TYHMYYS???

HÄIRITSEEKÖ SE MIEHIÄ?

HÄIRITSEEKÄ SE MIEHIÄ JOS ON VÄHÄN TYHMÄ EIKÄ VÄLTTÄMÄTTÄ OSAA AINA SEURUSTELLA NIIN HIENOSTI?

JÄNNITÄN SIHTEEN ALKUVAIHEESSA IHAN HIRVEESTI JA ANNAN AINA VÄÄRÄN KUVAN ITSESTÄNI. OLEN OIKEASTI IHAN TOISENLAINEN JA SEN TAKIA LUULTAVASTI OLEN MENETTÄNYT MINULLE SOPIVAN MIEHEN.
EN OLE KOVA, VAAN ERITTÄIN HERKKÄ, JA KUVAKSI ITSESTÄNI OLEN ANTANUT JUURI TUON KOVAN.
EN JAKSA SELITELLÄ JA YRITTÄÄ SITÄ MIHIN EN PYSTY VAAN ANNAN TOISEN MENNÄ...

MIKÄ TEILLE MIEHILLE ON TÄRKEÄÄ??? TULEVASSA TAI JO OLEMASSA OLEVASSA NAISESSANNE?
TOIVON SAAVANI VASTAUKSIA

7

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmää sutturaa ei huolita

      Viisastu, ihminen!

    • Pete K.

      Jos täytyy jännittää jo heti alussa toisen ihmisen seuraa, niin tulee kyllä sellainen mielikuva ns.suorittajasta. Onko seurustelu joku missio, johon sinulla on jo valmis lopputulos päässäsi?
      Ihminen, joka esittää kovaa, vaikka onkin herkkä on a)epävarma itsestään b)epäaito. Epäaitous ei kiehdo miestä kovinkaan pitkälle, eli voisit kyllä siihen aitouteen ja avoimuuteen santsata. Jos minä tapaisin naisen, joka esittäisi jatkuvasti tai vetäisi jotain roolia, niin kyllä mä sen ennen pitkää huomaisin.
      En oikeastaan ymmärtänyt tätä sinun ensimmäistä lausettasi? Onko seurusteluun olemassa joku hienouskriteeri, uskot siis kokoajan miehen kanssa olevasi tyhmä ja huono nainen, joka sinusta tuleekin omalla käytökselläsi.

      Minulle naisessa on tärkeää, että hän on naisellinen ja vihaan naisia, jotka jatkuvasti marisee ulkonäöstään tai muista ihmisistä. Eli paskanpuhujat ei kiinnosta. Nainen on tasapainossa itsensä kanssa ja huolehtii itsestään, eikä vedä mitään roolia. Sellainen on todella läpinäkyvää. Naisella on muutakin elämää ja ystäviä ja antaa minulle tilaa. Nainen, joka epäilee jatkuvasti on pahinta mitä tiedän. Sellaisiin en rakastu. Hyvä huumorintaju ja keskustelutaito on tärkeää.

      Sinulle sanoisin vielä, että sinulla on ehkä jotain selvitettävää tekstisi perusteella itsesi kanssa ja en suosittele seurustelua millään tasolla, ennen kuin pääset tasapainoon!

    • KaksMan

      Minusta se ei kerro tyhmyydestä vaan enemmänkin sinun epävarmuudesta. Pelkäät jostakin syystä, ehkä aikaisemmat epäonnistuneet suhteet ja luulet ja elät niiden kautta ja sen takia pelkäät tekeväsi ja toimivasi jotenkin epäkorrektisti ja väärin. Ei jännittämisessä ole mitään pahaa, jos et jotenkin ylireagoi tilannetta ja silloin se antaa sinusta aivan väärän kuvan. Naisellinen herkkyys on ihana asia, mutta sitä ei pidä missään nimessä sotkea kovuuteen on parempi näyttää tunteensa aidosti eikä vaan murehtia ehkä niitä aikaisempia juttujasi vaan pitää nauttia elää elämää täysin rinnoin ja mielin. Älä ihmeessä tee sitä virhettä, että annat sen miehen mennä. Pidä se tavoitteenasi, minä saan sen vielä tai ainakin yritän. Jos se ei onnistu, niin ei kun uutta matoa koukkuun, mieli raikkaana ja itsevarmempana. Ajattelet niin sinä et ole menettänyt vaan hän on menättänyt sinussa jotakin ainutlaatuista ihmisenä ja ihana naisena, joka vielä odottaa kukkaan puhkeamistaan, mutta se aika koittaa pian.

      Terveisin,

      -Kaksosmies-

    • Soldier-Mental89

      En nyt sanois onko se tyhmyyttä jos ei osaa seurustella oikein, oikeastaan se on tietämättömyyttä, et tiedä mitä toinen osapuoli suhteesta haluaa. niin yksinkertaista.

      • on itsekeskeinen

        Tekstisi perusteella maailmasi pyörii oman napasi ympärillä. Osaatko olla aidosti kiinnostunut muista ihmisistä?

        Kokeksieni mukaan kaksosnaiset usein käyttävät toisia kaatopaikkanaan ja pyörittävät ihmissuhteissa omaa sisäistä draamaansa.

        Pakko sanoa, kierrän kaksosnaiset kaukaa.


      • ollut jo
        on itsekeskeinen kirjoitti:

        Tekstisi perusteella maailmasi pyörii oman napasi ympärillä. Osaatko olla aidosti kiinnostunut muista ihmisistä?

        Kokeksieni mukaan kaksosnaiset usein käyttävät toisia kaatopaikkanaan ja pyörittävät ihmissuhteissa omaa sisäistä draamaansa.

        Pakko sanoa, kierrän kaksosnaiset kaukaa.

        ilkeesti sanottu? vaikka olenkin kaksosnainen.
        Jos sinulla on huonoja kokemuksia meistä niin otan osaa!
        Sen voin sanoa että en ole ainakaan itsekeskeinen, vaan juuri päinvastoin. Pidän omat murheeni suurimmaksi osaksi sisälläni ja itse päätän kenelle niistä kerron...(tällä kertaa tänne ja vähän kaduttaa) no mutta kuitenkin, kuuntelen tosiaan enemmänkin toisten murheita ja olen tukena...AIDOSTI, se on se luonteeni.
        Kaksosnaisia niinkuin monia muitakin merkkejä edustavat on useita erillaisia persoonia.


      • olet poikkeus
        ollut jo kirjoitti:

        ilkeesti sanottu? vaikka olenkin kaksosnainen.
        Jos sinulla on huonoja kokemuksia meistä niin otan osaa!
        Sen voin sanoa että en ole ainakaan itsekeskeinen, vaan juuri päinvastoin. Pidän omat murheeni suurimmaksi osaksi sisälläni ja itse päätän kenelle niistä kerron...(tällä kertaa tänne ja vähän kaduttaa) no mutta kuitenkin, kuuntelen tosiaan enemmänkin toisten murheita ja olen tukena...AIDOSTI, se on se luonteeni.
        Kaksosnaisia niinkuin monia muitakin merkkejä edustavat on useita erillaisia persoonia.

        Kaksosnainen osaa sweet talkin.

        Niille kun merkkaa taivaat se, mitä muut niistä ajattelee, niin ne mielistelee mennen tullen ja on muka kuuntelevinaan ja ymmärtävinään.

        Se on sitä itsekästä uhrautumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe