta mun mielestä sen arvoista.

    • Tsööp

      Kyllä se ihan hyvin pelaa, mutta ei se mikään ihmelääke ole. Rauhoittaa jonkin verran finnien ilmestymistä. Ihon ärsytys ei ole ihan yhtä kova kuin muilla vastaavilla paikallisvalmisteilla.

      • eeeeeriika

        mulla on toiminu ainakin paljon paremmin entä differin ja muut mömmöt mut kannattaa muistaa että ihan ohut kerros riittää,muuten kuivattaa liikaa : >
        kannattaa kokeilla!


    • Juhanakala

      Käytetäänkö tätä ikään kuin kasvoveden tilalle, eli ei ollenkaan kasvovettä puhdistuksen jälkeen vaan vain tätä voidetta?

      • eeeeeriika

        no homman pitäs toimii näin että ensiksi peset kasvot akneiholle sopivalla pesuaineella joka ei ärsytä ihoa liika (esim erisan oikeen hyvä) ja sitten pistät yöksi ohuen kerroksen tätä geeliä alueelle mihin finnejä yleensä tulee eli ei tarvita kavovettä ollenkaan.aamulla kannattaa rasvata iho ettei iho kuivu liika.


      • jomppa1
        eeeeeriika kirjoitti:

        no homman pitäs toimii näin että ensiksi peset kasvot akneiholle sopivalla pesuaineella joka ei ärsytä ihoa liika (esim erisan oikeen hyvä) ja sitten pistät yöksi ohuen kerroksen tätä geeliä alueelle mihin finnejä yleensä tulee eli ei tarvita kavovettä ollenkaan.aamulla kannattaa rasvata iho ettei iho kuivu liika.

        lääkäri määräsi mulle clindoxyl voidetta ja en ole ihan varma miten sitä käytetään, siis illalla puhdistan naaman pesunesteellä, sitten yöksi voide naamaan,kannattaako aamulla pestä naama ja laittaa esim humektan kosteusvoidetta?


    • chocka locka

      Itsellä antibioottikuurin loputtua acne tuli taas melko pahaksi jonka jälkeen sain clindoxyl reseptin. Olen viikon nyt käyttänyt ja iho on kuin uusi :-). Tosin ekoilla kerroilla voide kuivatti kovasti mutta elinvoimaa antavalla kosteusvoiteella siitä selvittiin ;-)

      • saman geelin käyttäjä

        hei kertoisitko millä tavalla ihosi oli kuin uusi? siis alkoivatko finnit kadota? itse sain tänään reseptin tuohon geeliin


      • asdasdaddsdd
        saman geelin käyttäjä kirjoitti:

        hei kertoisitko millä tavalla ihosi oli kuin uusi? siis alkoivatko finnit kadota? itse sain tänään reseptin tuohon geeliin

        Hei!

        Olen käyttänyt clindoxyl geeliä abouttirallaa 3 kuukautta, joten tuubeja minulla on mennyt 3 tällä ajalla. Reseptissäni jonka sain erikoislääkäriltä lukee, että olen oikeutettu vielä saamaan toiset 3 tuubia geeliä.

        Luin kuitenkin netistä, että clindoxylia saa käyttää yhtäjaksoisesti vain 12 viikkoa eli tuon 3 kuukautta.

        Nyt kysyisinkin apuja, että kummassa on virhe? Reseptissä (jota itse veikkaan), vai netissä lukemassani jutussa.


      • muttaviikontauko
        asdasdaddsdd kirjoitti:

        Hei!

        Olen käyttänyt clindoxyl geeliä abouttirallaa 3 kuukautta, joten tuubeja minulla on mennyt 3 tällä ajalla. Reseptissäni jonka sain erikoislääkäriltä lukee, että olen oikeutettu vielä saamaan toiset 3 tuubia geeliä.

        Luin kuitenkin netistä, että clindoxylia saa käyttää yhtäjaksoisesti vain 12 viikkoa eli tuon 3 kuukautta.

        Nyt kysyisinkin apuja, että kummassa on virhe? Reseptissä (jota itse veikkaan), vai netissä lukemassani jutussa.

        Eli lääkettä saa käyttää 12 viikkoa putkeen mutta sen jälkeen riittää viikon tauko ja saat uudet 12 viikkoa rasvailla nassua.


      • ???
        muttaviikontauko kirjoitti:

        Eli lääkettä saa käyttää 12 viikkoa putkeen mutta sen jälkeen riittää viikon tauko ja saat uudet 12 viikkoa rasvailla nassua.

        Onko geelin käytölle enimmäisaikaa, vai voiko viikon taukoja välissä pitäen käyttää jatkuvasti? Minulle nimittäin lääkäri määräsi clindoxyliä 2 tuubia ja differiniä jatkohoitoon. Olin siinä luulossa, että kolmen kk jälkeen geeliä ei saa enää käyttää. Iho oli todella hyvässä kunnossa, kunnes aloitin differinin käytön. Nyt kasvot on pientä näppyä täynnä ja lisäksi voimakkaasti hilseilevä :(


      • 2kk välissä
        muttaviikontauko kirjoitti:

        Eli lääkettä saa käyttää 12 viikkoa putkeen mutta sen jälkeen riittää viikon tauko ja saat uudet 12 viikkoa rasvailla nassua.

        Mulla ainakin lukee ton voiteen reseptissä, et sitä voi käyttää 12 vko putkeen, mut sit pitää pitää 2 kk tauko?! Oon ite kans miettiny, et voisko siinä pitää lyhkäsempää taukoa, jos eei käytä sitä 12vko putkeen? Onko muilla kokemuksia? Niin ja voikohan kuurin aikana mennä solariumiin, jos sen geelin pesee hyvin pois ennen sitä vai pitääkö välttää totaalisesti? On vaan tammikuus tulos omat häät nii olis kiva tietää jos joku viisaampi osais kertoa?


      • Starchild_
        2kk välissä kirjoitti:

        Mulla ainakin lukee ton voiteen reseptissä, et sitä voi käyttää 12 vko putkeen, mut sit pitää pitää 2 kk tauko?! Oon ite kans miettiny, et voisko siinä pitää lyhkäsempää taukoa, jos eei käytä sitä 12vko putkeen? Onko muilla kokemuksia? Niin ja voikohan kuurin aikana mennä solariumiin, jos sen geelin pesee hyvin pois ennen sitä vai pitääkö välttää totaalisesti? On vaan tammikuus tulos omat häät nii olis kiva tietää jos joku viisaampi osais kertoa?

        Moi,

        Itse olen käynyt solariumissa, tosin aina olen naaman huuhdellut voiteesta pois. Mitään sivuoireita en ole saanut, iho on kivasti ruskettunut myös kasvojen alueelta ja finnejä tulee vain entistä vähemmän, kun kasvot saa UV-hoitoa Clindoxylin ohessa :D


    • ---

      Kuinka kauan kestää että tulokset näkyy ja iho alkaa paranemaan? Itselleni lääkäri määräsi ensiksi antibiootin ja nyt pitäis lisäksi tätä voidetta alkaa käyttään.

    • epäluuloinen

      Kävin tuossa pari päivää sitten ihotautilääkärillä.
      odotin saavani kunnon tropit mutta sainkin tämän clindoxyl -geelin. Kyselinkin nyt että onko teillä kokemusta kuinka auttanut ja kuinka paha akne ollut?

      Itse suhtaudun todella epäilevästi että tämä kauhea punoitus ja näppylät tällä muka katoaisivat. Olen kärsinyt aknesta varmaankin jo 5.vuotta ja on todella elämääni häiritsevä ja kyllä olen kokeillut antibioottia ja esim basiron geeliä.

      Pari päivää sitten ihotautilääkärin vastaanotto ei ollut mitä mukavin kokemus. Istahdin lääkärin vastaanotolle luottavaisin ja ylpein mielin, olinhan saanut itseäni niskasta kiinni ja selvinnyt tänne asti.:)
      No lääkäri sitten totesi että minkäs ikäinen sinä olet, ai vasta 22, no sittenhän sinulla ei ole mitään hätää, koska joillakin hänenkin ikäisillään on aknea. Eli siis minun 5.vuotista kärsimykstäni painettiin heti villasella koska olen niin "nuori" kuulemma.

      Seuraavaksi hän ihmetteli miten olin saanut peitettyä niin hyvin otsani näpyt (meikannut siis koska leuassa ja nenässä rehotti mielestäni aivan tarpeeksi finnejä ja punaisuutta. Hän tokaisikin "Käytätkö ********** (meikkituotteiden merkki) kun noin hyvin saanut peitettyä otsan" Tokasin tuohon että en käytä ja teki mieli kysyä että onko tämä oleellista.

      Mielestäni se ei ole oleellista kuinka hyvin osaan peittää sairauteni vaan se, mitä hankaluuksia ja rajoitteita se elämässäni aiheuttaa.:/

      • finninaama

        Missä sä kävit ihotautilääkärillä? Mulla oli Tampereella vähän samankaltainen kokemus.


      • finninaama edelleen.:)
        finninaama kirjoitti:

        Missä sä kävit ihotautilääkärillä? Mulla oli Tampereella vähän samankaltainen kokemus.

        Täällä Lahdessa kävin yksityisellä erikoislääkärillä eli siis opiskelijana maksoin itseni kipeäksi tästä "erinomaisesta" erikoislääkärin diagnoosista.:) Määrättiinkö sinullekin samaa tököttiä vai oliko kokemus muuten yhtä ihana? Aiotko mennä vielä samalle lääkärille? Itselläni varmaan menee tovi ennen kuin taas saan aikaseksi tilata ajan ja raahautua vastaanotolle. Sitä odotellessa.:)


      • joopajoojoo

        Itellä melkein täysin vastaava kokemus tänään kun kävin koskiklinikalla (aiemmin terveyskeskuksissa). Olin aivan varma että saan Roacutan reseptin koska olen syönyt tetralysalia ym. mömmöja ja geelejä 4 vuotta ja kaikki kaveritkin jotka ovat käyneet, ovat saaneet. Mutta ei herunut koska akne ei muka tarpeeksi paha ja listasta löytyi vielä joku mömmö jota en ollut kokeillut! väänsin lääkärin kanssa n.45 min että miksen saa roacutania mutta ei vaan herunut ja sitten kirjoitti tämän Clindoxyl geelin mulle johon suhtauduin erittäin epäilevästi ja kerroin myös lääkärille jota ei paljon kiinnostanut. Lupasi 4 viikossa muutoksia ja jos ei näkyisi niin sitten tämä roacutan. Ilmeisesti ei kovin helpolla irtoa tämä Roacutan resepti.. toivottavasti tästä geelistä on edes johonkin ettei mennyt rahat ja aika ihan hukkaan.


    • jejejels

      Sain clindoxylin reseptin viikko sitte lääkäriltä. Ekat kaks päivää meni hyvin, ei tullu yhtäkää haittavaikutusta. Sitte seuraavana aamuna ku heräsin iho oli iha punanen. No, se loppu jo seuraavaan aamuun mennes. Nyt ku olin käyttäny n. 6 päivää, iho alko kuivumaan, eikä auta aamuisin laittamani kosteusvoide (mikä on tarkoitettu akne-iholle). Toivottavasti kuivuus lakkaa pian, ei jaksais kattoo ku naamas on vähä joka puolil kuivii alueita.

    • piiiiiim

      Oma kokemukseni on, että geeli kuivatti jo olemassaolevia finnejä, mutta ei juurikaan estänyt uusien tuloa.

      Lisäksi geelin aiheuttama ihon kuivuminen oli todella rajua. Ihoni oli jo valmiiksi rutikuiva ja Clindoxylin jälkeen minusta tuntui suurin piirtein siltä, että nenäni tippuu päästä. Kosteusvoiteella läträämisestä huolimatta nenän vierustat olivat täynnä pieniä haavaumia ja iho oli kuin paperia.

      Clindoxylin käytöstä jäivät myös muistoiksi kasvopyyhkeet ja tyynyliinat, joista lähti pesussa paikoitellen väri. Eli geeli on todella valkaisevaa, kannattaa ottaa huomioon, ettei tule ikäviä yllätyksiä. :)

      Mutta again, vaikka ei minulla toiminut, jollain toisella voi toimia hyvinkin.

      • 123h

        Mulla on ollut tämä clindoxyl n. kuukauden. Aluksi näytti ihan hyvältä mutta nyt tuntuu että se ei enää auta. Finnejä tulee mutta ei kuitenkaan paljon. Ihokin on kuiva ja laitan jotain kosteusvoidetta. Minusta tuntuu että tuo geeli ei enää tehoa. Onko teillä tämä geeli auttanut että olisitte saanut puhtaan ihon ilman finnejä ja mustapäitä?


      • Keikka00
        123h kirjoitti:

        Mulla on ollut tämä clindoxyl n. kuukauden. Aluksi näytti ihan hyvältä mutta nyt tuntuu että se ei enää auta. Finnejä tulee mutta ei kuitenkaan paljon. Ihokin on kuiva ja laitan jotain kosteusvoidetta. Minusta tuntuu että tuo geeli ei enää tehoa. Onko teillä tämä geeli auttanut että olisitte saanut puhtaan ihon ilman finnejä ja mustapäitä?

        Onko kellään muulla lähteny kasvoista väri kun on käyttäny kyseistä geeliä?


      • tanyaaa
        123h kirjoitti:

        Mulla on ollut tämä clindoxyl n. kuukauden. Aluksi näytti ihan hyvältä mutta nyt tuntuu että se ei enää auta. Finnejä tulee mutta ei kuitenkaan paljon. Ihokin on kuiva ja laitan jotain kosteusvoidetta. Minusta tuntuu että tuo geeli ei enää tehoa. Onko teillä tämä geeli auttanut että olisitte saanut puhtaan ihon ilman finnejä ja mustapäitä?

        Menin lääkäriin jo pari vuotta jatkuneen aknen takia. Olen nyt 15-vuotias ja kokeillut melkein kaikkia apteekin voiteita ja muita ja lääkäri määräsi minulle kaksi tuubia Clindoxyliä. Mietin heti että näistä voiteista ei ole mitään hyötyä, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla. Clindoxyl vain kuivattaa ihon, mutta ei auta kuivattamaan finnejä tai ennaltaehkäisemään niitä. Turha ja aika kallis lääke.


    • jackii

      Itse olen syönyt useamman kuurin Oricyclin -nimistä antibioottia keskivaikeaan/vaikeaan akneen ja käyttänyt ohella Skinoren -nimistä voidetta. Jokainen kuuri on kyllä tepsinyt, mutta kuurin loppumisen jälkeen akne on alkanut hiljalleen palailemaan.

      Puolisen vuotta sitten marssin yksityiselle ihotautilääkärille hakemaan lisää antibiootteja aknen taas alettua uusimaan (ei tosin niin pahana, mihin nuo Oricyclinit määrättiin), mutta yllätys olikin suuri, kun sain reseptin vain yhteen voiteeseen.

      Puolisen vuotta olen Clindoxyliä käyttänyt ja iho on parempi, kuin koskaan. Finnejä tulee todella harvoin, eikä tuo oikeastaan ole ihoakaan kuivattanut. Tosin käytän Clindoxyliä about kolme, neljä kertaa viikossa, en päivittäin.

      Mitään vakuuksia en kuitenkaan voi voiteen toimivuudesta antaa, voi tietysti olla, että ko. voiteella ei ole osaa, eikä arpaa akneni häviämisen suhteen. Mene ja tiedä. Hyvillä mielin kuitenkin puhun Clindoxylin puolesta, ei siitä ainakaan haittaa ole ollut!

      • c mies

        Kävin about 2kk sitten lääkärissä ja lääkäri määräsi clindoxylin. Kaikki finnit on lähteny ja ne harvat finnien jättämät arvet mitä oli on haalistunu huomattavasti. Kuuri ei tosin ole vielä loppunu mutta näyttää tehoavan hyvin. Kärsin keskivaikeasta aknesta. Vähän väliä tulee yksittäinen finni joka häviää kyllä äkkiä ja onneksi niitä isoja ihonalaisia paksun punoittavia finnejä jotka kestää parikin viikkoa ei enää ole näkynyt.


      • georgebest89
        c mies kirjoitti:

        Kävin about 2kk sitten lääkärissä ja lääkäri määräsi clindoxylin. Kaikki finnit on lähteny ja ne harvat finnien jättämät arvet mitä oli on haalistunu huomattavasti. Kuuri ei tosin ole vielä loppunu mutta näyttää tehoavan hyvin. Kärsin keskivaikeasta aknesta. Vähän väliä tulee yksittäinen finni joka häviää kyllä äkkiä ja onneksi niitä isoja ihonalaisia paksun punoittavia finnejä jotka kestää parikin viikkoa ei enää ole näkynyt.

        Erikoinen yhteensattuma. Olin juuri tulossa kirjoittamaan tästä samasta aineesta muutaman rivin. En oo pystynyt käyttämään Clindoxyliä kuin muutaman kerran, koska se on liian tehokasta. Mustapäät ovat vähentyneet, mutta iho on ärtynyt ja punoittunut niiltä alueilta mihin olen levittänyt ainetta.

        Oma ihoni on erittäin herkkä jos sulla on kohtalaisen kestävä iho, kannattaa ihmeessä kokeilla. Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että tämä sopii nimenomaan mustapää ongelmaan, ei ehkä niinkään mätiville finneille. Kuten sanoin tää on aika voimakasta voidetta, itselläni naamaa kirveli koko illan vaikka laitoin sitä tosi vähän. Tämän aineen pitäis vissiin sopia yhteen uv-säteilyn kanssa paremmin kuin Avitcidin. Ainakin niin oon ymmärtänyt, tuoteselosteessa ei muistaakseni varoitettu siitä mitään. Tietenkin jos sun iho reagoi samalla tavalla kuin mulla, sen käyttöä tuskin kannattaa jatkaa. Taikka sitten käyttää erittäin harvoin kun on luvattu pilvisiä päiviä.


      • georgebest
        georgebest89 kirjoitti:

        Erikoinen yhteensattuma. Olin juuri tulossa kirjoittamaan tästä samasta aineesta muutaman rivin. En oo pystynyt käyttämään Clindoxyliä kuin muutaman kerran, koska se on liian tehokasta. Mustapäät ovat vähentyneet, mutta iho on ärtynyt ja punoittunut niiltä alueilta mihin olen levittänyt ainetta.

        Oma ihoni on erittäin herkkä jos sulla on kohtalaisen kestävä iho, kannattaa ihmeessä kokeilla. Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että tämä sopii nimenomaan mustapää ongelmaan, ei ehkä niinkään mätiville finneille. Kuten sanoin tää on aika voimakasta voidetta, itselläni naamaa kirveli koko illan vaikka laitoin sitä tosi vähän. Tämän aineen pitäis vissiin sopia yhteen uv-säteilyn kanssa paremmin kuin Avitcidin. Ainakin niin oon ymmärtänyt, tuoteselosteessa ei muistaakseni varoitettu siitä mitään. Tietenkin jos sun iho reagoi samalla tavalla kuin mulla, sen käyttöä tuskin kannattaa jatkaa. Taikka sitten käyttää erittäin harvoin kun on luvattu pilvisiä päiviä.

        Hmm nojoo, tänä aamuna ei sitten ollutkaan mitään punutusta.


      • nojii
        georgebest kirjoitti:

        Hmm nojoo, tänä aamuna ei sitten ollutkaan mitään punutusta.

        Miten tätä voidetta nyt tarkkaan ottaen käytetään? Levitetäänkö koko kasvojen alueelle vai pelkästään jo olevien finnien päälle? Eli jos pesen Nivean deep cleansing face wash for men ja sen jälkeen tätä ainetta naamaan yöksi. Aamulla huuhtelen kasvot vedellä ja rasvaan decubal face vital?


    • Supertavi

      Olen tosi tavi, mutta on todella vaikea tajuta monen vuoden ehdollistumisen jälkeen ettei tarvitsisi käyttää kasvovettä ja tavallista kosteusvoidetta tämän alla. Joten siis... Ei kasvovettä eikä kosteusvoidetta, pelkkä tökötti naamalle yöksi? :O

      • ikuinenko näppynaama

        Mä käytän nyt kolmatta päivää clindoxyl voidetta ja nyt ekaa kertaa (tunti sit voitelin kasvoilleni) kihelmöi kasvoja ja pientä punotusta... Onkohan ihan normaalia... Mulla on herkkä iho ja näppyjä vain "T-alueella". Näpyt on rauhoittuneet tosi kivasti jo tän kolmen käyttökerran jälkeen, mut voi vitsit jos tää ei sovi nyt sit sen takii, että on liian tujua herkälle iholleni... Onko kellään samanlaista kokemusta ja jatkoitteko silti käyttöä ja laitoitte sit aina päiväks tehokkaasti kosteuttavan voiteen?


      • finninaama
        ikuinenko näppynaama kirjoitti:

        Mä käytän nyt kolmatta päivää clindoxyl voidetta ja nyt ekaa kertaa (tunti sit voitelin kasvoilleni) kihelmöi kasvoja ja pientä punotusta... Onkohan ihan normaalia... Mulla on herkkä iho ja näppyjä vain "T-alueella". Näpyt on rauhoittuneet tosi kivasti jo tän kolmen käyttökerran jälkeen, mut voi vitsit jos tää ei sovi nyt sit sen takii, että on liian tujua herkälle iholleni... Onko kellään samanlaista kokemusta ja jatkoitteko silti käyttöä ja laitoitte sit aina päiväks tehokkaasti kosteuttavan voiteen?

        Mielestäni erittäin tehokas geeli! Itse olen käyttänyt 4 päivää kyseistä geeliä ja hitsi, sehän toimii!! Lääkäri sanoi kyllä ettei 3 viikkoa kauempaa saisi yhtäjaksoisesti käyttää, ehkä siksi teho saattaa lakata??

        Aluksi itselläni 2 ensimmäistä päivää naama kutisi niin kauheasti että teki mieli öisin raapia!

        Ja tosiaan kannattaa käyttää iltaisin kasvovettä ensin ja sitten laittaa Clindoxyliä.
        Aamuisin sitten stydisti kosteusvoidetta.


        Ensin itselläkin oli kauheita ennakkoluuloja, mutta jo ensimmäisen kerran jälkeen osoittautui hintansa veroiseksi, ei se 25€ ole paha jos finnit lähtee =)

        Itse "sairastan" teini-iän aknea.

        Eipä ole finnejä nyt tullut.
        Sain kyllä 2 pvä sitten myös antibiootti kuurin varmuudeksi vielä =)


      • ajjaja
        finninaama kirjoitti:

        Mielestäni erittäin tehokas geeli! Itse olen käyttänyt 4 päivää kyseistä geeliä ja hitsi, sehän toimii!! Lääkäri sanoi kyllä ettei 3 viikkoa kauempaa saisi yhtäjaksoisesti käyttää, ehkä siksi teho saattaa lakata??

        Aluksi itselläni 2 ensimmäistä päivää naama kutisi niin kauheasti että teki mieli öisin raapia!

        Ja tosiaan kannattaa käyttää iltaisin kasvovettä ensin ja sitten laittaa Clindoxyliä.
        Aamuisin sitten stydisti kosteusvoidetta.


        Ensin itselläkin oli kauheita ennakkoluuloja, mutta jo ensimmäisen kerran jälkeen osoittautui hintansa veroiseksi, ei se 25€ ole paha jos finnit lähtee =)

        Itse "sairastan" teini-iän aknea.

        Eipä ole finnejä nyt tullut.
        Sain kyllä 2 pvä sitten myös antibiootti kuurin varmuudeksi vielä =)

        hei finninaama sulle kirjottaisin. niin siis mää käytin just ton 3 viikkoa ja sitte tuli hirveästi finnejä sen 3 viikon jälkeen:o nyt oon käyttäny jonkun 5 viikkoa ja finnejä on aika paljon...... kuinakahan kauan sitä taukoa pitäisi sitten pitää? hmm


      • ??
        finninaama kirjoitti:

        Mielestäni erittäin tehokas geeli! Itse olen käyttänyt 4 päivää kyseistä geeliä ja hitsi, sehän toimii!! Lääkäri sanoi kyllä ettei 3 viikkoa kauempaa saisi yhtäjaksoisesti käyttää, ehkä siksi teho saattaa lakata??

        Aluksi itselläni 2 ensimmäistä päivää naama kutisi niin kauheasti että teki mieli öisin raapia!

        Ja tosiaan kannattaa käyttää iltaisin kasvovettä ensin ja sitten laittaa Clindoxyliä.
        Aamuisin sitten stydisti kosteusvoidetta.


        Ensin itselläkin oli kauheita ennakkoluuloja, mutta jo ensimmäisen kerran jälkeen osoittautui hintansa veroiseksi, ei se 25€ ole paha jos finnit lähtee =)

        Itse "sairastan" teini-iän aknea.

        Eipä ole finnejä nyt tullut.
        Sain kyllä 2 pvä sitten myös antibiootti kuurin varmuudeksi vielä =)

        Miten niin ei sais käyttää kuin kolme viikkoa putkeen? Tuoteselosteessakin taisi lukea, että tuloksia voi alkaa odottamaan vasta 4-6 viikon päästä aloittamisesta.


    • hisdoh

      2 viikkoa olen nyt käyttänyt. olemassa olevat finnit lähteneet nopeesti, mutta ei ole estänyt uusien syntyä vaan uusia nousee edelleen kovaa tahtia. Lisäksi itelläni kosteusvoiteen käytöstä huolimatta iho on rutikuivaja hilseilee

    • HAISTAKAA VITTU

      Pari viikkoa käytin ja naama NÄYTTI menevän parempaan suuntaan..... KUNNES eräänä päivänä kun olin normisti laittanut tuota paskaa naamaan, aamulla heräsin että VOI vittu PAHENTUNU EIKÖ TUON PITÄNYT PARANTAA.
      Taas laittelin yöksi paremman toivossa ja pahentui lisää. Kolmannenkin kerran yritin vielä ja naama oli pahempi kuin lähtötilanteessa.
      En suosittele. Ottakaa se roaccutan.
      Takana roaccutania 2kuukautta eikä mitään vaikutusta, vittu mitä paskaa sekin, tää rajottaa ihan vitusti elämää, ja vielä nuorena kun pitäis olla villi ja vapaa. Noh, akne pilaa sen ja samalla antaa pohjan paskalle aknepelkokaverittomuusnaisettomuus-aikuisuudelle.

      • ihmettelevä2

        Tämä ketju on vuosien takaa, mutta pakko puuttua tähän. Mä olen käyttänyt nyt kuukauden clindoxyliä. Se auttoi melkein heti akneeni, mikä oli sellaista pieninäppyläistä. Sen jälkeen on tullut varmaankin kaksi pientä finniä, mutta muuten finnit lähteneet.

        Samihin aikoihin siirryin täysin luonnonkosmetiikkaan. Sekin paransi ihoani, kun en laittanut enää iholleni mitään synteettistä. Mutta siis voi hyvänen aika, kyllähän ihoa tarvitsee kosteuttaa samalla, kun tällaista kuivattavaa geeliä käyttää. Se on tosiasia, että finnit vain lisääntyvät, jos iho on kuiva, koska oma talituotanto rupeaa käymään, kun iho on kuiva. Se ei ole ollenkaan aina niin, että rasvaiselle iholle tulee finnejä, se voi olla toisinkinpäin. Mä en takaa sitä, etteikö finnit tulisi takaisin, kun lopetan lopetan geelin käytön (lääkäri kehotti nyt lopettamaan sen käytön, koska ihoni on finnien osalta hyvä).

        Mä puhdistan aina ihoni, joskus kuorin ja joskus laitan naamionkin ja AINA kosteuttavaa voidetta ennen geeliä. Joskus laitan ihan kosteuttavan naamionkin ennen geeliä. Ja AINA kasvovesi, sitä ei pidä jättää pois. ja ei mikään ihme sinänsä, että apteekin millä tahansa ihon puhdistustuotteella tuotteella tulee jo itsestäänkin näppyjä, koska ne on suurimmaksi osaksi synteettistä tavaraa. Älkää nyt ikinä jättäkö sitä ihoa kuivumaan, eihän sellainen iho ole terve.


      • huuhaag

        Hyvä toveri ei se akneiho sua estä elämästä!! Tiedän, voi kuule, tiedän kyllä että se jossain määrin saattaa vaikeuttaa sitä, mutta ei se missään nimessä estä sua! Toi että se antaa pohjan paskalle aknepelkokaverittomuusnaisettomuus-aikuisuudelle on ihan typerästi ajateltu koska ainoo mikä sille antaa on sun oma asentees tätä hetkee ja tulevaa kohtaan! Ei ne kaverit tai naiset katso loppujen lopuks mitään muuta kun sun 'sisäistä itsees'.

        Kaikki tietää että aknelääkkeet ensiks pahentaa, sitten parantaa. Tai ainakin suurimmalla osalla käyttäjistä. Mutta sitten kaikki myös tietää ettei kaikki tuotteet toimi kaikilla, sillä käyttäjissä on paljon suuriakin eroja. Joten mikset sano lääkärillesi (jos mikään tämänhetkisistä lääkkeistäs ei toimi sen ekan suositellun kolmen kuukauden-puolen vuoden kokeilemisajan jälkeen) ettei sun ihoon sovi ne tuotteet ja sano että perkele nyt haluan että tää akne lähtee, en kestä enää! ...luulis sitten auttavan? Mulla ainakin autto! :D

        tsemppiä, äläkä luovu toivosta! :D


      • huuhaaaaggaga
        huuhaag kirjoitti:

        Hyvä toveri ei se akneiho sua estä elämästä!! Tiedän, voi kuule, tiedän kyllä että se jossain määrin saattaa vaikeuttaa sitä, mutta ei se missään nimessä estä sua! Toi että se antaa pohjan paskalle aknepelkokaverittomuusnaisettomuus-aikuisuudelle on ihan typerästi ajateltu koska ainoo mikä sille antaa on sun oma asentees tätä hetkee ja tulevaa kohtaan! Ei ne kaverit tai naiset katso loppujen lopuks mitään muuta kun sun 'sisäistä itsees'.

        Kaikki tietää että aknelääkkeet ensiks pahentaa, sitten parantaa. Tai ainakin suurimmalla osalla käyttäjistä. Mutta sitten kaikki myös tietää ettei kaikki tuotteet toimi kaikilla, sillä käyttäjissä on paljon suuriakin eroja. Joten mikset sano lääkärillesi (jos mikään tämänhetkisistä lääkkeistäs ei toimi sen ekan suositellun kolmen kuukauden-puolen vuoden kokeilemisajan jälkeen) ettei sun ihoon sovi ne tuotteet ja sano että perkele nyt haluan että tää akne lähtee, en kestä enää! ...luulis sitten auttavan? Mulla ainakin autto! :D

        tsemppiä, äläkä luovu toivosta! :D

        äskeinen viesti herra "HAISTAKAA vittu"lle. :) :D


      • N
        ihmettelevä2 kirjoitti:

        Tämä ketju on vuosien takaa, mutta pakko puuttua tähän. Mä olen käyttänyt nyt kuukauden clindoxyliä. Se auttoi melkein heti akneeni, mikä oli sellaista pieninäppyläistä. Sen jälkeen on tullut varmaankin kaksi pientä finniä, mutta muuten finnit lähteneet.

        Samihin aikoihin siirryin täysin luonnonkosmetiikkaan. Sekin paransi ihoani, kun en laittanut enää iholleni mitään synteettistä. Mutta siis voi hyvänen aika, kyllähän ihoa tarvitsee kosteuttaa samalla, kun tällaista kuivattavaa geeliä käyttää. Se on tosiasia, että finnit vain lisääntyvät, jos iho on kuiva, koska oma talituotanto rupeaa käymään, kun iho on kuiva. Se ei ole ollenkaan aina niin, että rasvaiselle iholle tulee finnejä, se voi olla toisinkinpäin. Mä en takaa sitä, etteikö finnit tulisi takaisin, kun lopetan lopetan geelin käytön (lääkäri kehotti nyt lopettamaan sen käytön, koska ihoni on finnien osalta hyvä).

        Mä puhdistan aina ihoni, joskus kuorin ja joskus laitan naamionkin ja AINA kosteuttavaa voidetta ennen geeliä. Joskus laitan ihan kosteuttavan naamionkin ennen geeliä. Ja AINA kasvovesi, sitä ei pidä jättää pois. ja ei mikään ihme sinänsä, että apteekin millä tahansa ihon puhdistustuotteella tuotteella tulee jo itsestäänkin näppyjä, koska ne on suurimmaksi osaksi synteettistä tavaraa. Älkää nyt ikinä jättäkö sitä ihoa kuivumaan, eihän sellainen iho ole terve.

        Olen samaa mieltä. Kosteutusta on käytettävä ehdottomasti! Ja varsinkin, kun on näinkin kuivattavaa tavaraa... Muutenhan ongelma vain pahenee.

        Itse teen näin: Puhdistan illalla kasvot ja kuivaan ne. En käytä kasvovettä, vaan laitan suoraan kuivauksen jälkeen Clindoxyliä kasvoihin. Kaikkialle muualle paitsi otsaan, koska otsassa ei ole aknea ja se on tosi hyvässä kunnossa.
        Clindoxylin päälle laitan vielä todella kosteuttavan PurAloen kasvorasvan. Luonnontuote, mitä voin suositella kaikille! Jos kiristää kosteusvoiteen jälkeen vielä, niin laita uusi kerros kosteusvoidetta.
        Sitten nukkumaan.
        Aluksi minulla kutisi iho kovastikin, joten vähensin Clindoxylin käyttöä ja käytin sitä vain joka toinen päivä. Kutina loppui siihen. Nyt käytän taas joka ilta ja kuukauden käyttäneenä voin sanoa, että ihoni ei ole ollut näin hyvässä kunnossa moneen vuoteen!
        Ihon väri on parantunut, se on tasainen ja kauniskin jopa??! Ensimmäistä kertaa yli viiteen vuoteen voin ajatella, että menisin ulos ilman meikkiä. Tuntuu ihan uskomattoman hienolta!
        Epäpuhtaudet ovat melkein kokonaan hävinneet, kosmetologikin oli ihmeissään, että mitä on tapahtunut.. :D Kerrankin näin päin.
        Vielä on hyvin pieniä finnejä leuan alueella, mutta odotan, että seuraavan kuukauden aikana ne häviävät.
        Clindoxylin tuoteselosteessa luki, että se säilyy kaksi kuukautta, joten katson sen jälkeen, miten iho pärjää ilman.. Toivottavasti hyvin. Jos ongelmia alkaa taas tulla, niin pyydän lääkäriltä heti uuden reseptin.


    • Clindoxyl-joulukuusi

      Itse olen nyt parisen viikkoa käyttänyt Clindoxylia, ja on toiminut! Kasvojen punoitus on vähentynyt huomattavasti ja siloisuus alkaa näkyä. Takapakkia tosin tuli rajusti, kun kävin uimahallissa. En tiedä vaikuttiko kloori siihen geeliin, mutta nyt naama loistaa kilpaa joulukuusen kanssa, niin punainen se on ja kutisee hirmuisesti. En ole nyt pariin päivään pistänyt Clindoxylia, mutta varmaa on että uimahallireissut jäävät vähemmälle ainakin vähäksi aikaa.

    • KooHoo

      Käytin Clindoxyliä muutamia viikkoja (en päivittäin), mutta minun oli pakko lopettaa. Iho alkoi suorastaan kuplimaan ja hilseilemään isommalta alueelta mihin olin voidetta laittanut. Jos lääke auttoikin finneihin, säilyi ihon hilseily, ärsytys, kutina ja punoitus kuukauden verran. Ja tarkoitan todella voimakasta ärsytystä. Ojasta allikkoon siis. Minulle, herkkäihoiselle, lääke oli ilmeisesti aivan liian voimakasta.

    • jhkjnknklbjkvgjhbhjb

      vvoiko tuota voidetta käyttää tetralysal kuurin kanssa samaan aikaan?

    • apua:(

      pitääkö geeli pestä aamulla pois? vai annetaanko sen olla koko päivänkin?

      • PIGLET

        Itse pesen kasvot ihan normaalisti aamulla ja laitan kasvoveden ja -rasvan päälle.


    • FINNI

      MINUN MIELIPITEENI ON SE, ETTÄ JOS MAAILMAA ET TAHDO EROTTAA FINNIESI TAKAA NIIN SILLOIN VOIT JO EHKÄ RUETA SUUNNITTELEMAAN CLINDOXYLIN KÄYTTÖÄ.

    • kyllästynytaknenaama

      oon käyttäny pari putkiloa clindoxyliä ja se tehosi, vaikka kuivattikin naamaa tehokkaasti..lotraa rasvaa naamaa aamuisin nii kylllä se siitä!(:
      heti ku lopetin clindoxylin käytön, aknenaama palasi.
      pian aloitan uuden putken clindoxyliä!!!!

    • apuaaaaaaaaaaaaaah

      kuuluuko kihelmöidä ensimmäisten päivien aikana?

    • OMGDSGS

      Itelläni on resepti tuolle clindoxylille, en ole vielä hakenut..

      • pizzanaamari

        No en tiedä, kannattaako hakea ollenkaa. Itse käyttänyt 3kk ja voidaan olla montaa mieltä toimivuudesta. Aluksi ei mitään muutosta, sitten n. 4 vko, käytön aloittamisen jälkeen tuloksia huomattiin kuukauden ajan. Sen jälkeen iho palautui lähtötilanteeseen. Ja iholääkärin neuvoja on noudatettu käytössä.


    • finninaama15v

      Olen nyt vedellyt tuota naamaan kahtena iltana ja eihän se näin lyhyessä ajassa mitään vaikuta, mutta tuntuu, että finnejä on tullut vaan lisää... ei kyllä ole aiheuttanut ollenkaan kutinaa tai kuivumistakaan.

    • NII-I

      Aika vanha juttu jo tää forkka mut silti mulle lääkäri tnä määräs tota ja sitte iltasi aina pitää tunkee sitä siihe aknealueelle suihkun jälkee

    • finninaama98

      Sain lokakuun lopussa clindoxyl-reseptin ja voin sanoa, ettei kyllä auttanut. Käytin kaksi tuubia (2 kuukautta) eikä vaikutuksia vaalenneen käsipyyhkeen lisäksi tullut. Nyt kesällä naama hieman parempi varmaa UV-säteilyn takia. Kuitenkin, tällä kertaa unohdan tk-lääkärit ja aion mennä yksityiselle ihotautilääkärille. Toivottavasti saan Roaccutan-kuurin. Tajuttuani naaman kunnon, olen varma ettei mikään muu enää auta. Olen 14-vuotias, näytän olevan myöskin ainoa luokallani kellä on finnejä (ja paljon) tai sitten he peittävät niin hyvin (luokalla 21 muuta). Tuntuu niin epäreilulta vaikka pesen naamani aamuin illoin!


      Ja tiedän että on vanha ketju, mutta toivottavasti tästä oli jollekin apua.

    • Epävarma

      Olen kohta 16 vuotias tyttö ja kärsin aknesta.
      Sain juuri tämän samaisen Clindoxyl-geelin reseptin lääkäriltäni samalla kun kävin leikkauttamassa luomen kaulastani. Lääkäri kertoi aineen olevan todella näpsäkkä ja erinomainen tuote. Aluksi epäilin tämän tuotteen toimivuutta, koska olen käyttänyt aikaisemmin Differin-geeliä mikä näytti auttavan vain todella vähän, mutta en ollut tyytyväinen tuloksiin. Kumminkin päätin antaa Clindoxylille mahdollisuuden, olihan isäni ottanut myös uuden Apocyclin kuurin varmuuden vuoksi.
      Minulla on ollut aiemmin, (viime marraskuussa aloitin) Apocyclin kuurin joka rauhoitti ihoa mukavasti. (Ei ole samanlaista myrkkyä kuin Diane Nova tai Roaccutan.) Tietysti akne palasi hiljalleen kuurin loputtua jolloin otin taas kuurin.

      Itselläni on hyvin rasvainen T-alue ja finnejä on pääosin leuassa muutama pieni, suun ympärillä on hyvin paljon, erityisesti kuukautisten aika. Silmien välissä on silloin tällöin muutama hassu näppylä, mutta saattavat olla hyvin ikävän näköisiä tai punertavia jälkeenpäin. Otsani taas on sivuilta täynnä finnejä sekä ohimot, hyvin punertavia jälkeenpäin. Poskeni onneksi ovat kuin vauvan pyllyn pehmoisia. Ikävintä aknessani on se, että vaikka en nypli finnejä niin ne jäävät silti hyvin tulehtuneiksi vaikka pesen joka ilta kasvoni oikein mallisesti ja aamuisin huuhtelen vedellä.
      Tahtoisin vain päästä eroon tästä punoituksesta joka on ihan helvetillistä.

    • Epävarma

      Heips! Epävarma, pian 16-vuotias tyttö jatkaa edellistä viestiä! Olen siis käyttänyt Clindoxyliä Noin 3 ja puoli viikkoa. Ihoni näyttää todella hyvältä, en edes muista milloin viimeksi on ollut näin sileät posket tai kuinka T-alue on finnitön! Muutama ärsyttävä näppylä ohimon kohdalla ja aivan kaulan juuressa, but who cares. :).

      Se mitä käyttöön tulee, kun aloitin C-geelin niin tuntui siltä ettei tämä vaikuttaisi mitään. Ensimmäinen viikko meni kirotessa ja itkiessä, kun mikään ei tuntunut auttavan. Pelkäsin ihoni paheutuvan, mutta jaksoin silti yrittää. Iho myös hilseili hyvin paljon, etenkin nenän alueelta, mutta se oli ohimenevää.
      Toisen viikon jälkeen iho parani huomattavasti. Suuri osa punaisuus hävisi otsalta kuten myös ylähuulten yläpuolelta. Arvetkin ovat hävinneet ja ns. "mätä" finnit ovat vähentyneet huomattavasti. :D
      Itsevarmuus on noussut hurjan määrän ja uskallan jopa katsella ihmisiä silmiin. Kiitokset kuuluvat siis Clindoxyl-geelille! Lokakuussa olisi myös tarkoitus aloittaa Apocyclin kuuri, katsotaanpas oloa sen jälkeen.

    • qqquuppa

      Moikka.

      Fakta 1: keskivaikea akne ollut viimeset 15 vuotta
      Fakta 2: ehdin kokeilla kaikenmaailman mömmöt, kuurit ja voiteet
      Fakta 3: Clindoxyl on AINOA joka näyttää oikeasti pelittävän ja tuntuu, että viimein pääsen piinastani eroon! Huom: vaihdoin kuurin alkamisen aikoihin lihatuotteet kalaan, en tiedä onko oleellista mutta mainitsin nyt kumminkin!
      Kokeilkaa, mulla auttoi!

    • daavid j

      Auttaa vaikka kallista onkin! Sinnikkäästi naamaan muutama viikko ja ero on huikea

      terv n20v finnien kanssa taistellut

    • Serkukas

      Kyllä tämä on toimivaa tavaraa. Itselläni loppui voide ja laiskuuttani en ole saanut vielä reseptiä uusittua, ja sen kyllä huomaa. Naamaan alkaa nousta pattia vieri viereen.
      Olen käyttänyt tavaraa varmaan 6-7 vuotta melkeinpä päivittäin. Muistan, että ensimmäisen kerran kun aloin voidetta käyttämään, tuli punoitusta ja kihelmöintiä. Nyt ei enää.
      Lakanat ja pyyhkeethkän se piru haalistaa joten kyllä siitä potkua löytyy.

    • asdfghytr

      pakko kans kommaa tähä vaik vanha keskustelu.. Itselläni ollut tosi vaikee ja pitkä taistelu tän piip aknen kaa, mul on ollu keskivaikee akne 15 vuotiaasta. Nyt oon siis 22. Tossa välis söin e pillereit muutaman vuoden ja se tietty paransi ihoni TÄYSIN, se oli iha unelmaa, KUNES mulle tuli aurallinen migreeni(jee jee) ja siihe loppu pillerien käyttö, niitähän ei saas yödä migreenin kaa, voi olla vaarallista... muutama kirosana kyl siin vaihees tuli suusta. Epätoivo iski. :/

      Olin sit siin vuoden päivät naama taas iha täynnä isoja, kipeitä ja OIKEASTI TULEHTUNEITA aknefinnejä, ei mitään pikku näppyjä.. Ja mul siis tosiaan on akne geeneissä, ei oo mtn merkityst mitä syön ja pesenkö kasvoja jne... ulkoiset jutut ei merkkaa. Itse tunto meni nolliin taas. iha kauheeta.. SITTEN lääkäril kävin ja hän määräs clindoxylii. Käytin yhen tuubin ja wooow iho parani täysin sen ansioista!
      Eka kyl kuivatti aika paljon, ja naamaa påunoitti ja sit yhes vaihees mun kasvot alko jopa kirvelee aika paljon ja pienii haavautumii tuli kasvoihin, sillon lopetin sen kä'ytön... ja kasvot oli VUODEN aivan täydelliset, ei näpyn näppyy! en tiiä mist johtuu mut hienoo oli. nyt taas sit on lähiaikoina alkanu naama kukkii, oon iha shokissa et EIKAI taas... en jaksa oikeesti. Iänikuinen ongelma mistä en varmaa koskaa tuu pääsee eroon.. Kai se on vaa taas haettava sitä geelii tai jotain. Sen oon päättäny et makso mitä makso, en anna aknen pilata mun elämää enää.

    • eeeerin

      Sitä ei oikeesti edes tajua paljonko akne pilaa elämää, ennen kuin se on omassa naamassa! Itse söin puolitoista vuotta sitten tetralysal kuurin ja käytin clindoxyliä ja ihosta tuli tosi hyvä. Pari kk sitten akne iski takaisin ja hain uudelleen lääkäriltä clindoxyliä ja aloitin samalla e-pillerit. Nyt tuntuu, että naama näyttää taas ihmiseltä :D Näin jälkeen päin mietin vaan, että miksi olin tyhmä ja en menny heti lääkäriin, kun akne puhkesi vaan kärsin siitä yli vuoden ihan turhaan!

    • Milamona

      Vanha ketju, enkä yleensä koskaan kirjoita julkisesti asioistani, mutta nyt tuntui niin omakohtaiselta että pakko osallistua.

      Olen 24-vuotias, kärsinyt aknesta yläaseelta lähtien. Aloitin hoidot ihotautilääkärin määrämillä antibiooteilla ja erilaisilla rasvoilla, joista ei pahemmin ollut apua.

      16-vuotiaana sain hoidoksi e-pillerit, jotka olivatkin avuksi vuosia, helpottivat mutta eivät kokonaan poistaneet ongelmaa. 20-vuotiaana kokeilin e-pillerien lopetusta ja Roacuttania, iho meni niin kamalaksi että oli pakko ottaa pillerit takaisin. 23-vuotiaana e-pillerit alkoi aiheuttamaan hulluja migreenejä, joten oli vaan pakko luopua niistä.

      Aloitin gluteenittoman ruokavalion ja luomukosmetiikan käytön, ja rukoilin ettei pillerien lopetus tällä kertaa pahentaisi aknea. Viitisen kuukautta tilanne olikin hyvä, mutta sitten räjähti taas ihan ennennäkemättömän paha akne päälle. Ehkä vaativa yliopisto-opiskelu ja siitä johtuva stressikin vaikutti.

      Kävin viikko sitten taas kerran ihotautilääkärillä, joka oli ehkä pätevin kaikista tähän asti tapaamistani. Määräsi sekä Differin että Clindoxyl -geelit, JATKUVAAN käyttöön, siis ihan niin kauan kuin ikinä haluan. Jotenkin ihana fiilis, kun tietää että tämä on PYSYVÄ hoito. Painotti , että ihan niinkuin kaikki muutkin aknehoidot, ensin pahentavat ja sitten parantavat aknen. Aloitin Clindoxylillä, vasta 4 päivää olen käyttänyt mutta vaikuttaa erittäin tehokkaalta, tosin kuivattaa, mutta iho kuulemma tottuu tähänkin.

      Halusin vain sanoa, että älkää lannistuko. (Lähes) kaikille löytyy lopulta jokin hoito, oikeanlaisen löytäminen vain voi olla tuskainen ja pitkä prosessi. Tsemppiä!

    • Minä

      Minulle määrättiin myös viime viikolla differin-clindoxyl yhdistelmä, lisäksi sain tetralysal-kuurin. Mutta ensin clindoxylia n.2vk tetralysalin kanssa ja sen jälkeen differiniä lisäksi. Minulle lääkäri kertoi selkeästi, mitä voiteet tekevät ja miten käytetään. Clindoxyl-parantaa finnejä paikallisesti, vaalentaa niitä, pestään kasvot kunnolla hellävaraisella putsarilla ja hyvä kosteusvoide imeytymään kasvoille, itse käytän aqualan L, imeytyneen kosteusvoiteen päälle clindoxyl-voidetta aknealueelle. Voide tarkoitettu hetkittäiseen hoitoon tarvittaessa. Differin-kuorii ihoa syvältä, poistaa/ehkäisee talitukkeumia, vaatii pitkäaikaista käyttöä, käytetään ennaltaehkäisevänä myös silloin kun iho on hyvä. Voi pitää välipäiviä, iho tottuu ajan myötä, ei kannata säikähtää kuivumista, se rauhoittuu pitkäjänteisyyden myötä. Voide voi aluksi puskea ulos lisää epäpuhtauksia, koska puhdistaa syvältä. Tämän vuoksi voi saman aikaisesti voi käyttää clindoxyl-voidetta. Lääkäri kehotti jatkamaan voiteiden käyttöä tetralysal-kuurin jälkeen ja määräsikin toista 10 tuubia ja toista 5

    • jarnooooozz

      ei oo kauheesti tehonnu mut kuiteski aik jännä juttu et lääkäri sano et se sit kirvelis ja polttelis naamal iha kauheesti :D no eipä kirvelly tai poltellu mut sit aamulku laitoin lveen herkkäihosille tarkotettuu rasvaa ni ei perkele ku se vast kirveli ja poltteli nyt noit tuubei menny noin 3 ja kaikki kosteutusvoiteet su muut kirvelee mut ei sit toi tökötti :O

    • mietteliässs

      16 vuotias, alotin käyttää clindoxyliä melkein 2kk sitten , käytin yhen tuubin ja se autto tosi paljon mut heti kun lopetin nii paheni. Käytön aikana iho ei kirvelly ei punottanu yms, hieman nenän pielet kuivu mut poisti tehokkaasti mustapäät. Lisäks mulla on antibiootti kuuri jota en aatellu jatkaa enään tän viimesen tabletin jälkeen. Mulla on siis komedo akne. Onks kellää muulla? Et onks teillä antibiootit auttanu?

    • tyttö14v

      Itselläni voide on osoittunut parhaimmaksi tuotteeksi akneen jota olen aikoihin käyttänyt. Aina voiteen laiton jälkeen rasvaan, niin iho ei kuivu pilalle. Uusia näppyjä tulee todella vähän, aloitin käytön kaksi viikkoa sitten ja tulokset ovat huomattavat!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe