Huonoimmat sivut koko maailmassa on:
www.sipsisims.com
www.radosims.com
www.miss-sims.com
www.freewebs.com/angelsims
www.stiliussims.net
www.freewebs.com/diamond-hell/
www.dhost.info/simsgenerations/
Ja sit ulkomaalaiset:
se joku peggysims2 ja sit se sussissogoodsims tai se. Onneks se lopettaa!
Mä osaisin tehdä ite paljon paremmat sivut kun noi tosi huonot idiottisivut. Mä taijan ite tehdä paljon paremmat sivut ku noi idioottimaiset sivut!
Sit noitten kaikkien ylläpitäjät on jotain teinixpissiksiä. Ainaki suomalaisten sivujen.
Surkeimmat sivut .
6
439
Vastaukset
- aad
siitä vaan alat tekemään sitten :)
- jontuska
Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään, että millaiset niistä tulisi? Voisin itsekin nähdä, että millainen on "Suomen paras sivu" Jos se on sinun sivusi kerta :) Ilmoita sitten täällä, kun sinun tekemä sivu on valmis :) Nyt heräs uteliaisuus niin paljon, että nyt tekee mieli nähdä ne.
Ilmoita sitten täällä kun olet saanut ne valmiiksi :D
- sims1
että osaat tehdä hyviä sivuja,kuitenkin ihan surkeet mut kuitenkin ilmoita sitten kun ne ovat valmiit=)
- tätä taas
Olisi kiva tietää mikä on sitten mielestäsi hieno sivu. Ja varsinkin se, millaisen "hienomman" sivun itse osaisit tehdä. Olisi myös mielenkiintoista kuulla vähän perusteluja mielipiteellesi. Vai onkohan nyt vaan kateellisen puhetta...?
Muuten, opettelepa linkittämään. - Esci93
Ja pian saammekin linkin joillekin surkeille Freewebsin valmispohja sivuillesi...
- ...
No jos he ovat teinixpissiksiä, mikäs sinä olet. "MINÄ OLEN PARAS!!! MINÄ OSAAN TEHDÄ PAREMPIA SIVUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111
NUO OVAT TÄYSIN SURKEITA HYI!!½!111¨VAI MITÄ!?!?1 1 1 MÄ TEENKIN PAREM MAT!"...
Anteeksi nyt ihq-raiskaus mutta kun tuo vain mielestäni vaikuttaa siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783