Olit

minä (m) M

Unessani viime yönä... Olit juuri niin ihana kuin muistinkin. Sain tuntea pehmeän ihosi kosketuksen ihoani vasten. Hetken aikaa sain olla niiiiiin onnellinen. :)

34

4251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

"mun" ponnarimieheni,
      haaveillahan aina saa,
      eiks vaan,sitä ei voi kukaan kieltää,
      jaksaa paljon paremmin ....
      silloin minäkin olisin onnellinen,
      aina kun sinäkin.

• muuta

Kuinka ihanalta tuntui kun sai koskettaa edes unimaailmassa..

• olla...
        muuta kirjoitti:

Kuinka ihanalta tuntui kun sai koskettaa edes unimaailmassa..

voisitko,
        olla,se jota aina ikävöin,
        ponnari ja ripee kävely ??
        mun unissa kans,ei lähde koskaan pois,
        mutta jos joskus,ihan oikeesti..

• mulla
        olla... kirjoitti:

voisitko,
        olla,se jota aina ikävöin,
        ponnari ja ripee kävely ??
        mun unissa kans,ei lähde koskaan pois,
        mutta jos joskus,ihan oikeesti..

ei oo ponnaria :(

• sitten
        mulla kirjoitti:

ei oo ponnaria :(

vaan...

• mitään.
        sitten kirjoitti:

vaan...

Tuskinpa minä(kään) löydän omien haaveideni kohdetta täältä..

• odottelen
        mitään. kirjoitti:

Tuskinpa minä(kään) löydän omien haaveideni kohdetta täältä..

sisukkaasti huomiseen asti,jos se
        "mun" ponnarimieheni vastais tohon edelliseen
        huhuiluuni,jos ei,niin sitten pitäis osata luovuttaa,se on vaan niin vaikeeta,
        ei saa pidettyä konetta kii,
        se ikävä,se ikävä...
        joulunaikaa sulle,toivottavasti löydät sen
        kohteesi muualta, jos et täältä,heipsis.

• samaa
        odottelen kirjoitti:

sisukkaasti huomiseen asti,jos se
        "mun" ponnarimieheni vastais tohon edelliseen
        huhuiluuni,jos ei,niin sitten pitäis osata luovuttaa,se on vaan niin vaikeeta,
        ei saa pidettyä konetta kii,
        se ikävä,se ikävä...
        joulunaikaa sulle,toivottavasti löydät sen
        kohteesi muualta, jos et täältä,heipsis.

sinulle. Toivotaan että löydät "omasi". Moikka

• painajaista siitä

että oltiin lapissa sillä reissulla, ku olin silloin pääsiäisenä 1,5 vuotta sitten ... siellä oli myös ihminen jonka kans olin lapissa joskus 8 v........
      kyl muisti pelaa... !!!

• hyvin

kun näet unia...

• olen.

Tosin vain silloin tällöin mutta sekin on plussaa. Etenkin nyt olo on "helpottunut" kun on nukkunut hyvin ja saanut koskettaa sinua ja viettää hetken aikaa sinun kanssasi unimaailmassa.

• nimesi

on Matti ???? Nähään taas samassa paikassa kuin viimeksi.... viimeinen päivä.... ;)

• Matti.

Olen M**a

• unet on

Jahas, siksikö peitto valui jalkopäähän pitkin yötä, eikä ollut edes kylmä:)

• Se .....

Josta minä uneksin... Voi kun tunteet olisivat olleet molemminpuoliset :(. Mutta kun minä olin tietenkin se paskiainen joka ei vastannut odotuksia.. Ei auta mikään, olen luotu luuseriksi. Onneksi on edes jokin asia missä olen viimeaikoina voittanut.

• vain
        Se ..... kirjoitti:

Josta minä uneksin... Voi kun tunteet olisivat olleet molemminpuoliset :(. Mutta kun minä olin tietenkin se paskiainen joka ei vastannut odotuksia.. Ei auta mikään, olen luotu luuseriksi. Onneksi on edes jokin asia missä olen viimeaikoina voittanut.

olla niin että sillä toisella on jo joku muu kiikarissa.

• niin että teidän
        vain kirjoitti:

olla niin että sillä toisella on jo joku muu kiikarissa.

pitäis sulkea suunne, ja painua helvettiin, ku ette tiedä mistään mitään.

• _ _ _ _ _
        Se ..... kirjoitti:

Olisi ihanaa kuvitella, että minua oikeasti kaipaisi yksi M_ _A. Asia vain sattuu olemaan niin, ettei hän kaipaa enintään tiedostomattomasti saatan olla mielessä 2% (½ myötätuntoa, ½ välinpitämättömyyttä)verran. Täysin yksipuolinen rakkaus, olkoonkin että heikkoina hetkinä luulen hänen tunteneen jotain positiiviisia tunteita minua kohtaan. Mutta saahan aina haaveilla, saahan.

• Minä (m) M

ajatuksissani usein.

• Minä (m) M
        _ _ _ _ _ kirjoitti:

Olisi ihanaa kuvitella, että minua oikeasti kaipaisi yksi M_ _A. Asia vain sattuu olemaan niin, ettei hän kaipaa enintään tiedostomattomasti saatan olla mielessä 2% (½ myötätuntoa, ½ välinpitämättömyyttä)verran. Täysin yksipuolinen rakkaus, olkoonkin että heikkoina hetkinä luulen hänen tunteneen jotain positiiviisia tunteita minua kohtaan. Mutta saahan aina haaveilla, saahan.

Voit kuvitella sillä olet mielessäni todella usein. Kaipaan ja ikävöin sinua .....

• _ _ _ _ _
        Minä (m) M kirjoitti:

Voit kuvitella sillä olet mielessäni todella usein. Kaipaan ja ikävöin sinua .....

ja lehmätkin lentävät:)

• korkealla
        _ _ _ _ _ kirjoitti:

ja lehmätkin lentävät:)

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.holycows.net/freefdm/Flying Cow logo - color.jpg&imgrefurl=http://www.holycows.net/freefdm/index.htm&h=427&w=556&sz=43&tbnid=suGaa0OSR7svoM:&tbnh=102&tbnw=133&prev=/images?q=flying cows&start=2&sa=X&oi=images&ct=image&cd=2

• _ _ _ _ _
        korkealla kirjoitti:

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.holycows.net/freefdm/Flying Cow logo - color.jpg&imgrefurl=http://www.holycows.net/freefdm/index.htm&h=427&w=556&sz=43&tbnid=suGaa0OSR7svoM:&tbnh=102&tbnw=133&prev=/images?q=flying cows&start=2&sa=X&oi=images&ct=image&cd=2

Näimmä lehmätkin lentää, voiko mihinkään enää luottaa?

Jokatapauksessa nimettömät viestit nettisivulla ei saa meikäläistä vakuuttuneeksi. Takanani on useampi vuosi tunteiden vuoristoradalla, en kovin herkästi syöksy ensimmäiseen vaunuun. Henkilökohtaisesti on nämä asiat hoidettava, oman osuuteni olen tehnyt ja sitten vielä vähän päälle.

• Minä (m) M
        _ _ _ _ _ kirjoitti:

Näimmä lehmätkin lentää, voiko mihinkään enää luottaa?

Jokatapauksessa nimettömät viestit nettisivulla ei saa meikäläistä vakuuttuneeksi. Takanani on useampi vuosi tunteiden vuoristoradalla, en kovin herkästi syöksy ensimmäiseen vaunuun. Henkilökohtaisesti on nämä asiat hoidettava, oman osuuteni olen tehnyt ja sitten vielä vähän päälle.

Millä saisin sinut vakuuttuneeksi siitä että ikäväni ja kaipuuni on täyttä totta?

• _ _ _ _ _
        Minä (m) M kirjoitti:

Millä saisin sinut vakuuttuneeksi siitä että ikäväni ja kaipuuni on täyttä totta?

Kaivatakin voi hieman tai tuskastuttavan paljon.
        Jos kaipaat hieman tarvitseeko minua saada vakuuttuneeksi siitä ja miksi? Jos kaipaus heilahtaa tuonne toiseen äärilaitaan, silloinkin sinun on tehtävä omat ratkaisusi.

Henkilökohtaisesti,PMMP:n biisi soi päässä.
        Vain henkilökohtaisesti voit saada minut vakuuttumaan, että ikäväsi ja kaipuusi minua kohtaan on totta.

• _ _ _ _ _
        Minä (m) M kirjoitti:

Myönnettäköön, että M_ _A:n kiinnostuksen kohteisiin on kuulunut Flying Cows-kuvituksen mukainen lentosimulaattorin kanssa värkkäily. Ehkäpä voin hyvällä omallatunnolla kuvitella, että hän erehtyy joskus ajattelemaan minuakin lämmöllä, vaikka nyt on vaikea päättää mihin viestiin vastaisin.

Alusta asti minulle on ollut selvää että haluaisin elää hänen kanssaan edes päivän ehkä kaksi, viikon, 2 viikkoa jne. mutta sitä en koskaan ole saanut sanotuksi. Unessani olen hänen kanssaan viettänyt sen päivän, hyvän päivän. Joskus toivoin edes ystävyyssuhdetta, mutta tunteeni häntä kohtaan ovat paljon voimakkaampia kuin ystävyyssuhteissa on tapana. En voi mitään ajatukselle että joskus vielä tiemme kohtaavat (toivo on uusiutuva luonnonvara:) Tänään ja eilen tuntui tältä; Kannan sinua sydämessäni (taakka ei ole raskas) ja vierelläni on aina paikka sinulle.
        Mitäpäs muuta, hyvää elämää!

• kun vaan tietäisit..
        Minä (m) M kirjoitti:

ajatuksissani usein.

miten usein itse olet ajatuksissani. Niin paljon jäi sanomatta, niin paljon yhteistä kokematta.. mutta silti kanssasi viettämäni aika oli niin kaunista. Kaipaan sinua edelleen..
        Ehkä.. joskus vielä tapaamme uudelleen..

• minäminä

ja suudelma pusuhuulilleni sinulta viimeyönä. Aika hyvin meillä yksiin...siis erään kanssa. Kosketus sai sekaisin. Heräsin miellyttävään aamuun. Tuntu vaan niin ihanalta, etten mitään järkevää ajatellut tuntiin.

• Minä (m) M

nyt ovat tunteet todella pinnassa. Ajatus siitä että en saa enään sinua syliini saa silmiini kyyneleen. Olet ollut ajatuksissani koko päivän ja valaissut pimeää päivää olemassaolollasi. Toivottavasti sinulla menee paremmin. En jaksa enään...

• .....................

ei voi mitään.... ku olet noin kieroutunu, ja vannoutunut vihaamaan minua.

• kun olisitkin hän..

juuri se M... ja ottaisit yhteyttä suoraan.. olen odottanut jo kauan.
        Ei päivää, ei yötä, ettet olisi mielessäni, vaikka kuinka taistelen sitä vastaan..
        ja tiedät, miksi..
        Tämä kaipaus ei vaan jätä minua rauhaan.

• Minä (m) M

On ollut öitä jolloin uni ei ole tullut. Silloinkin olet se voima jonka avulla jaksaa. Noin ihana nainen siellä jossain

• Minä (m) M

Kaipaan ja ikävöin sinua yli kaiken. Kaipaan kaikkea sinusta. Olen rikki kun tajuan tilanteen. Minulla ja hänellä ei toiminut, yksipuoliset tunteet?

• kun....
        Minä (m) M kirjoitti:

Kaipaan ja ikävöin sinua yli kaiken. Kaipaan kaikkea sinusta. Olen rikki kun tajuan tilanteen. Minulla ja hänellä ei toiminut, yksipuoliset tunteet?

huomasit, vaan liian myöhäänkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe