luin, että neitsyt naisesta menee kaikki miehet sekasin. onko totta?
Luin, onko totta
13
3678
Vastaukset
- sekaisin..
Toden totta kyllä neitsyt nainen laittaa mies parkojen pään sekaisin,eikä hänen tartte edes yritää esittää mitään muuta kuin on,olemus viileän ladymainen,katse kaunis,salaperäinen puhuu"silmillään"enemmän kuin suullaan.Minunkin naiseni ympärillä pyörii jos jonkin laista"iskijää ja tanssiin pyytäjää kun joskus lähdemme yhdessä vaikka karaoke bubiin,joskus tekis mieli vetää kuonoon niitä nuoria ja vähä vanhempiakin"Kolleja"kuonoon,mut kyl se turhaa olisi ainahan saisin olla nyrkit verillä.Hän itse hoitaa asin hyvin tyylikkäästi,sanoo,kiitos en tanssi kun mieheni kanssa ja hymyilee.
- ja enemmänkin...
En tunne yhtään neitsyt-naista, joka ei olisi sekoittanut useamman miehen päätä - ja tämä ei riitä, sillä miehet sekoavat usein lopullisesti ja ovat sydän verillä loppuelämänsä.
Ei miehet mene sekaisin sen enempää neitsyistä, kuin muistakaan horoskooppimerkeistä. :)
Mutta sen ainakin tiedän ettei Neitsyt-merkkinen ole ainakaan siisti ja järjestelmällinen, vaikka niin väitetään. Itse nimittäin olen kauhea sotkija. :)- voi meitä,
Tämä on julmettu totuus,mutta tiedän eräänkin N-naisen joka on sekottanut jo3härkä miehen pään,ettei ne ittekkään enää tiedä millä puolen aitaa on ruoho vihreämpää.Nämä onnettomat"sonnit"ryntäilevät aitojen läpi välillä toisiinsa sarvet kalisten,tietäkseni kuitenkin suuremmilta vahingoilta vielä vältytty??PS.raportoin lisää,jos jotain uutta tapahtuu....
- nyt meni avikseen.
voi meitä, kirjoitti:
Tämä on julmettu totuus,mutta tiedän eräänkin N-naisen joka on sekottanut jo3härkä miehen pään,ettei ne ittekkään enää tiedä millä puolen aitaa on ruoho vihreämpää.Nämä onnettomat"sonnit"ryntäilevät aitojen läpi välillä toisiinsa sarvet kalisten,tietäkseni kuitenkin suuremmilta vahingoilta vielä vältytty??PS.raportoin lisää,jos jotain uutta tapahtuu....
Lupasinpa viestiä asiasta joskus jos jotain uutta tapahtuu,ja niinpä nyt ilmoitan,niinhän siinä kävi kun ounastelinkin nyt tää neitsyt on vihitty taas sen yhden härkäpään kanssa,ja mies on todella onnellinen,ei ole elämässään ennen seurustellutkaan kyseistä merkkiä olevan naisen kanssa,et silleen ne neitsyet taas saivat vannoutuneen vanhan-pojan pään pyörälle,ja ovat ilmeisestikin onnellisia,mitä mies nyt tuntuu vahtivan vaimoaan,vaikka tietää hänet yhdeksi uskollisimmiksi ihmisiksi mitä tuntee,että sitä se rakkaus teettää.
- totta.
Neitsytnaisista innostuvat vain ne miehet, joilla on jo valmiiksi nuppi selaisin. :))
- ...
Höpön löpön..neitsytnainen saa miehen pään sekaisin, jos niin haluaa, niin se vain on.. ;)
- hah hah haa...
Taitaa ne nuppi olla"SELAISIN"ittellään kirjoittajalla,joopa joo!!
- neitsyillä on hauskempaa
Mieluummin innostunut hullu kuin viisas välinpitämätön.
Hulluus on aina kiehtonut neitsyttä kaikissa muodoissaan. Tylsyys sen sijaan ei... - Neitsyt nainen ja YLPEE siitä
taidat olla vaan kade, pyh.
sanoo,kuka tahansa nainen saa miehen pän sekaisin,nuoremmilla kun ei mahdu mitään muuta päähän ja meillä vähän varttuneemmilla on jo pää muutenkin sekaisin, eikä siihen tarvita edes neitsyttä, missään muodossa.
Olenkohan minä poikkeustapaus.. ^^
En mene kenestäkään sekaisin eikä kukaan minusta..
Ainakaan tietääkseni. :P- Neitsyt N
lonely1 kirjoitti:
Olenkohan minä poikkeustapaus.. ^^
En mene kenestäkään sekaisin eikä kukaan minusta..
Ainakaan tietääkseni. :POli hauska lukea..että neitsyetkin voivat pistää
pään pyörälle joten älkäämme aliarvioiko,oli sitten mikä merkki tahansa kyseessä...niin silmät
pyörii päässä ja järki jäässä tilanteessa jossa
ei järki enään pelaa..silti mukavaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558