Harry pulassa

Urboturbo

Harry oli pulassa jouduttuaan Dumbledoren kansliaan sillä häntä syytettiin koulun vessojen tukkimisesta tukkitus-loitsun avulla vaikka todellisuuessa syyllinen oli Hermione joka oli huuhtonut käytetyn tamppooninsa vessasta alas ja vahingossa tukkinut koko koulun vessat joten kaikki joutuivat sinä päivänä pidättämään. Harry oli harmissaan ja päätti paljastaa Hermionen Dumbledorelle. Dumbledore suuuttui McGarmiwalle joka ei ollut selvästi kertonut tarpeeksi selvästi että vanhat tamppoonit katoutetaan tai kaivetaan Kielletyn metsän rajan taakse. McGarmiwa protestoi ja sanoi olleensa tarkka opetuksessa! Sillä välin Hermione oli tyhjentänyt Kalkaroksen koko viina-varaston epätoivoissaan ja lähti nyt keittiöön etsimään kermakaljaa.

jatkuu--

7

819

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zazzzu

mutta liian lyhyt. Jatko-osa sais olla pitempi.

• Urboturbo

Hermione meni keittiöön, jossa kotintonttu raiskasi ja tappoi hänet.

Loppu.

• Urboturbo

En kirjottanu tota vaan joku muu!! Itse etsin vielä inspiraatiota, jatko-osa tulee luultavasti tänään illalla.

• Urboturbo
        Urboturbo kirjoitti:

En kirjottanu tota vaan joku muu!! Itse etsin vielä inspiraatiota, jatko-osa tulee luultavasti tänään illalla.

Mina ei jummarra sinua. mina olla aito.

• taranee2
        Urboturbo kirjoitti:

Mina ei jummarra sinua. mina olla aito.

Rekisteröi oma nimimerkki, niin kukaan ei voi feikata sinua.

• Urboturbo

Hermionen karvainen ruumis oli lattialla. Kotitonttu alkoi nuolemaan häntä ja sai suuren orgasmin, johon kuoli.

• Urboturbo

Hermione saapui keittiöön ja huomasi harmikseen ettei siellä ollut ketään sillä hän oli juuri vapauttanut kotitontut ja harmitteli sitä nyt kun kaikki kermakaljat ja muut alkoholijuomat oli selvästi lähteneet kotitonttujen mukana. "Saatana" Hermione huusi ja lähti kompuroiden takaisin oleskeluhuoneeseen huutamaan Harrylly joka oli paljastanut hänen temppunsa. "En voinut sille mitään, hän uhkasi antaa minulle totuusjuomaa ja sitten olisin joutunut paljastamaan että harrastin seksiä McGamiwan kanssa!" "No hmm okei", Hermione sanoi mielessään se että Harry olisi totuusjuoman alaisena saattanut lipsauttaa myös Hermionen ja Lipetitin touhuista jotka hän oli nähnyt tullessaan ajoissa loitsu-tunnille. Muutaman tunnin päästä Ron tuli takaisin Tylyahosta jossa hän oli ollut koko viime viikon, Harry ja Hermione eivät tienneet miksi. "Helvetti vihdoinki pääsin sieltä pois!" Ron huusi tullessaan sisään oleskeluhuoneen aukosta. "Ne saatanan muijat vaati mua niiden mukaan kimppaseksiin ja mä tietty eka suostuin mut sit ne sito mut sänkyyn ja jouduin koko helvetin baarin kans sänkyyn ja mukan oli Kalkaros ja Hagrid!" "Ei kai!" Hermione huusi ja Harry nauroi. "joo! Mut ei se niin paha kyl ollu oikeastaan ku ajattelee..." (Ron muisti yhtäkkiä Kalkaroksen ihanat lihakset ja kovatempoisen panemisrytmin sekä Hagridin hellät voihkaisut ja riemunkiljahtelut).
      Seuraavana päivänä Tylypahkaan oli tullut joukku omituisen näköisiä vieraita ja kaikki alkoivat arvailemaan keitä he olivat..

Jatkuu..
      Mitäs pidätte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe