Ausseihin tammikuun lopulla, matkaseuraa?

QwertyT

Täällä 20v poika lähdössä kohti Ausseja tammikuun lopussa. Tarkka lähtöpäivä 29.1 tai plusmiinus pari päivää.

Lähden siis WH-viisumi takataskussa ja tarkoituksena reissata elo-syyskuuhun asti. Aluksi suuntana Sydney, jossa pari ensimmäistä viikkoa tai useampikin, jos töitä löytyy. Sehän sen määrää missä päin oleskellaan :)
Suunnitelmissa kavuta rantaviivaa ylös ja alas töiden perässä. Jossain välissä piipahtaa Ulurulla ja Uudessa-Seelannissakin olisi hienoa poiketa.

Olen lähdössä ilman järjestöjä, kun niistä niin paljon negatiivista lukenut, ja vastaavasti paljon kannustavaa tekstiä, että ilmankin pärjää vallan mainiosti.

Reissuun olen lähdössä yksin, joten olisi mukava löytää matkaseuraa jo ennen lähtöä. Kirjoitelkaa kaikki, jotka suunnittelette lähtöä samoihin aikoihin. Katellaan jos vaikka samaan koneeseen eksyttäisiin, vaihdetaan suunnitelmia ja ideoita.

Matkakuume se kasvaa!
[email protected] / Henri

5

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P...

mä oon lähös samoihin aikoihin... en ole päivämäärää lyöny kii viel.... aijon kans lähtee ilman järjestöjä... lähetitkö netin kautta sen viisumihakemuksen?

• QwertyT

Jeps, netissä täytin hakemuksen ja pari päivää myöhemmin tuli myöntävä vastaus

• Linne

Moi,

mä (tyttö, melkein 25) lähen 30. pvä (BA) ja yksin myös liikenteessä. Jään tosin Sydneyyn ikään kuin töihin ja viivyn vaan huhtikuun puoliväliin (toistaiseksi ainakin...), mutta voishan sitä silti suunnitella ja rupatella ainakin jos samaan koneeseen satutaan. Ootko saanut paljon vastauksia, reissaajia liikenteessä tuolloin?

• IlennaMaria

Minä, 21v tyttö, olen lähdössä Ausseihin tammikuun lopussa, 26.1. Tarkotus olisi viihtyä paikan päällä pari kuukautta...
        Matkaseura olisi tervetulutta!

• QwertyT

Terve

Samana päivänä ollaan liikkeellä :)
        Lennän British Airwaysin yölennolla, joka lähtee Lontoosta klo 21.45.

Mites sä, millä lennolla lähdet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe