Surkeimmat sivut .

huonoimmat on...

Huonoimmat sivut koko maailmassa on:

www.sipsisims.com
www.radosims.com
www.miss-sims.com
www.freewebs.com/angelsims
www.stiliussims.net
www.freewebs.com/diamond-hell/
www.dhost.info/simsgenerations/

Ja sit ulkomaalaiset:
se joku peggysims2 ja sit se sussissogoodsims tai se. Onneks se lopettaa!

Mä osaisin tehdä ite paljon paremmat sivut kun noi tosi huonot idiottisivut. Mä taijan ite tehdä paljon paremmat sivut ku noi idioottimaiset sivut!

Sit noitten kaikkien ylläpitäjät on jotain teinixpissiksiä. Ainaki suomalaisten sivujen.

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aad

siitä vaan alat tekemään sitten :)

• jontuska

Ihan mielenkiinnosta aloin miettimään, että millaiset niistä tulisi? Voisin itsekin nähdä, että millainen on "Suomen paras sivu" Jos se on sinun sivusi kerta :) Ilmoita sitten täällä, kun sinun tekemä sivu on valmis :) Nyt heräs uteliaisuus niin paljon, että nyt tekee mieli nähdä ne.

Ilmoita sitten täällä kun olet saanut ne valmiiksi :D

• sims1

että osaat tehdä hyviä sivuja,kuitenkin ihan surkeet mut kuitenkin ilmoita sitten kun ne ovat valmiit=)

• tätä taas

Olisi kiva tietää mikä on sitten mielestäsi hieno sivu. Ja varsinkin se, millaisen "hienomman" sivun itse osaisit tehdä. Olisi myös mielenkiintoista kuulla vähän perusteluja mielipiteellesi. Vai onkohan nyt vaan kateellisen puhetta...?

Muuten, opettelepa linkittämään.

• Esci93

Ja pian saammekin linkin joillekin surkeille Freewebsin valmispohja sivuillesi...

• ...

No jos he ovat teinixpissiksiä, mikäs sinä olet. "MINÄ OLEN PARAS!!! MINÄ OSAAN TEHDÄ PAREMPIA SIVUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111
      NUO OVAT TÄYSIN SURKEITA HYI!!½!111¨VAI MITÄ!?!?1 1 1 MÄ TEENKIN PAREM MAT!"...
      Anteeksi nyt ihq-raiskaus mutta kun tuo vain mielestäni vaikuttaa siltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe