Ja viimeinen päivä tätä kuuta jonka aion elää ilman alkoholia.
30.11-06 Torstai
9
525
Vastaukset
- Cettuz!
Yöllä, selvinpäin. Raittiina ja maate.
- Papio1
Raitis torstai tänään.
- karbidi
voi käydä. Tuli taas selvisteltyy jonhin aikaa ja masenneltuu nii älyttömästi, et just mitään en oo tehny, siks ei oo jaksannu palstalla käydä. Masislääkitys alotettiin viikko taannoin uudestaan.
Toisen nimen nimpparit on tänään ja sitä(köhän) oon juhlinnu muutaman napanterin voimin, mutta melkeestin taatusti voin luvata tästä viikon etiäpäin selvänä!
Tekosyy; mitkään nipparit tätä aiheuttannu, vaan masiksen aiheuttaman stressin takii kasaantuneet tekemättömät hommat. Kontrolli riistäänty käsistä ihan selvinpäin, ku päivällä käin vartavasten hakees juomaa illaks; saa edes muutaman tunnin vähä "rentouduttuu". Tosin jo nyt harmittaa!
Neuvoksi kaikille töissä vielä olijoille, oppikaa sana EI, ja muistakaa sitä käyttää ja jos silti alkaa kyrsii, ni duunimestan vaihdos; vältytte monilta onkelmilta, mää en tajunnu kumpaakaan, vaan pennusta lähtien pysyin samassa duunissa, kunnes käämit kärys niin pahoin, ettei niitä voinnu enää ehjätä.
Harmittelen lipeemistäni, mutta elämä on... - aahoohoo
Ja kaheksan tuntii ilman tupakkaa nyky työssä. Ei oo kuulkaa Ni..retet mitään herkkuu.
- ma-sa
Nythän tulikin helppo lupaus.Koko loppu kuun raittiina.Ja nyt nukkumaan rauhallisin mielin.
- Oskari2
Taas on kulunut kuukausi ilman viinaa. Ei niin hirveästi enää tee mielikään.
Pitäisi kohta auringonkin alkaa paistelemaan, koska synkkien ilmojen aikana näköjään monilla on masennusta.
Yrittäkää kestää ilman viinaa. loppukuu juomatta. Joulukuu ei ole koskaan alkanut näin selvänä!
- ex-juoppo
Illalla ryhmään,on kiva taas tavata kavereita ja jutella asioista
- paranoidi
Tännekkin. Taas yksi kalenterikuukausi raittiina.
Terveisiä kaikille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479
