Oksamin (opamox) ja vinnat, eli huomen ois pikkujoulut, niin ois ihan jees tietää, et onko vaarallista ottaa aamulla 15mg Oxaminia jos juon illalla vähän reippaammin, kauanko pitäs ootella, et on ihan turvallista?
Kiitos. :)
Oksamin ja viina?
5
2288
Vastaukset
- tämän jälkeen
Rauhoittavia vastaan olevat ihmiset tietty hyökkää päälle.
Sanon kuitenkin oman mielipiteeni, että minun mielestäni on aivan turvallista aamulla ottaa 15mg Oxaminia ja illalla alkoholia. Ei se enää illalla sua sekasin vie. - Shamppa71
Rauhoittavat lääkkeet ja viina ei missään tapauksessa sovi yhteen. Ei kannata ottaa sitä oxaminia. Jos otat ja juot, niin voit varautua pikaiseen muistinmenetykseen, sammumiseen tai älyttömään sekoiluun.
- Shamppa71
En oo rauhottavien lääkkeiden vastustaja. Itsekin niitä käytän. Oxamin eli oksatsepaami on muistaakseni keskipitkävaikutteinen lääke, eli puoliintumisaika on aika pitkä (en muista tarkkaa aikaa). Jos aamulla otat, niin kyllä se sun elimistössä illalla vielä vaikuttaa. Tietenkin on henkilökohtaista, miten viinan otto vaikuttaa. En silti suosittele ottamaan.
- ollenkaan,
samana päivänä, varsinkaan ellet ole aiemmin kokeillut. Itselleni kävi niin, että nukahdin kesken kaiken, onneksi ei sattunut kummempaa. Noloa kuitenkin, varsinkin kun tulevista töistä ja työpaikan ihmissuhteista puhuttiin - kuulemma. Oli selittämistä, vaikkei lääkkeiden syöminen häpeä olekaan. Pärjäilisitkö yhden päivän ilman oksuja? Hauskoja pikkujouluja!
- syystonttu
ei kannata alkaa leikkii venäläist rulettia,varsinkaan kun ei tiedä onko pateja kuinka monta rullassa..kässäät varmaan!! jätät sinä päivänä pois se oksan ja otat van kuppia, et huomaa mitään vaikutusta-siis refloja. sit aamul ku o krapula ni oksa nassuun ja krapulaki lähtee kivasti! oon noitten kans touhunnu jo 11 vuotta enkä osaa enää elää ilman..mut eipä se mua haittaa..elää on..jokainen on oman seppänsä orja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806