Gallup

Nimetön tyhjänä

Kihlautuneet ja vihityt, kertokaa millaiset sormukset teillä on.
Kultaa? Valkokultaa? Timantteja? Kaiverruksia?
Mistä hankitte ja oliko kallista?

7

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -OO-

      Kihlasormus on tavallinen, sileä keltakultasormus jossa kaiverrettu sulhasen nimi ja päivämäärä.

      Vihkisormus myös keltakultainen, jossa 5 timanttia. Sormus saatu perintönä. Kaiverrettu meidän nimet ja vihkipäivä.

    • kimppu ja viehe

      Minulla on keltakultainen kihla, joss seunoissa vähän kuvointia. Sulho ei sormusta huoli, joten emme sellaista hänelle ostaneet. Vihkisormusta olen katsastellut, todennököisesti tulee keltakultainen rivisormus jossa viisi timangia. Ja timangit kokoa 0,05ct/kpl ja ei mitään p-luokaa.

    • ...

      Ei ole vielä sormuksia, mutta tiedän jo millaisen haluan sitten kun sen aika on :)
      Titaania tai terästä, ei timatteja eikä kaiverruksia. Hinnasta viis.

    • jashh

      Mulla 18krt keltakultaa jossa 5 upotettua timanttia (ei ainakaan takerru mihinkään)

      Miehellä 14krt keltakultaa jossa valkokullalla tehtyjä koristeita...
      kumpikin n.5mm leveitä

      hintaa yhteensä n.650€

    • -girl-

      Me olemme kihloissa ja sormuksina on kultaset sileet... On sitten helpompi valita vihkisormus kihlasormuksen viereen.... Nää maksoi yhteensä jotain 150 euroo muistaakseni.... ei ehkä niin paljonkaan..Kaiverruksina on avopuolison nimi ja kihlautumispäivämäärä....

    • MeMy

      Minulla kihlana keltakultainen sileä sormus jossa valkokultaisella tynnyri istutuksella 0,08ct timantti sekä sen molemmin puolin kaksi 0,01ct timanttia.Pienet timantit ovat pystysuorassa,ei peräkkäin. Maksoi 257€. Kaiverruksena X sydän X ja päivämäärä. Vihkisormus keltakultainen jossa 9x0,10ct timanttia. Kivet ovat huippuluokkaa joten hintakin oli sen mukainen ;) Kaiverruksena vain päivämäärä kun muuta ei mahtunut. Miehellä vain yksi sormus ja se on Kalevala korun Metsäpirtti keltakultaisena. Hinta alle 400€.
      Kannattaa kierrellä useitakin kertoja kauppoja ja kilpailuttaa liikkeitä eikä hyväksyä ensimmäistä hintaa.

    • ninni.

      Hieman myöhään tosiaan vastailen :)

      Kihlasormus punakultaisella reunalla, valkokultaa keskellä (valkokullassa syvä punoskuvio). 4mm leveys (miehellä samanlainen)

      Kesällä sormeen tuleva vihkisormus seuraavanlainen: alareuna (1/4 leveydestä) valkokultaa, yläreuna punakultaa, keskellä salmiakkikuvioon upotettu timantti. 4mm leveys

      Kaikki sormukset 14k, yhteensä 900€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe