Se Kaarlon itkuun purkautuminen pk-huoneessa oli niin aitoa että itku pääsi sitä katsellessa. Kaarlo, joka haluaa olla niin vahva ja voimakas, ei voinut pidätellä tunteitaan. Todellisuudessa mies on herkkä ja tunteellinen eikä normaalielämässä taatusti mikään riehuja ja öykkäri. Muistatteko kuinka hän kertoi minkälainen on hänen mielestään todellinen suudelma? Olen niin hirvittävän pahoillani Kalen puolesta. Viina laukaisi kaikki patoutumat ja toi nostalgiset muistot Jennistä ja entisistä BB-asukkaista pintaa.
Itkin Kaarlon kanssa
8
738
Vastaukset
- Manipuloija-Jenni
Onneksi ei se ole finalissa.
Riittää ku yksi nyrkkeilijä on. - kyllä
mies joka itkee ja näyttää tunteensa, ei voi olla paha. Kyllä mieskin saa itkeä. Itkeminen ei tee miestä naismaiseksi, vaan entistä miehekkäämmäksi. Toista on turha vinkuminen ja ruikuttaminen, mutta siitähän ei ollutkaan kysymys.
- .. ,.. ,
kyllä Kale on ainut aito koko talossa olleiden joukosta.
tyhmiä on ne ihmiset jotka eivät totuutta näe.
en ymmärrä mitä pahaa jotkut kalessa näkevät... kateutta taitaa olla.
Kun kale ei Miraa sietänyt niin se oli täysin ymmärrettävää; läpimätä oli nainen.
Nyt kale puhui kakista mitenkä ei tahdo kestää sen ääntäkään enää ja ne jutut... joka tätä ei ymmärrä ei ymmärrä paljon muutakaan. minäkään en ymmärrä mitenkä jotkut naisetkin kannattavat kakia... (?) ...
Kyllä täytyy olla oma elämä tosi surkeeta jos kakissa näkee jotain hyvää. - hölmöä
vaan tosi mies kantaa vastuunsa, eikä itkeä pillitä.
Kaarlohan vinkui ja ruikutti kameralle, halus BB:n kans riidellä.
Lapsellinen itku-Iikka - Kale on
.. ,.. , kirjoitti:
kyllä Kale on ainut aito koko talossa olleiden joukosta.
tyhmiä on ne ihmiset jotka eivät totuutta näe.
en ymmärrä mitä pahaa jotkut kalessa näkevät... kateutta taitaa olla.
Kun kale ei Miraa sietänyt niin se oli täysin ymmärrettävää; läpimätä oli nainen.
Nyt kale puhui kakista mitenkä ei tahdo kestää sen ääntäkään enää ja ne jutut... joka tätä ei ymmärrä ei ymmärrä paljon muutakaan. minäkään en ymmärrä mitenkä jotkut naisetkin kannattavat kakia... (?) ...
Kyllä täytyy olla oma elämä tosi surkeeta jos kakissa näkee jotain hyvää.ainut aito HULLU talossa!!!
- pätkääkää itkettäny
No ei ees itkettäny kun nauratti. Tollanen skitso ei saa mun sympatioita tippaakaan. En pitäny siitä skitosta ekalla kerrallakaan ja tää toinen kerta ei tee poikkeusta. Iljettävä isosuinen rykijä.
- jep jep
muakin nauratti enemmän kun itketti, tuli semmonen myötähäpeä että kaarlo eiii....olis ollu parempi kun olis uhonnu loppuun asti ko äijä, humalaisen hermo petti, ei voi mitään. harmi.
- ei itkettäny,
jep jep kirjoitti:
muakin nauratti enemmän kun itketti, tuli semmonen myötähäpeä että kaarlo eiii....olis ollu parempi kun olis uhonnu loppuun asti ko äijä, humalaisen hermo petti, ei voi mitään. harmi.
mutta myötähäpee oli melkoinen!
Ensin jätkä selostaa suu vaahdossa ettei oo yhtään väkivaltainen silloin ekan tiputuksensa jälkeen...hah hah! Eihän tolle hullulle tarvi kun pieni ärsyke antaa niin se riisuu jo paitaansa pois ja alkaa uhoomaan!
Sit se vielä menee ja pillittää "kun en halua että mua määräillään..."!
Kyllä olis kiva nähdä kun Kale koulunsa jälkeen töihin menee, ja pomo rupee määräämään mitä siellä pitää tehdä... Kale näyttää varmaan sille persettä, riisuu paitansa, uhoo vetää turpaan ja lopuks rupee poraan "älä määrää mua pomo...mä en kestä...mä en kestä"...
Huh huh, mikä seko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760