Mikä kaarlolle sitten on tullut? En nähnyt eilistä, enkä oikein ymmärrä mistä kyse?
Mikä Kaarloon iski?
6
1327
Vastaukset
- Humala....
ja näytti sitten todellisen luonteensa...eli kyseessä on ns. rähinäjuoppo!
- jo aiemmin?
Eikös Kaarlo meinammu käydä Henan päälle silloin joskus syyskuulla? Ajattelin jo silloin että tämä jätkä ei oikein hillitse hermojaan. Ja nynnykkähän se oikeasti on, itkupilli. Ei siinä auta riehua kuin vähäjärkinen.
- miehen tosissaan
et ois tota mieltä. Kaveri on kaikkea muuta kuin rähinäjuoppo. Kunnon jäbä. Seura tekee tepposia. Nähty on muuallaki.
- näin!
jo aiemmin? kirjoitti:
Eikös Kaarlo meinammu käydä Henan päälle silloin joskus syyskuulla? Ajattelin jo silloin että tämä jätkä ei oikein hillitse hermojaan. Ja nynnykkähän se oikeasti on, itkupilli. Ei siinä auta riehua kuin vähäjärkinen.
...ja jotenkin kaikki vaan usko sillon, että Kaarlo vaan feikkas!? Mä ainakin näin ihan selvästi, että Kaarlossa on väkivaltaisia piirteitä, eikä mitään 'tää oli vaan leikkiä' -kommentit mene läpi.
Mulla on kaveripiirissä muutama samantyylinen tapaus. Joskus menee hyvin niitten kanssa juhliessa, mutta merkit on aina selkeet, kun tietää että kohta alkaa tapahtua!
Ensin uhotaan 'leikillään' ja ollaan rinnuksissa kiinni 'leikillään'...mutta jossain vaiheessa, kun humalatila on riittävä katoaa se leikkimieli ja tulee leikin toidellinen päämäärä esiin!
Eli agressioita pitää päästä purkamaan keinolla, millä hyvänsä! - tunnusmerkit
näin! kirjoitti:
...ja jotenkin kaikki vaan usko sillon, että Kaarlo vaan feikkas!? Mä ainakin näin ihan selvästi, että Kaarlossa on väkivaltaisia piirteitä, eikä mitään 'tää oli vaan leikkiä' -kommentit mene läpi.
Mulla on kaveripiirissä muutama samantyylinen tapaus. Joskus menee hyvin niitten kanssa juhliessa, mutta merkit on aina selkeet, kun tietää että kohta alkaa tapahtua!
Ensin uhotaan 'leikillään' ja ollaan rinnuksissa kiinni 'leikillään'...mutta jossain vaiheessa, kun humalatila on riittävä katoaa se leikkimieli ja tulee leikin toidellinen päämäärä esiin!
Eli agressioita pitää päästä purkamaan keinolla, millä hyvänsä!Kyllä se Kaarlo ikävä kyllä taitaa olla rähinäkännääjä. Itse tunnen myös monia rähinäviinan ottajia ja aikalailla pystyn samoja piirteitä Kalesta löytämään. Juuri syyskuussa tilanne kävi helvetin kireänä, tappelu Henan kanssa oli tosi lähellä. Pitää olla aika typerä jos uskoo sen olleen "leikkiä" tai "läppää".
- Mymmy83
miehen tosissaan kirjoitti:
et ois tota mieltä. Kaveri on kaikkea muuta kuin rähinäjuoppo. Kunnon jäbä. Seura tekee tepposia. Nähty on muuallaki.
olen sitä mieltä, että turha siitä on seuraa syyttää, jos noin kilahtaa. Ajatteles jos kaikki tuolla talossakin toimis tuona kaavan mukaan, että seuraa tekee jne.. ja alkais uhittelemaan. Kyllä jokainen vastaa omasta käytöksestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483