No niin... Tästä aiheesta on aiemminkin ollut keskustelua, mutta pieni kertaus ei koskaan ole pahaksi.
Mistä Mikkelin liikkeistä olette saaneet hyvää palvelua ja missä taas ovat tiuskineet ja äyskineet asiakkaille?
Töykeää/Hyvää palvelua
31
5287
Vastaukset
- yksityisestä
silmälasiliikkeestä Savilahdenkadulla.
Siihen asti oltiin erittäin ystävällisiä ja mielinkielin,mutta kun olin maksanut ja mies laittoi rahat kassaan,tyyli muuttuikin.
Ei voi sanoa että aivan tylyksi mutta selvästi ei enää ollut aihetta olla ystävällinenkään.
Silmälasiostos on aina hinnakas hankinta,ja seuraavat menen kyllä ostamaan muualta, senverran huonoa se käytös oli,tein sen kyllä optikollekin selväksi koska minusta huonosta palvelusta pitää myös sanoa henkilölle itselleen.
Poikani lasit kyllä ostettiin saman kadun varressa olevasta liikkeestä muutama viikko omieni oston jälkeen ja siellä oli hyvä ja kohtelias palvelu kokoajan.
Ihmisten pitäisi mielestäni enemmän "äänestää" jaloillaan.- on eräs
muukin liike jossa ei osata palvella. Myyjä katsoi päästä varpaisiin kuin vähempi osaista. Ja kun sanoin vain katselevani niin sen jälkeen ei sanottu enää edes näkemiin, vain uusi tyly mulkaisu. En ihmettele yhtään, että olin ainoa asiakas siellä.
- täältä
on eräs kirjoitti:
muukin liike jossa ei osata palvella. Myyjä katsoi päästä varpaisiin kuin vähempi osaista. Ja kun sanoin vain katselevani niin sen jälkeen ei sanottu enää edes näkemiin, vain uusi tyly mulkaisu. En ihmettele yhtään, että olin ainoa asiakas siellä.
Kannattaa hankkia silmälasit Ruotsista niin ei tarvii maksaa Suomalaisten kiskuri hintoja.
saa ihan vastaavat 500€:n lasit 200:lla.
www.favoptic.se.
Itse hommasin vuosi sitten lasit tuolta, eikä mitään ongelmia ole ollut. - hatti
on eräs kirjoitti:
rantakylän st:llä saa hyvää palvelua ja kohteliaita työntekijöitä,iloisia.
- tosi töykeitä
kävin tiimarissa ja otin vahingossa yhden joulupaperirullan liian vähän kuin mitä oli tarjousmäärä, huomasin sen kassalla ja kysyin että voinko hakea sen yhden vielä ni myyjä tokaisi tylysti että sitten jonotat uudestaan ja rupesi palvelemaan seuraavaa asiakasta.. ei taida myyjät siellä kestää joulukiireitä!! no suomalaisesta kirjakaupasta sain paperit ja ystävällisen palvelun vaikka kiirettä oli sielläkin..
- Tähtisilmu
Keskustan mäkkärissä, Body shopissa ja Kingissä saa aina hyvää palvelua.
Huonoa mm. Solessa, Sokkarin yläkerran kahvilassa ja Kharman portsarit ja ovimiehet todella törkeitä!! - ystävällinen palvelu!
Tähtisilmu kirjoitti:
Huonoa mm. Solessa, Sokkarin yläkerran kahvilassa ja Kharman portsarit ja ovimiehet todella törkeitä!!Voisitko vähän perustella miksi solessa olisi huono palvelu? käyn melkein päivittäin siellä syömässä ja palvelu on aina ollut erinomaista!!
- Äkäisiä akkoja?
Tähtisilmu kirjoitti:
Huonoa mm. Solessa, Sokkarin yläkerran kahvilassa ja Kharman portsarit ja ovimiehet todella törkeitä!!Kaikenlaisia kokemuksia on?
- Roskaruokaa?
Tähtisilmu kirjoitti:
Huonoa mm. Solessa, Sokkarin yläkerran kahvilassa ja Kharman portsarit ja ovimiehet todella törkeitä!!Minkälaista palvelua?
- namis
Siellä on yleensä ollut aika mukava palvelu mut eilen oli tosi töykeä kassaihminen. Muutkin porukassamme kommentoivat tätä äyskijää. Nissenistä olen saanut aina hyvän mielen aikaisemmin. Nytkään ei ollut epäystävällinen palvelu mut tämä kerta oli viimeinen kun sieltä ostan mitään. Pojalleni hankimme lasit. Optikko suositteli ehdottomasti linssejä kaikilla herkuilla, valitsimme toisiksi kalleimman vaihtoehdon. Kun lasit olivat valmiit ne eivät kuitenkaan sopineetkaan. Ilmeisesti taittoa oli korjattu liikaa ja liian vahvat muutenkin. Näkö kuulemma muuttui joka tarkastuskerralla. Onneksi takuukorjaukseen saimme uudet. MUTTA niihin laitettiin halvempi linssityyppi minulta kysymättä. Kun kysyin aleneeko lasien hinta nyt satasella kun tuli ne halvemmat linssit niin ei kuulemma voi alentaa hintaa. Eli maksoin 300 e:n laseista 400 euroa. 15 vuoden kanta-asiakkuus loppui siihen!
- las'silmä
Se silmälasikauppias voi olla vaa tyytyväinen kun pääsi yhdestä kitisijästä eroon. Joillain ihmisillä on vaan semmonen kummallinen tyyli että aina täytyy joka asiasta valittaa.
Lieneekö luulotautia... - halusi
las'silmä kirjoitti:
Se silmälasikauppias voi olla vaa tyytyväinen kun pääsi yhdestä kitisijästä eroon. Joillain ihmisillä on vaan semmonen kummallinen tyyli että aina täytyy joka asiasta valittaa.
Lieneekö luulotautia...yllättää minut kotitekoisilla marmelaadeilla ja haki agar-agar -jauhetta Mikkelin 1.Apteekista la 2.12.
Myyjä oli ollut erittäin ystävällinen ja avulias.
Kuulemani mukaan, hän oli käsitellyt tytärtäni kuin ketä tahansa täyspäistä maksavaa asiakasta, eikä niin, niin kuin liian usein on muualla aiemmin käynyt: ne nuoret ne nuoret, ei niitä tarvitse palvella. - pitkästä
halusi kirjoitti:
yllättää minut kotitekoisilla marmelaadeilla ja haki agar-agar -jauhetta Mikkelin 1.Apteekista la 2.12.
Myyjä oli ollut erittäin ystävällinen ja avulias.
Kuulemani mukaan, hän oli käsitellyt tytärtäni kuin ketä tahansa täyspäistä maksavaa asiakasta, eikä niin, niin kuin liian usein on muualla aiemmin käynyt: ne nuoret ne nuoret, ei niitä tarvitse palvella.aikaa hyvä palopuhe!
- namis
las'silmä kirjoitti:
Lieneekö luulotautia...Kerroinko kitisseeni? Luulotautiko verotti kukkaroani ylimääräisellä satasella? Helppo se on päätään aukoa kun on vielä isin ja äipän rahoissa. Jos nissenissä tuon laatuista tyytyväisyyttää kaivataan niin kyl vain se minulle sopii. En edes useammasta turhasta kaupunkireissusta heille kitissyt kun eivät saaneet pojan näköä tarkennettua testeissään. Tapoihini ei kuulu kitinä mutta onneksi saan tehdä itse valintani tulevia silmälasihankintoja ajatellen.
- Jyrää?
namis kirjoitti:
Kerroinko kitisseeni? Luulotautiko verotti kukkaroani ylimääräisellä satasella? Helppo se on päätään aukoa kun on vielä isin ja äipän rahoissa. Jos nissenissä tuon laatuista tyytyväisyyttää kaivataan niin kyl vain se minulle sopii. En edes useammasta turhasta kaupunkireissusta heille kitissyt kun eivät saaneet pojan näköä tarkennettua testeissään. Tapoihini ei kuulu kitinä mutta onneksi saan tehdä itse valintani tulevia silmälasihankintoja ajatellen.
Tässä sarjassa, en muista kaikkia yksittäisiä tapauksia, mutta kaikki liikkeessä asioineet tietävät että on persiistä touhu
- ???
pitkästä kirjoitti:
aikaa hyvä palopuhe!
Ihme kommentteja siellä sun täällä, niinkuin nyt tuokin edellinen...
- kuluttajasuoja-asiamies?
namis kirjoitti:
Kerroinko kitisseeni? Luulotautiko verotti kukkaroani ylimääräisellä satasella? Helppo se on päätään aukoa kun on vielä isin ja äipän rahoissa. Jos nissenissä tuon laatuista tyytyväisyyttää kaivataan niin kyl vain se minulle sopii. En edes useammasta turhasta kaupunkireissusta heille kitissyt kun eivät saaneet pojan näköä tarkennettua testeissään. Tapoihini ei kuulu kitinä mutta onneksi saan tehdä itse valintani tulevia silmälasihankintoja ajatellen.
Suosittelen ainakin kysymään asiaa häneltä. Asiallinen toimisto, olen kerran ollut puhelimitse heihin yhteydessä.
Kannattaa varmasti ainakin yhtä paljon kuunnella heidän kommenttinsa, kuin lukea mitä tänne kaikenmaailman tyhjäntoimittajat omassa suuressa viisaudessaan kettumaisuuksiaan heittele!
Näitä aiheita kun selailee, tuntuu, että onko normaali kysely normaalilla vastauksella jotain ihan sukupuutton kadonnutta. Haloo! - ihmisillä taas
las'silmä kirjoitti:
Lieneekö luulotautia...on sellainen typerä tyyli, että heidän on kaikkeen vastattava/kommentoitava mahdollisimman v****maisella tyylillä. Niinkuin sinä!
- "luulotautiselle las's...
ihmisillä taas kirjoitti:
on sellainen typerä tyyli, että heidän on kaikkeen vastattava/kommentoitava mahdollisimman v****maisella tyylillä. Niinkuin sinä!
Ymmärsitkö puoliakaan, vai onko moolemmat silmäsi lasia...öliset tyhjää!
- Mannerheimintie..
Mannerheimintien Essolla on todella mukavia ja avuliaita ihmisiä töissä! Tosin yks työntekijä on todellinen miinus kyseiselle paikalle, yrittää iskeä jokatoista nuorta naista joka kerta ja flirttailee.. Todella ahdistavaa, kun joka kerta toistuu vaikka olisi jo ilmaissut, että ei kiinnosta!!
- namis
Siellä saa aina hyvää palvelua. Ainut huoltsi Mikkelissä joka auttaa nopeasti jos auton kans tulee ongelmia. Monta kertaa ovat pelastaneet pulasta. Ikinä ei tule sellainen tunne että olis vain rahastuksesta kyse niinkuin joillakin muilla huoltoasemilla. Onko silmiin katsominen ja hymyileminen iskemistä?
- hmm.
namis kirjoitti:
Siellä saa aina hyvää palvelua. Ainut huoltsi Mikkelissä joka auttaa nopeasti jos auton kans tulee ongelmia. Monta kertaa ovat pelastaneet pulasta. Ikinä ei tule sellainen tunne että olis vain rahastuksesta kyse niinkuin joillakin muilla huoltoasemilla. Onko silmiin katsominen ja hymyileminen iskemistä?
rinnekadun nesteellä on hyvä palvelu lukuunottamatta yhtä miespuolista työntekijää joka on sellainen että, anteeks kun olen täällä töissä.luimuilee alta kulmien ja mumisee jotain kun kysyy..
- Essosta vielä..
namis kirjoitti:
Ei tietenkään silmiinkatsominen ja hymyileminen ole iskemistä, sellastahan se hyvä asiakaspalvelu on.. Mut se, että joka kerta tosi ilmelästi kysytään mitä kuuluu ja mitä suunnitelmissa tehdä minäkin päivänä ja treffeille pyytäminen joka *itun kerta kun siellä käy, eikö tajuu, et ei kiinnostusta?! Jo se liika imelyys siinä palvelussa ällöttää! Mut siis kyse on vaan yhestä työntekijästä, ei kaikista, suurinosa on todella mukavaa porukkaa!
- aulis kohva
juu siitä kylmäasemalta saa hyvää palvelua! lykkäät kortin tai setelieuron aukkoon niin polttoainetta valuu letkusta,eikä mittari ikinä vittuile!
- namis
Jos ei muuta ole vailla kuin menovettä niin kyl sitte. Mutta seteleitä saa joskus härnäämällä syöttää siihen. Kerran jouduin lähtemään tankkaamatta kun ei mikään seteli kelvannut.
- Roskaruokaa?
Tarjottimella roskaruokaa ja hampaat vilkkuen hymyilolen rahat pois?
- MIKKELIN PARAS
lasten tarvike liike. Todella ystävällinen ja mukava palvelu. Hinnat edulliset ja silti usein löytyy pieni pyöristys tai jokin kaupan tekijäinen mukaan. Kaikki tarpeet olen sieltä ostanut sitteristä isompiin hankintoihin. ...toista eräässä toisessa liikkeessä, epäystävällinen myyjä ja eräskin tuote jonka luulin olevan alessa kun ei ollut muusta ilmoitettu selvisi vasta kassalla oikea hinta. Oranssi hintalappu tuote olikin joku "kampanja" hinta joka ei aleen kuulunut vaikkei sitä ollut missään ilmoitettukaan. Myyjä ei tullut yhtään vastaan kuten ei ollut tullut missään vaunuissa eikä kaukoloissakaan aikaisemmin. Myyjän asenteesta paistaa, että jos et täyttä hintaa maksa niin osta muualta. Ja niin olen tehnyt ja teen jatkossakin. Onneksi on tuo Pikkuväen Puoti olemassa. Sitä suosin ja voin sydämestäni suositella muillekkin.
- Tökkiiköhän
Niin, mistä lähtien olet työskennellyt siellä?
- asiakas
Tökkiiköhän kirjoitti:
Niin, mistä lähtien olet työskennellyt siellä?
Muppela on törkeyden huippu;myyjät epäystävällisiä ja mulkoilevia,kävelee perässä ja luulee ilmeisesti että asiakas varastaa kaiken mitä eteen tulee.Inhokki paikka.
Hallituskadulla on ihana pieni laukku liike,en nyt muista nimeä,mutta myyjät aivan huippu luokkaa!Suosittelen lämpimästi!
- Antti___
Mielenkiintoista lukea miten eri ihmiset kokevat asiakaspalvelun laadun. Esimerkiksi minä olen kokenut Muppelan palvelun erittäin hyvänä.
Eri ihmisillä on erilaiset odotukset siitä millaista hyvä palvelu on ja sen takia kokevatkin palvelun hyvin eri tavoin.- Muppelisti
Niin, satuitko katsomaan tuon Muppelan palautteen päivämäärää ja VUOTTA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802