Kihlautuneet ja vihityt, kertokaa millaiset sormukset teillä on.
Kultaa? Valkokultaa? Timantteja? Kaiverruksia?
Mistä hankitte ja oliko kallista?
Gallup
7
831
Vastaukset
- -OO-
Kihlasormus on tavallinen, sileä keltakultasormus jossa kaiverrettu sulhasen nimi ja päivämäärä.
Vihkisormus myös keltakultainen, jossa 5 timanttia. Sormus saatu perintönä. Kaiverrettu meidän nimet ja vihkipäivä. - kimppu ja viehe
Minulla on keltakultainen kihla, joss seunoissa vähän kuvointia. Sulho ei sormusta huoli, joten emme sellaista hänelle ostaneet. Vihkisormusta olen katsastellut, todennököisesti tulee keltakultainen rivisormus jossa viisi timangia. Ja timangit kokoa 0,05ct/kpl ja ei mitään p-luokaa.
- ...
Ei ole vielä sormuksia, mutta tiedän jo millaisen haluan sitten kun sen aika on :)
Titaania tai terästä, ei timatteja eikä kaiverruksia. Hinnasta viis. - jashh
Mulla 18krt keltakultaa jossa 5 upotettua timanttia (ei ainakaan takerru mihinkään)
Miehellä 14krt keltakultaa jossa valkokullalla tehtyjä koristeita...
kumpikin n.5mm leveitä
hintaa yhteensä n.650€ - -girl-
Me olemme kihloissa ja sormuksina on kultaset sileet... On sitten helpompi valita vihkisormus kihlasormuksen viereen.... Nää maksoi yhteensä jotain 150 euroo muistaakseni.... ei ehkä niin paljonkaan..Kaiverruksina on avopuolison nimi ja kihlautumispäivämäärä....
- MeMy
Minulla kihlana keltakultainen sileä sormus jossa valkokultaisella tynnyri istutuksella 0,08ct timantti sekä sen molemmin puolin kaksi 0,01ct timanttia.Pienet timantit ovat pystysuorassa,ei peräkkäin. Maksoi 257€. Kaiverruksena X sydän X ja päivämäärä. Vihkisormus keltakultainen jossa 9x0,10ct timanttia. Kivet ovat huippuluokkaa joten hintakin oli sen mukainen ;) Kaiverruksena vain päivämäärä kun muuta ei mahtunut. Miehellä vain yksi sormus ja se on Kalevala korun Metsäpirtti keltakultaisena. Hinta alle 400€.
Kannattaa kierrellä useitakin kertoja kauppoja ja kilpailuttaa liikkeitä eikä hyväksyä ensimmäistä hintaa. - ninni.
Hieman myöhään tosiaan vastailen :)
Kihlasormus punakultaisella reunalla, valkokultaa keskellä (valkokullassa syvä punoskuvio). 4mm leveys (miehellä samanlainen)
Kesällä sormeen tuleva vihkisormus seuraavanlainen: alareuna (1/4 leveydestä) valkokultaa, yläreuna punakultaa, keskellä salmiakkikuvioon upotettu timantti. 4mm leveys
Kaikki sormukset 14k, yhteensä 900€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134598Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583879Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363476Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193128Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122563- 2802380
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3221807- 1001802
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi471493Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81183