ETTÄ IHME ON JOS MUIJALLA ON POKERIA TULLA KANNUSTAA ILLALLA PETTÄVÄÄ MIESTÄÄN FINAALIIN...
HUH HUH
jos olisin Ollin Kala
3
575
Vastaukset
- xyzhi
Ihme että joillakin on pokeria kirjoittaa tikkukirjaimilla.
- turoturpelius
miten niin Olli on pettänyt? Ihmeen alhaiseksi jengi vetää rajan pettämiselle.
- harmissaan
En tiedä onko olli varsinaisesti pettänyt kalaa, mutta itse en olisi halunnut katsella tuollaista meininkiä tyttöystävänä telkkarista.
On kuitenkin sääli, että ihmiset arvostelevat kalaa ja hannea eniten. Kalalle annetaan "neuvoja" mitä hänen tulisi nyt tehdä, kun mies on käyttäytynyt huonosti. (Varsinkin nämä tällaiset avantoon hukuttautumiset kuulostavat omituisilta.) Hannea syytetään varatun miehen vamppaamisesta. Mielestäni hanne tai saati sitten kala on tehnyt mitään väärää. Jos syyllistä haetaan niin se on olli. Olli vastaa omasta itse elämästään.
Lisäksi olli on 22-vuotias, ollut ainoastaan kalan kans ja vieläpä teinistä saakka. Kuinka monen teininä aloittama suhde kestää elämän loppuun asti. Ja jos kestääkin niin eroja varmasti ehtii tulla välissä useampikin.
Ikävää on se, että kala joutui katselemaan tämän kaiken tv:stä ja joutui sitä kautta kansan arvostelemaksi. Olli olisi joskus tuon saman varmaankin tehnyt kännipäissään jossain muuallakin, mutta ehkä pahinta on juuri se kalan kannalta, että olli ilmeisesti ihastui hanneen, ainakin jollain tasolla. Eipä ihminen, joka ei ole tuolla eristyksessä ollut vieraiden ihmisten kanssa voi tietää, mitä se mielelle tekee.
Itse nostan hattua niille talossa olijoille, jotka ovat pystyneet olemaan siellä halaamatta ja pussailematta ketään. Pitempään talossa olleista kukaan ei ole pystynyt siihen.
Sitä paitsi pussailu on kivaa ja siinä ei pitäisi olla mitään pahaa. Ja asukkaat keksivätkin hyvät "luvalliset" keinot pussailla toisiaan oikein kunnolla erilaisten leikkien ja pelien varjolla.
Itse toivon, että asiat kääntyvät parhain päin kalan osalta, jatkoi ollin kanssa tai ei. Mutta tällaisen asian takia ei kalan kannata mielestäni ollia jättää, varsinkaan minkään ns. periaatteiden vuoksi. Elämässä joutuu vielä monta kertaa niistä tinkimään ja jos kala itse on sitä mieltä että olli on hänelle se oikea (ainakin tällä hetkellä) niin tämä juttu ei sitä suhdetta todellakaan kaada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760