Poliisi ryösti minut

entisen avo-vaimoni

kanssa. Voinko saada mistään oikeutta vai onko tyydyttävä tapahtuneeseen? Poliisia vastaan on hankala käydä oikeutta vaikka on joutunut rikoksen uhriksi.

12

3632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exodus exälle

vaan kieroudella ja vääryydellä saat omasi pois. Petos petoksesta raakasti vain ei kannata tunteilla koska hänkin on toiminut väärin.

• lexander

eivät poliisit ole mitenkään lain ulkopuolella. Rikosilmoitus poliisimiehen tekemistä rikoksista tehdään muulle kihlakunnanvirastolle kuin sille, jossa poliisimies palvelee. Oikean osoitteen saat soittamalla lääninhallituksesi poliisiosastolle ja sielät saat myös neuvoja miten asiassa on syytä menetellä. Muista kuitenkin, että ei korppi toista korppia noki.

• miehenkuva

Entinen ex-avovaimosi vaan huomasi, millainen inisijä olet ja vaihtoi .. miehekkäämpään !!!!

• kuitenkin minussa

on miestä kaksinverroin sinuun verrattuna. Kovastipa tuo mies parantui koskapa oli takaisin tulossa itkun kanssa.

• ongelmia

Paras se on tappaa entiset huorat!

• niin se

Kyllä vaimosi pian vapautuu,
      sillä ei ne poliisit ole ihannemiehiä,
      fiksu uniformu vaan saa naiset ihastumaan.

Samanlaisia rumia ovat kun riisuvat uniformun.

Lisäksi poliisit ovat keskimääräistä enemmän kotona myös voiman ja äänenkäyttäjiä.

Heill jää työt myös usein kotiin, ja työajat ovat kovin sekaisia.

• mä nyt taas

Ryöstölle ominaispiirre on väkivallan käyttö anastusrikoksen yhteydessä. Millaista väkivaltaa he käyttivät sinua kohtaan? Sanaa "ryöstö" käytetään liian usein väärin. Mutta jos se poliisimies vaan pani vaimoasi paremmin niin kyse lienee vaan paremmista taidoista ja se ei ole ainakaan ryöstämistä. Ryöstökalastuskin terminä on harhaanjohtava.

• heko

Ei huoraavan vaimon tökkimiseen mitään taitoja tarviat...typerää puhuakkin!

• totuus on itsessään

Tiedätte molemmat mitä on tapahtunut.
      Suosittelen kirjoittamaan muistion pikimmiten tapahtuman jälkeen poliisin esimiehelle tutkintapyynnön vaatimusten kera. Esikuulustelussa esilletuotujen kertomat paljastaa, oli viimetulos rankaisuun nähden mikä hyvänsä.
      Itse olen joutunut vaaralliseen tilanteeseen laittomuuden kohteeksi virkavallan taholta, myös pelko näyttäytyi esimiehen taholta vaikenemisena.

• niin kuin luetaan

käsiisi muuten jäät nuolemaan näppejäsi.

• aloittaja

Poliisi ja entinen avo-vaimo voi tehdä ryöstön eikä joudu vastuuseen. Ainoastaan mies jos ei pysty todistamaan ettei ole tehnyt mitään joutuu syytetyksi. Siis vaikka ei olisi tehnyt mitään.

• lapinmies1961

Jos ja kun poliisi tekee rikoksen niin johan lääninsyyttäjä tietenki autaa virkaveljeään.Se on tapa joka tässä yhteiskunnassa on jokapäiväistä.Vaikka teet rikosilmoituksen jostain törkeämmästä rikoksesta niin syyttäjä kyllä osaa mulkata puuttuvat palat paikoilleen ja syyte vaihdetaan johonki lievempään rikokseen ja sitten ei anna aihetta teko vanhentunut.Pitää olla niitten kanssa tarkkana vaikka syyttäjä kuinka suosisi rikollista niin ei se joudu vastuuseen teoistaan.Poliisi on suomen suurin järjestynyt rikollis liika.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe