TODELLINEN LESBO-PALSTA

on tämä - täyttä sellaista

Tää on näköjään TÄYSI lesbo-palsta, vaikka kai PITÄIS olla ... Ei yhtään miestä. Ainakin ERITTÄIN harvoin!

18

2098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bullottaa

Me naiset taidamme olla lörpötteleväisempiä kuin miehet, noin ylipäätään. Onhan täällä miehiäkin, lueskelepa tuolta alempaa. Mutta olisivathan he tervetulleita kyllä...

• nainen saa toista

naista kaivata, vaikka kotosohvalla lötköttäis se miehenpuolikin. Höh!

• tästä

marmatettu jo tuolla vähän alempana. Tähän voisi todeta, että PITÄÄKÖ AINA PISTÄÄ OMA ALOITUS aiheesta, jota jo käsitellään palstalla ;-)? Ei kai se ole naisten vika, ettei miehet kirjoita???????

• Heteroisä

tänne ihan aikuisen oikeesti kirjoittaa?

• gila

... ihan aikuisten oikeesti, tunnetko itsesi hiukan epäheteroksi kuitenkin. Oletko kenties biseksuaali? Tervetuloa tänne kertomaan siitä, miten sen tiedostaminen on vaikuttanut elämääsi yms.

• Heteroisä
        gila kirjoitti:

... ihan aikuisten oikeesti, tunnetko itsesi hiukan epäheteroksi kuitenkin. Oletko kenties biseksuaali? Tervetuloa tänne kertomaan siitä, miten sen tiedostaminen on vaikuttanut elämääsi yms.

jo kertonut juuri tuostakin asiasta toisella palstalla, josta arvon seriffi viestini on oikopäätä poistanut.
        Miksi vatvoisin samaa asiaa täällä, kun kerran seriffikin on sama? Mikä takaa sen, että viestini täällä pysyvät? Miksi et sitten postannut niitä tänne, jos ne tänne olisivat kuuluneet?

• Gise

Luulenpa, että parempi ettei miehet tänne kirjoita, koska sittenhän täällä olisi taas kusipäisiä urpoja vittuilemassa miesten viesteille. En usko, että kukaan bi-mies haluaa viesteihinsä vastauksiksi pelkkää paskaa. Katsoppa gay tai trans-palstaa. Niissä pyörii koko ajan häiriköitä, eikä niille edes tehdä mitään. Mutta lesboushan on urpo-miesten mielestä ihanaa ja sitä on mielenkiintoistä seurata. Kiva, kun tytöt käy yhdessä suihkussa ja pelehtii...on urpojen mielikuva.

• se alkoi

Voi ei, nytkö tuo tyhmä suukopu hetroisän ympärillä on sitten siirtynyt tänne! Mitähän tälle asialle pitäisi itsekunkin tehdä, että tilanne rauhoittuisi?

• Heteroisä
        se alkoi kirjoitti:

Voi ei, nytkö tuo tyhmä suukopu hetroisän ympärillä on sitten siirtynyt tänne! Mitähän tälle asialle pitäisi itsekunkin tehdä, että tilanne rauhoittuisi?

En minä ainakaan ole suutani täällä soittanut. Ja kertauksen vuoksi voin vielä selventää mielipiteitäni seks.vähemmistön suhteen:
        - minulla ei ole mitään lesboja, homoja, transuja tai bi-ihmisiä vastaan. Olen asunut opiskeluaikaan homon kämppiksenä 2 hengen solussa, joten jotain siitä kulttuurista tiedän
        - toki minulla, kuten kaikilla miehillä on silloin tällöin homofantasioita. En minä niitä pelkää, eivätkä ne ole minulle ongelma.
        - mutta sitä, mitä jyrkästi vastustan, on lapsien tekeminen lesbo- ja homoliittoihin. Niihin vain yksinkertaisesti lapset kuulu. Ja tätä mielipiteen ilmaisua sitten ilmeisesti kutsutaan lesbopalstalla 'suukovuksi'. Olkoon sitten niin.

Mitään muuta paheksuvaa tai halventavaa en ole seksuaalivähemmistöistä sanonut, enkä sano. Mielestäni aikuiset ihmiset tehkööt vehkeillään sitä, mikä molemmista (tai sitten ryhmäbileissä kaikista) tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta. Alles kann, aber nichts muss!

• lapsille
        Heteroisä kirjoitti:

En minä ainakaan ole suutani täällä soittanut. Ja kertauksen vuoksi voin vielä selventää mielipiteitäni seks.vähemmistön suhteen:
        - minulla ei ole mitään lesboja, homoja, transuja tai bi-ihmisiä vastaan. Olen asunut opiskeluaikaan homon kämppiksenä 2 hengen solussa, joten jotain siitä kulttuurista tiedän
        - toki minulla, kuten kaikilla miehillä on silloin tällöin homofantasioita. En minä niitä pelkää, eivätkä ne ole minulle ongelma.
        - mutta sitä, mitä jyrkästi vastustan, on lapsien tekeminen lesbo- ja homoliittoihin. Niihin vain yksinkertaisesti lapset kuulu. Ja tätä mielipiteen ilmaisua sitten ilmeisesti kutsutaan lesbopalstalla 'suukovuksi'. Olkoon sitten niin.

Mitään muuta paheksuvaa tai halventavaa en ole seksuaalivähemmistöistä sanonut, enkä sano. Mielestäni aikuiset ihmiset tehkööt vehkeillään sitä, mikä molemmista (tai sitten ryhmäbileissä kaikista) tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta. Alles kann, aber nichts muss!

sitten hyvästä se, että "heterovanhemmilla" on salaisia (lapset vaistoavat kaikenlaisia asioita) homofantasioita, mutta he antavat ymmärtää että vastakkaiseen sukupuoleen pitää sitoutua ja oma sukupuoli on vain unia/hupia varten?

Eikö tuollainen juuri kasvata lapsia tekopyhään ja itsekkääseen suuntaan? Tavoitellaan vain omaa etua (sosiaalista statusta) eikä välitetä toisista ihmisistä? Hommaa vielä sekoittaa se, että lastesi sukupolvella on erilaiset arvot homouden suhteen, kuin sinun sukupolvellasi.

• Heteroisä
        lapsille kirjoitti:

sitten hyvästä se, että "heterovanhemmilla" on salaisia (lapset vaistoavat kaikenlaisia asioita) homofantasioita, mutta he antavat ymmärtää että vastakkaiseen sukupuoleen pitää sitoutua ja oma sukupuoli on vain unia/hupia varten?

Eikö tuollainen juuri kasvata lapsia tekopyhään ja itsekkääseen suuntaan? Tavoitellaan vain omaa etua (sosiaalista statusta) eikä välitetä toisista ihmisistä? Hommaa vielä sekoittaa se, että lastesi sukupolvella on erilaiset arvot homouden suhteen, kuin sinun sukupolvellasi.

seksuaalisia fantasioita, niin en niistä lasteni kanssa keskustele! Vaimoa pidän keskustelukumppanina soveliaampana kuin lapsia. Kerrotko sinä seksuaalifantasioitasi lapsille?

Kuten sanottu, en ole homofoobikko, enkä kiihota lapsiani mitään vähemmistöä vastaan.

Jälkimmäisen kappaleen logiikka en kyllä saa itselleni aukeamaan. Voisitko hieman valaista lisää?

• Anonyymi
        Heteroisä kirjoitti:

Et sano homoista ja lesboista mitään muuta paheksuvaa kuin haluat vain evätä heiltä mahdollisuuden perheeseen ja ylipäätään tulla tasa-arvoisesti kohdelluksi?

• kertoo jotakin

Lesbo-chat on ollut aina täynnä väkeä, gay ja bi-chateissa on paljon vähemmän porukkaa.

Naiset osaavat keskustella ja olla aktiivisia tms.

Gay on mies, joka ei osannut sanoa muuta kuin "Ikä, mistä, millainen?".

• Anonyymi

Moikka mitäs tänne kuuluu ja miten menee onko Oulusta naisia ois kiva tutustua

• Anonyymi

Ei tänne miehenä viitsi edes kirjoittaa, koska palsta on bi-naisten palsta.

• Anonyymi

Miehet on sen verran fiksumpia ettei kirjoittele ja toisaalta harvemmln miehet joutuu tämmöisen kalastelun ja maalittamisen uhriksi. Nainen uhrina on paljon seksuaalisesti kiihottavampi ja kiinnostavampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet on sen verran fiksumpia ettei kirjoittele ja toisaalta harvemmln miehet joutuu tämmöisen kalastelun ja maalittamisen uhriksi. Nainen uhrina on paljon seksuaalisesti kiihottavampi ja kiinnostavampi.

Iltapäivälehtien ja politiikan kiinnostuksen kohde ja toisaalta samalla unelma että uhka on nainen ei mies.

Nainen nähdään heikompana ja tyhmempänä ja siten halutumpana uhrina niin seksuaalirikoksissa kuin talous/tietovuoto/kiristys/parittamis/maalittamisrikoksissa.

Nainen siten kiinnostaa niin kiristäjää, parittajaa, varasta kuin poliittisia toimijoitakin. Nainen voidaan nähdä niin vahvuutena politiikassa kuin uhkana.

Vallanpitäjät tarvitsevat uhreikseen naisia, joita suojella ja joiden asioita käyttää politiikassa suuntaan tai toiseen. Maalituksen ja kiristyksen uhri on siis ehdottomasti nainen, ei mies. Nainen on mielenkiintoisempi, jutut naisista myy paremmin, nainen kiihottaa hetero-ja bimiehiä ja toisaalta jotlut miehet pitävät esikuvinaan naisia. Lesbo-ja binaiset taas kiihottuvat naisista, nainen tarjoaa myös samaistumiskohteen ja idolin heteronaisille.

• Anonyymi

Rikollisilla etsivillä on oma henkilökohtainen intressi; seksuaalinen. Siksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe