Lähiöpubit parhaita!

pubmies

Kyllä täytyy kokemuksella todeta, että kunnon perinteinen lähiöpub on paras paikka dokata sosiaalisesti. Rentoja tarinaniskojöitä riittää, kalja on edullisempaa kuin keskustojen trendipellepaikoissa, ja tunnelma savunhämyisen kodikas. Taustalla jukebox soimassa Irwiniä tai kotimaista iskelmää. Välillä porukkaa vetäviä karaoke- ja tanssi-iltoja.

Itse käyn viikot töissä, mutta perjantai-ilta ja lauantai kokonaan menevät lähiöpubeissa otilla ja rupatellen. Nämä ovat myös parhaita iskumestoja, viikonloppuisin niissä käy hyvännäköisiäkin ja seksikkäästi pukeutuneita naisia, eronneita tai karanneita joille perusmies kelpaa. Eikä tartte jutella parisuhteen henkisistä sfääreistä, ei mainita pankkitilin katetta eikä omaisuuden määrää. Tämmöinen lähiöpubin nainen on otettu jos hälle tarjoaa kaljan pari ja tupakit, siinä se.

Suosittelen "eksymään" lähiöpubin mahtavaan tunnelmaan! Kohta on taas perjantai ja pääsee tiskille tilaamaan eka kepanderin... ;)

17

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janne

      Itse vietän lähes kaiken vapaa-aikani myös lähiöpubissa. Ainakin täällä Myyrmäessä Vantaalla riittää lähiöpubeihin ostarilla porukkaa, menipä mihin kellonaikaan tahansa. Kyllä tosiaan lähiökapakan voittanutta ei ole!

      Bisse on halpaa varsinkin happy hoursina ja keskellä arkipäivääkin siellä törmää nätteihin naisiin jotka jopa itse houkuttelevat matkaan. Ja jos just sillä hetkellä ei pimuja näkyisi, törmää muihin kapakkatuttuihin joiden pöytään voi mennä tarinoimaan maailman menosta.

      Tässä kapakkasysteemissä sosiaalisuus on parhaimmillaan ja ööli valuu kurkkuun huomaamatta!

      • Kysyvä

        ...hyvää pubia Etelä-Haagan alueella? Missä nuo edellä mainitut ehdot täyttyy. Eli mukavia tarinoitsijoita ja mukavia naisia... :-)


    • Pubimies

      Hyvä kirjoitus! Olen kyllä täysin samaa mieltä.

      • hhgfddd

        Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.


      • lähiöbubissa.tunnelmaa

        Samoin, hyvin kirjoitettu.


    • mukava_haarikka

      Ex-tissu imuroi miehiä haarikan wc-tiloissa pientä korvausta vastaan.

      • g5ffdds

        Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän


      • Buahhahahaa
        g5ffdds kirjoitti:

        Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän

        Älä aina uikuta.


    • Kylmis_aito

      Jos jaksaisin orientoitua irl-elämään, niin iskisin lähipubeissa puumia. Näytän paljon nuoremmalta, kuin olen, joten joku timmissä kunnossa oleva 50-60 vuotias nainen on MUN kimpussa, vaikka juuri häntä lähdin hakemaan kämpilleni.

      • Kylmis_aito

        Jos naista ei löydy, se menee yleensä tappeluksi meidän miesten välillä. Saunis luulee, että olen fyysisesti heikko, mutta antaa hänen uskoa mitä vain.


    • Katsonut_sivusta

      Kylmiksen turpasaunat johtuvat aina kilpailusta. Ei se kehtaa ruveta tosissaan tappelemaan haastajiensa kanssa, koska ei sille pillu ole maailman tärkein asia.

      Toki se antaa spurgusen höykyttää sitä minkä kerkeää, mutta ei se tunnu missään. Edes tasapaino ei järky.

      • Kylmiksen_elämästä

        Sitten kun se heilauttaa kättänsä nokkaa kaivaakseen, niin kolmen kuukauden päästä sille tulee kyseisestä toimenpiteestä pahoinpitelysyyte postissa.

        Tällaista elämää Kylmis elää. Olkaa tosi kateellisia, kuin jo olettekin, vitun vammaiset, vähälahjaiset sossuelätit.


      • Elämä_on_rangaistus
        Kylmiksen_elämästä kirjoitti:

        Sitten kun se heilauttaa kättänsä nokkaa kaivaakseen, niin kolmen kuukauden päästä sille tulee kyseisestä toimenpiteestä pahoinpitelysyyte postissa.

        Tällaista elämää Kylmis elää. Olkaa tosi kateellisia, kuin jo olettekin, vitun vammaiset, vähälahjaiset sossuelätit.

        Hei hei hei tässä on nyt siitä Kylmiksen henkilökohtaisesta vitutuksesta kysymymys, josta saanut kärsiä koko ikänsä. Joku käy sen päälle ja se vaistomaisesti puolustautuu, tottakai, niin KYLMIS on syytettynä oikeuden istuntosalissa.

        Kyllä minäkin vittuuntuisin välillä moisesta kohtelusta.


      • Faktaa_vakioista
        Elämä_on_rangaistus kirjoitti:

        Hei hei hei tässä on nyt siitä Kylmiksen henkilökohtaisesta vitutuksesta kysymymys, josta saanut kärsiä koko ikänsä. Joku käy sen päälle ja se vaistomaisesti puolustautuu, tottakai, niin KYLMIS on syytettynä oikeuden istuntosalissa.

        Kyllä minäkin vittuuntuisin välillä moisesta kohtelusta.

        En ihmettele lainkaan. Erakko, joka vain pakosta on ihmisten kanssa tekemisissä ja jos näkisitte, se on pieni mies, vaikka painaakin melkein 90 kiloa. Tyypit tulee jatkuvasti sen iholle kun on IRL, 80% menee puhumalla, mutta loput oikeudessa.

        Ei kovin mielellään liiku ihmisten ilmoilla, mikä onkin ymmärrettävää.


      • Faktaa_Kylmiksestä
        Faktaa_vakioista kirjoitti:

        En ihmettele lainkaan. Erakko, joka vain pakosta on ihmisten kanssa tekemisissä ja jos näkisitte, se on pieni mies, vaikka painaakin melkein 90 kiloa. Tyypit tulee jatkuvasti sen iholle kun on IRL, 80% menee puhumalla, mutta loput oikeudessa.

        Ei kovin mielellään liiku ihmisten ilmoilla, mikä onkin ymmärrettävää.

        Kylmis (Keijo Keripukki) voisi postata alastonkuvansa tänne jotta ihmiset näkisi, ettei se ole vaarallinen tyyppi, vaikka tuomiot antavatkin näin ymmärtää.

        Se on viihdyttäjä. Ainoa nautinto sen elämässä on, että saa ihmiset viihtymään ja nauramaan. Se saa tyydyksen siitä.


    • hihihihihiihihiiii

      Nykyään lähiöpubit kierretään todella kaukaa.
      Parin viinapaukun hinnalla Alkosta saa viinapullon.

    • Sontanautti

      Kylmiksen mielessä on vain karvaisen ruskean saunakaverin perse ja apteekit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe