Aloitin viime sunnuntaina 26.11. Bonvivan, kyseisenä päivänä ei ilmennyt kuin vähän närästystä..mutta nyt tuossa keskiviikkona maha on ollut ihmeellinen ja jatkunut tähän asti..niin ajattelin kysyä että onko teillet ilmennyt koko kuukauden aikana sivuoireita vai vaan ottopäivänä?
Bonviva
3
2450
Vastaukset
- eevamarita
Onpa kenkkua, että sinulle on tullut sivuoireita Bonvivasta. Minulle ei tullut minkäänlaisia oireita Bonvivasta eikä myöskään Miacalcista, jota myös käytän osteoporoosiin. Toisaalta minä syön jo muiden lääkkeiden takia vatsansuojalääkettä, Nexium nimeltään. Se on voinut säästää minut ainakin närästykseltä. Oletko katsonut, voiko Bonvivan kanssa käyttää jotakin vatsansuojalääkettä? Kannattaisi varmasti kysyä lääkäriltä.
- msda
Söin pari vuotta sitten optinate septumia ja siitä minulle aiheutui vatsakatarri...sen hoitoon sain Nexiumia mutta en enää käytä sitä..Lääkäri kyllä sanoi minulle määrätessään bonvivaa että voi olla suurempi todennäköisyys että saan bonvivasta oireita koska sain optinatestakin..
- XXXXXX
msda kirjoitti:
Söin pari vuotta sitten optinate septumia ja siitä minulle aiheutui vatsakatarri...sen hoitoon sain Nexiumia mutta en enää käytä sitä..Lääkäri kyllä sanoi minulle määrätessään bonvivaa että voi olla suurempi todennäköisyys että saan bonvivasta oireita koska sain optinatestakin..
ON MINUN VATSANI AINA OLLUT VAIKKA OLEN KÄYTTÄNYT OPTINATE SEPTIMIA, FOSAMAKSIA JA BONVIVAA.
EI MITÄÄN KIPUJA OLE TULLUT....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076