Huonoimmat sivut koko maailmassa on:
www.sipsisims.com
www.radosims.com
www.miss-sims.com
www.freewebs.com/angelsims
www.stiliussims.net
www.freewebs.com/diamond-hell/
www.dhost.info/simsgenerations/
Ja sit ulkomaalaiset:
se joku peggysims2 ja sit se sussissogoodsims tai se. Onneks se lopettaa!
Mä osaisin tehdä ite paljon paremmat sivut kun noi tosi huonot idiottisivut. Mä taijan ite tehdä paljon paremmat sivut ku noi idioottimaiset sivut!
Sit noitten kaikkien ylläpitäjät on jotain teinixpissiksiä. Ainaki suomalaisten sivujen.
Surkeimmat sivut .
6
447
Vastaukset
- aad
siitä vaan alat tekemään sitten :)
- jontuska
Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään, että millaiset niistä tulisi? Voisin itsekin nähdä, että millainen on "Suomen paras sivu" Jos se on sinun sivusi kerta :) Ilmoita sitten täällä, kun sinun tekemä sivu on valmis :) Nyt heräs uteliaisuus niin paljon, että nyt tekee mieli nähdä ne.
Ilmoita sitten täällä kun olet saanut ne valmiiksi :D
- sims1
että osaat tehdä hyviä sivuja,kuitenkin ihan surkeet mut kuitenkin ilmoita sitten kun ne ovat valmiit=)
- tätä taas
Olisi kiva tietää mikä on sitten mielestäsi hieno sivu. Ja varsinkin se, millaisen "hienomman" sivun itse osaisit tehdä. Olisi myös mielenkiintoista kuulla vähän perusteluja mielipiteellesi. Vai onkohan nyt vaan kateellisen puhetta...?
Muuten, opettelepa linkittämään. - Esci93
Ja pian saammekin linkin joillekin surkeille Freewebsin valmispohja sivuillesi...
- ...
No jos he ovat teinixpissiksiä, mikäs sinä olet. "MINÄ OLEN PARAS!!! MINÄ OSAAN TEHDÄ PAREMPIA SIVUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111
NUO OVAT TÄYSIN SURKEITA HYI!!½!111¨VAI MITÄ!?!?1 1 1 MÄ TEENKIN PAREM MAT!"...
Anteeksi nyt ihq-raiskaus mutta kun tuo vain mielestäni vaikuttaa siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473