Onhan se taas nähty, kuinka opiskelijoita kusetettiin viime vaalien alla ja taas sama meno tuntuu ilmenevän vaalien lähstyessä.
Kuuskymppiset, hyvätuloiset ukot ja akat on muka niin opiskelijoiden puolella, mutta tosipaikan tullen kun korotusta pitäisi saada aikaan siellä eduskunnassa, niin opiskelioden asiat vaan eivät olekkaan niin tärkeitä enää.
Nyt on meidän nuorten aika tehdä asialle jotain konkreettista ja toimenpide on se, että äänestetään Eduskuntaan opiskelija taustaisia henkilöitä, joilla on oikeasti intressiä ajaa opiskelijoiden edun puolesta.
Paljon esimerkkejä löytyy, mutta tässäpä yksi potentiaalinen läpimenijä Oulun vaalipiiristä, Marko Paalavuo:
www.aitoduunari.fi
Käykääs tsekkaa. Itse vakuutuin tästä kaverista niin paljon, että lupasin jo mielessäni antaa oman ääneni tälle kaverille.
WWW.AITODUUNARI.FI
7
673
Vastaukset
- murupussi
voishan tuota äänestääkkin :)
- abiturientti
Uskon joulupukkiin, saunatonttuun, oikeistolaiseen työväenpresidenttiin ja työtätekevään ja köyhiä ajattelevaan oikeistolaiseen.
- duuuuunari????
Miksi joku haluaa korostaa sitä, että on duunari? Ennemmin äänestäisin eduskuntaan aidon akateemisen, joka tajuaisi, miltä tuntuu elää kuusi vuotta makaronidieetillä.
- itse olla
Paalis?
- lukiopelle
Mikä vitun aito duunari? En äänestä mitään typeriä amiksia.
- ollenkaan
Ei tämä kaveri amis ole. Se tekee raksahommia ja opiskelee siinä sivussa AMK:ssa..
Jos et usko, niin käy kattoon:
WWW.AITODUUNARI.FI - ei todellakaan
ollenkaan kirjoitti:
Ei tämä kaveri amis ole. Se tekee raksahommia ja opiskelee siinä sivussa AMK:ssa..
Jos et usko, niin käy kattoon:
WWW.AITODUUNARI.FIole mikään amis!!! :D Huvittava veto tollanen, Koittakaa ihmiset kasvaa aikuisiksi, ja tsekatkaa www.aitoduunari.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621