Luin, onko totta

neitsyt nainen...

luin, että neitsyt naisesta menee kaikki miehet sekasin. onko totta?

13

3678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekaisin..

      Toden totta kyllä neitsyt nainen laittaa mies parkojen pään sekaisin,eikä hänen tartte edes yritää esittää mitään muuta kuin on,olemus viileän ladymainen,katse kaunis,salaperäinen puhuu"silmillään"enemmän kuin suullaan.Minunkin naiseni ympärillä pyörii jos jonkin laista"iskijää ja tanssiin pyytäjää kun joskus lähdemme yhdessä vaikka karaoke bubiin,joskus tekis mieli vetää kuonoon niitä nuoria ja vähä vanhempiakin"Kolleja"kuonoon,mut kyl se turhaa olisi ainahan saisin olla nyrkit verillä.Hän itse hoitaa asin hyvin tyylikkäästi,sanoo,kiitos en tanssi kun mieheni kanssa ja hymyilee.

    • ja enemmänkin...

      En tunne yhtään neitsyt-naista, joka ei olisi sekoittanut useamman miehen päätä - ja tämä ei riitä, sillä miehet sekoavat usein lopullisesti ja ovat sydän verillä loppuelämänsä.

    • Ei miehet mene sekaisin sen enempää neitsyistä, kuin muistakaan horoskooppimerkeistä. :)
      Mutta sen ainakin tiedän ettei Neitsyt-merkkinen ole ainakaan siisti ja järjestelmällinen, vaikka niin väitetään. Itse nimittäin olen kauhea sotkija. :)

      • voi meitä,

        Tämä on julmettu totuus,mutta tiedän eräänkin N-naisen joka on sekottanut jo3härkä miehen pään,ettei ne ittekkään enää tiedä millä puolen aitaa on ruoho vihreämpää.Nämä onnettomat"sonnit"ryntäilevät aitojen läpi välillä toisiinsa sarvet kalisten,tietäkseni kuitenkin suuremmilta vahingoilta vielä vältytty??PS.raportoin lisää,jos jotain uutta tapahtuu....


      • nyt meni avikseen.
        voi meitä, kirjoitti:

        Tämä on julmettu totuus,mutta tiedän eräänkin N-naisen joka on sekottanut jo3härkä miehen pään,ettei ne ittekkään enää tiedä millä puolen aitaa on ruoho vihreämpää.Nämä onnettomat"sonnit"ryntäilevät aitojen läpi välillä toisiinsa sarvet kalisten,tietäkseni kuitenkin suuremmilta vahingoilta vielä vältytty??PS.raportoin lisää,jos jotain uutta tapahtuu....

        Lupasinpa viestiä asiasta joskus jos jotain uutta tapahtuu,ja niinpä nyt ilmoitan,niinhän siinä kävi kun ounastelinkin nyt tää neitsyt on vihitty taas sen yhden härkäpään kanssa,ja mies on todella onnellinen,ei ole elämässään ennen seurustellutkaan kyseistä merkkiä olevan naisen kanssa,et silleen ne neitsyet taas saivat vannoutuneen vanhan-pojan pään pyörälle,ja ovat ilmeisestikin onnellisia,mitä mies nyt tuntuu vahtivan vaimoaan,vaikka tietää hänet yhdeksi uskollisimmiksi ihmisiksi mitä tuntee,että sitä se rakkaus teettää.


    • totta.

      Neitsytnaisista innostuvat vain ne miehet, joilla on jo valmiiksi nuppi selaisin. :))

      • ...

        Höpön löpön..neitsytnainen saa miehen pään sekaisin, jos niin haluaa, niin se vain on.. ;)


      • hah hah haa...

        Taitaa ne nuppi olla"SELAISIN"ittellään kirjoittajalla,joopa joo!!


      • neitsyillä on hauskempaa

        Mieluummin innostunut hullu kuin viisas välinpitämätön.

        Hulluus on aina kiehtonut neitsyttä kaikissa muodoissaan. Tylsyys sen sijaan ei...


      • Neitsyt nainen ja YLPEE siitä

        taidat olla vaan kade, pyh.


    • sanoo,kuka tahansa nainen saa miehen pän sekaisin,nuoremmilla kun ei mahdu mitään muuta päähän ja meillä vähän varttuneemmilla on jo pää muutenkin sekaisin, eikä siihen tarvita edes neitsyttä, missään muodossa.

      • Olenkohan minä poikkeustapaus.. ^^
        En mene kenestäkään sekaisin eikä kukaan minusta..
        Ainakaan tietääkseni. :P


      • Neitsyt N
        lonely1 kirjoitti:

        Olenkohan minä poikkeustapaus.. ^^
        En mene kenestäkään sekaisin eikä kukaan minusta..
        Ainakaan tietääkseni. :P

        Oli hauska lukea..että neitsyetkin voivat pistää
        pään pyörälle joten älkäämme aliarvioiko,oli sitten mikä merkki tahansa kyseessä...niin silmät
        pyörii päässä ja järki jäässä tilanteessa jossa
        ei järki enään pelaa..silti mukavaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe