Täällä 20v poika lähdössä kohti Ausseja tammikuun lopussa. Tarkka lähtöpäivä 29.1 tai plusmiinus pari päivää.
Lähden siis WH-viisumi takataskussa ja tarkoituksena reissata elo-syyskuuhun asti. Aluksi suuntana Sydney, jossa pari ensimmäistä viikkoa tai useampikin, jos töitä löytyy. Sehän sen määrää missä päin oleskellaan :)
Suunnitelmissa kavuta rantaviivaa ylös ja alas töiden perässä. Jossain välissä piipahtaa Ulurulla ja Uudessa-Seelannissakin olisi hienoa poiketa.
Olen lähdössä ilman järjestöjä, kun niistä niin paljon negatiivista lukenut, ja vastaavasti paljon kannustavaa tekstiä, että ilmankin pärjää vallan mainiosti.
Reissuun olen lähdössä yksin, joten olisi mukava löytää matkaseuraa jo ennen lähtöä. Kirjoitelkaa kaikki, jotka suunnittelette lähtöä samoihin aikoihin. Katellaan jos vaikka samaan koneeseen eksyttäisiin, vaihdetaan suunnitelmia ja ideoita.
Matkakuume se kasvaa!
[email protected] / Henri
Ausseihin tammikuun lopulla, matkaseuraa?
5
1163
Vastaukset
- P...
mä oon lähös samoihin aikoihin... en ole päivämäärää lyöny kii viel.... aijon kans lähtee ilman järjestöjä... lähetitkö netin kautta sen viisumihakemuksen?
- QwertyT
Jeps, netissä täytin hakemuksen ja pari päivää myöhemmin tuli myöntävä vastaus
- Linne
Moi,
mä (tyttö, melkein 25) lähen 30. pvä (BA) ja yksin myös liikenteessä. Jään tosin Sydneyyn ikään kuin töihin ja viivyn vaan huhtikuun puoliväliin (toistaiseksi ainakin...), mutta voishan sitä silti suunnitella ja rupatella ainakin jos samaan koneeseen satutaan. Ootko saanut paljon vastauksia, reissaajia liikenteessä tuolloin?- IlennaMaria
Minä, 21v tyttö, olen lähdössä Ausseihin tammikuun lopussa, 26.1. Tarkotus olisi viihtyä paikan päällä pari kuukautta...
Matkaseura olisi tervetulutta! - QwertyT
Terve
Samana päivänä ollaan liikkeellä :)
Lennän British Airwaysin yölennolla, joka lähtee Lontoosta klo 21.45.
Mites sä, millä lennolla lähdet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14013034Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k21311956Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t16110108Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729571Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h939050Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137685Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht187537Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386674Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1406079Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915925