kun ei enää mies kiinnosta edes omilla fanisivuillaan kuin korkeintaan yhden fanin päivävauhtia.
Aika ajanut ukon ohi ja turhanpäiväiseen uhoiluun ilman minkäänlaista näyttöä on ilmeisesti lopullisesti kyllästytty.
Siis jopa fanit ovat kyllästyneet.
Uusi levy ei vakuuta arvostelijoita, eikä muutama fanin rahat saa levyä edes iskelmä top 30:een.
Ja ukkokin joutui palamaan lavoille rahvaan pariin.
Onkohan aika jättää areenat nuoremmille ja paremmille. Vaikkapa Pete Seppälälle tai Antti Tuiskulle. Hei hei Tapsa!
Tapsa on ex-tähti?
21
1341
Vastaukset
- OK.
Päinvastoin, Tapsahan on aivan loistavassa vedossa. Keikoilla yleisö on ihastuksissaan ja innostunutta ja, missä Tapsa sitten esiintyykin niin poikkeuksetta saa raikuvat ablodit kiitokseksi. Nähty ja kuultu on tänävuonna useampaankin otteeseen se :)
Mahtavaa ! Tapsan tähti loistaa todella kirkkaana !
T.Kansan uusin levy on on saanut kehuja niin kriitikoilta, kuin kuulijoiltakin. Se ei ole pelkkä iskelmälevy, vaan lAULELMA-iskelmälevy. Kaikki biisit täysin uusia, eikä yhtään coveria mukana, joten ehkä se ei kaupallisesti ole yhtä myyvä , kuin joku ns. "tavallinen", perusiskelmälevy.
Ja listoilla sijoitusta en todellakaan pidä minään hyvän levyn kriteerinä ( jos ja kun esim.TOP40 listan kärjessä on esim. karmeaakin karmeampi Vesku Loirin " Ivalo"- levy, niin ei voi muuta sanoa, kuin että ko. lista taitaakin olla TOP40 KAMMOTUSlevyt. - Amppari
Eipä näytä Pete Seppälä kiinnostavan edes sen vertaa ,että olisi saanut tänne oman keskustelupalstansa ;)
Sitäpaitsi Tapsa päihittää kimittäjä-inisijä Antti Tuiskun ja Pete Seppälän mennentullen niin lauluäänessä, ammattitaidossa, karismassa, kuin monipuolisuudessakin.
Tapsan keikat ovat olleet viimeaikoina toinen toistaan upeampia. Pieni tauko viimevuonna tehnyt pelkkää hyvää, vaikka onhan Tapsa aina ollut hyvä, mutta nykyään on extrahyvä! Vetää porukkaa paikalle tuvan täydeltä ja on todella valloittava ja hurmaava (on vähentänyt bändin komenteluakin selvästi),intoa, puhtia, valovoimaa ja karismaa riittää ja ääni on parantunut vaan entisestäänkin! Kiitti linkistä :)
Täytyy muistaa tänään katsella MTV3:n Viihdeuutiset klo 18.15. Siinähän näytetään tunnelmia Tapsan kultajuhlista heidän kotoaan.- *************
Justiinax kirjoitti:
Kiitti linkistä :)
Täytyy muistaa tänään katsella MTV3:n Viihdeuutiset klo 18.15. Siinähän näytetään tunnelmia Tapsan kultajuhlista heidän kotoaan.Olipas suloinen se Tapsan koira (kultainennoutaja), kun se tuossa Viihdeuutisissa myös äsken vilahti. Antoi Tapsalle tassua :-)
- Ansku.
Hyvä ja kiva juttu oli Iltalehdessä. alkoi vaan hieman naurattamaan kun Tapsa sanoi haastattelussa ,että :
" Kyllä minä tartun imuriin ja pölyrättiin. Erityisesti aherran puutarhassa"
Tuli nimittäin tuosta puutarhassa ahertamisesta mieleen eräät jutut mitä täällä on kirjoitettu ;) - joooooooo
************* kirjoitti:
Olipas suloinen se Tapsan koira (kultainennoutaja), kun se tuossa Viihdeuutisissa myös äsken vilahti. Antoi Tapsalle tassua :-)
No onneksi tassua eikä tussua, kun tv:kin näyttivät.
Pete Seppälän ja Antti Tuiskun olisi aika jättää estraadit ja antaa parempien ja taitavampien laulaa. Itse he ovat sitä tasoa, että voisivat siirtyä esiintymään korkeintaan karaoke-baareissa. Siellä heitä kestää EHKÄ juuri ja juuri kuunnella, kun "yleisö" on tarpeeksi kännissä.
Tapsa on ja pysyy ja paranee vaan!- meitsi!!!!!!!
Onx justiinax päässy lomille hoidosta kun täällä taas mesoo...niin ja pitihän hänen mennä ideaparkkiin katsomaan tapsan esitystä tänään joten varokaa kaikki, siellä se seko ihailija väijyy!!!
meitsi!!!!!!! kirjoitti:
Onx justiinax päässy lomille hoidosta kun täällä taas mesoo...niin ja pitihän hänen mennä ideaparkkiin katsomaan tapsan esitystä tänään joten varokaa kaikki, siellä se seko ihailija väijyy!!!
Juu, pyysin lomille nyt täksi päiväksi, kun täytyi päästä Tapsaa katsoon Ideaparkkiin ;)
Kyllä kannatti mennä. Paikka on hieno ja Tapsa oli todella hyvä !
En sentään pyörtynyt, mutta sen verran taisin olla pökerryksissä , että ei meinanut löytää autoani sieltä parkkipaikalta pois lähtiessä ;)- äimistynyt
Justiinax kirjoitti:
Juu, pyysin lomille nyt täksi päiväksi, kun täytyi päästä Tapsaa katsoon Ideaparkkiin ;)
Kyllä kannatti mennä. Paikka on hieno ja Tapsa oli todella hyvä !
En sentään pyörtynyt, mutta sen verran taisin olla pökerryksissä , että ei meinanut löytää autoani sieltä parkkipaikalta pois lähtiessä ;)antaako ne lääkärit justiinaxin ajaa autolla? edesvastuutonta sanon minä. ei ole vähäjärkiset ennenkään saanut autolla ajaa.
niin on seko ämmä ettei edes löydä autoaan parkkipaikalta... - OK.
äimistynyt kirjoitti:
antaako ne lääkärit justiinaxin ajaa autolla? edesvastuutonta sanon minä. ei ole vähäjärkiset ennenkään saanut autolla ajaa.
niin on seko ämmä ettei edes löydä autoaan parkkipaikalta...>niin on seko ämmä ettei edes löydä autoaan parkkipaikalta...<
Sorry, Justiinax, mutta tuo yllä oleva lause alkoi naurattamaan meikäläistä ihan hillittömästi :DD - että silleen
Kansan ääni vain huononee mitä ikää tulee....
Muutamille lauluääni on vain parantunut ja paranee vanhemmiten.... - Ansku.
että silleen kirjoitti:
Kansan ääni vain huononee mitä ikää tulee....
Muutamille lauluääni on vain parantunut ja paranee vanhemmiten....>Muutamille lauluääni on vain parantunut ja paranee vanhemmiten<
Joo! Kuten esimerkiksi T.Kansalla. Todella komea kertakaikkiaan!
Myös esim. Kari Tapion ääni on parantunut ja tullut vieläkkin sielukkaammaksi iän myötä. äimistynyt kirjoitti:
antaako ne lääkärit justiinaxin ajaa autolla? edesvastuutonta sanon minä. ei ole vähäjärkiset ennenkään saanut autolla ajaa.
niin on seko ämmä ettei edes löydä autoaan parkkipaikalta...No, en mä niin kauheesti autolla ajakkaan, muuta kuin talvisin ja pitempiä matkoja. Kesällä liikun polkupyörällä ja rullaluistimilla.
Ja se Ideraparkin parkkipaikka on melkoisen iso. Mulla meni suuntavaisto sekaisin kun tulin ulos eri ovesta mistä menin sisään. Enkä mä siellä parkkipaikalla nyt sitten niin kovin kauaa kuitenkaan haahuillut
Viimekesänä kun olin kolmasti Tapsan keikalla, niin voin vakuuttaa, että kyseessä on kaikkea muuta, kuin ex-tähti. Tapsa on ehdottomasti yksi Suomen parhaista kevyenmusiikin miesartisteistamme. Osaa todella ottaa yleisönsä ja lauluääni on todella komea.
Eipä siis ihme vaikka kesällä toinen iltapäivälehti kirjoitti Tapsan keikalta jutun, jonka otsikko oli ,että :" Tapsa villitsi naiset !" ja vähän myöhemmin toinen iltapäivälehti kirjoitti,että:" Tapsa villitsi nuoret ! "
Tapsan kuulijakunta on hyvin laaja. Siihen kuuluu monen ikäistä ja niin miehiä, kuin naisiakin.
Tapsahan itsekkin iloitsi yhdessä lehdessä, että kun hän palasi vuoden tauolta tanssilavoille, niin yleisön vastaanotto on ollut hyvin innostunutta ja lämmintä.
Pete Seppälällä ja Antti Tuiskulalla on myös omat kannattajansa ja faninsa, mutta voidaan miettiä, että onko kumpikaan heistä enää estradeilla 40 vuoden päästä tai muistaako heitä kukaan tuolloin enään muutenkaan ? - tane
Vai ei myy.Kukahan mahtoi juuri saada kaksi kultalevyä.Sanoppa montako tangolevyä on Suomessa myynyt kultaa.Suomessa on aivan väärät myyntitilastot,ne pitäisi muuttaa sellaisiksi,että ainakun kassa kuittaa koodin,niin se näkyy myyntitilastoissa.Tämä nykyinen listakärki muuttuisi radikaalisti ja suurin osa nyt listakärjessä olevia levyjä ei koskaan näkyisi listoilla.
- "Lumienkeli"
Ei ole ex-tähti vaan yksi nykyajan loistokkaimmista iskelmätähdistämme. Karisma, valovoima, taidot ja osaaminen ei ole kadonneet mihinkään, ne on vaan vahvistuneet.
- Jivejalka
Olin T.Kansan keikalla kesällä ja tykästyin.Tapani on suurenmoinen laulaja: Upeaääninen, karismaattinen ja valovoimainen. Tietää miten yleisö valloitetaan.
Eturivin ykkösartistejamme ehdottomasti.- sitten mennä tanen &
kuoron keikalle. tanella on soolo-osuus hämä-hämä-häkki-laulussa.
Tane osaa myös näpyttää tekstareita tälle palstalle kesken joikumisensa.
Ja muuten olen sitä mieltä, että goodbye Kansa! - huomattu on
On tosiaan terästä kun ei äänikään kulje kunnolla
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904