Vai mikä siinä on, kun kukaan ei uskalla kirjoittaa?
Minähän en kuvia kumartele. En pelkää serihviä, enkä polliisia. Kuolemaakaan en pelkää, kun sekin olisi aivan turhaa puuhaa. Miksi pelätä väistämätöntä?
On se vaan kumma, miten on väki kaikonnut.
On varmaan serihvillä delete-näppi kipiänä?
Sitä vaan ihmettelen, että miksi tänne piti änkeytyä takaportista yhden mainoslinkin kautta?
Kumma juttu.
Hölökyn kölökyn. Lähdenkin tästä teen keittoon ilman viinaa ja selvänä.
Kyllä olikin tylsistyttävää seuraa.
Onko serihvi olluna pahalla päällä?
12
577
Vastaukset
Tuntuu olevan Suomi24 serverit, ei ne mua pelkää vaikka syytä kyllä olisi!
meinasin oikein urakalla paukutella viestejä
marraskuun viimeselle illalle.Viisaammat piti
huolen,ettei niin päässyt tapahtumaan:)t pörripörri sitten joulukuun viimmeisenä uusiks josko nää serverit tai mitkä lie sit toimis paremmin! Niin muuten, alkoholista ainakin oon pysynnä erossa!t,joonatan
joonatan11 kirjoitti:
pörri sitten joulukuun viimmeisenä uusiks josko nää serverit tai mitkä lie sit toimis paremmin! Niin muuten, alkoholista ainakin oon pysynnä erossa!t,joonatan
mulle.Sehän on silloin Uudenvuoden-aatto!
Pitäisköhän nyt jo varuiks toivotella hyvät joulut,kun ei tiedä milloin seuraavan kerran onnistuu viestin lähetys:))Kiva kun olet jälleen palstalla.Selvinpäin minäkin täällä keikun.t pörripörri.1 kirjoitti:
mulle.Sehän on silloin Uudenvuoden-aatto!
Pitäisköhän nyt jo varuiks toivotella hyvät joulut,kun ei tiedä milloin seuraavan kerran onnistuu viestin lähetys:))Kiva kun olet jälleen palstalla.Selvinpäin minäkin täällä keikun.t pörrijoulun odotusta. Jos ei ennen joulua saada yhteyttä näillä mööpeleillä niin tuun vaikka käymään, silti voinhan toivottaa Hyvää Joulua nytkin, eihän se haittaa vaikka joka päivä toivottelen sulle Jouluja, parempi niin ku että en muistaisi toivottaa olleskaan. Lähenkin tässä pikapuolin tuonne Joulupukin manttaaleille kierteleen, ja katteleen onko pukin porot reilassa, ja paikat muutenki oorningissa.
joonatan11 kirjoitti:
joulun odotusta. Jos ei ennen joulua saada yhteyttä näillä mööpeleillä niin tuun vaikka käymään, silti voinhan toivottaa Hyvää Joulua nytkin, eihän se haittaa vaikka joka päivä toivottelen sulle Jouluja, parempi niin ku että en muistaisi toivottaa olleskaan. Lähenkin tässä pikapuolin tuonne Joulupukin manttaaleille kierteleen, ja katteleen onko pukin porot reilassa, ja paikat muutenki oorningissa.
ajella varovasti!!Mun tarttee pikkuhiljaa käydä laskemaan lampaita:)t pörri
pörri.1 kirjoitti:
ajella varovasti!!Mun tarttee pikkuhiljaa käydä laskemaan lampaita:)t pörri
Rupee oleen unihiekkaa jo simmuissa.
- Hihihihihihiiiiii.
Lieneekö huumoria vai mitä? "Joinakin."
Tuo tiedote tuli 22.11. Minun havaintojen mukaan serverit on tökkineet epäsäännöllisesti jo toista kuukautta eri aikoina.
Maksavat mainostajat eivät ole voineet olla huomaamatta, ja todellinen palaute tulee sieltä.
Meikäläisten vapaamatkustajien meteli ei paljon paina, kun jokainen on vain 1 lukija/kirjoittaja.
Ja nyt meikä pistää vettä naamaan ja kauneusunille.- Tök-tök-tökkii!
Hihihihihihiiiiii.:
>>Maksavat mainostajat eivät ole voineet olla huomaamatta, ja todellinen palaute tulee sieltä.>>
Toisaalta mainosbannerithan näkyy, kun ainakin minun koneeni "viivähtää" (=tökkii) eikä pääse varsinaiselle sivustolla.
Tulee nimittäin tuijotettua mainoksia:)
- No nyt toimii, kun rasvattu. Siks täytynee vaihtaa maisemaa. Hvää jatkoa.
- päällä
Tähti on näkyvillä viiden sentin välein, loistaa kirkkaasti eikä kukaan häiritse showta.
Paitsi mähän nyt...pitää mennä, voi tulla tosta beetlehemin tähdestä päähän muuten. - Karjalan Sissi
on ollu hyvällä päällä kun kesti meikäläisen toissayölliset vittuilut. Toisaalta ne on hyvä pitää täällä näkösällä niin muistuupa mieleen (itsellä ja muillakin), että mitä se viina teettää! Selvänä muuten taas ollaan seuraavaan kertaan asti.
- Kymijoen Partisaani.
Meillä on näköjään samanlaiset elämänfilosofiat, joita seuraamme uskollisesti.
Minäkin olen kännien välissä aina ihan selvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768