Kuinka moni teistä pystyy ratsastamaan vielä rv 20 jälkeen?
Huomasin tuossa joskus rv 17, että ratsiminen alkaa tekee tiukkaa. Pitää nimittäin pysähtyä tyhjentämään virtsarakko. Eipä tullut tehtyä pitkää lenkkiä. :(
Minä toivoin pystyväni ratsimaan mahdollisimman pitkään mutta aika heikkoa se on tässä vaiheessa.
Käyntiä pystyy menemään muutaman kierroksen radalla mutta maastolenkit ovat jääneet täysin.
ratsastusta
4
374
Vastaukset
- loppui
varmaan jo muutama viikko sitten, nyt viikkoja 25. Sunnuntaina kävin kävelemässä mut sekään ei tuntunut enää hyvältä. Ravia ja laukkaa en ole kokeillut varmaan 20 viikon jälkeen. Lääkäri tais mulle sanoa, et viikolle 20 voi mennä jos tuntuu hyvältä. Eli nyt tuli pitkä tauko ratsastukseen, onneks mies ratsastaa, niin saa hevonen muutakin liikuntaa ku vaan juoksuttelu.
- ämmä
Mnä ajattelin lopettaa jo tuossa vuodenvaihteessa (kolmisen kuukautta täynnä sitten), kun jo maksettu kausikortti loppuu siihen. Olis tietty kiva käydä jotain rauhallisia pikkulenkkejä jonkun aikaa tuon jälkeenkin mutta eipä ole oikein tiedossa missä lähitienoilla voisi niin tehdä. Lähitallilla ei ole kuin kenttätunteja tarjolla, tai voishan sitä tietty ilmoittautua johonkin ponitalutusalkeiskurssille... :)
Miten sitä elääkään piiitkän tauon ilman viikottaista hevosenlääpintäterapia-annosta... - miten ihmeessä
äitini teki sen, mutta hän ratsasti minua ja veljeäni odottaessa tyyliin sinä päivänäkin kun lähti synnyttämään. toki aika rauhaksiin ja käyntiä loppuajasta, luulisin, mutta aika ihmemamma.. hänellä se oli päivittäistä. itse tuntuis hankalalta kavuta edes selkään :D
- Izzu
Lopetin ratsastamisen aika alkuraskaudesta, koska ne riskit on siinä kuitenkin aika suuret...
Oman hevosen annoin vuokralle entiselle oppilaalleni mukaan hevoskouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884