Olen varannut Grand tropicanasta sviitin lomani ajaksi, se ei ole se ihan kallein sviitti mutta se siitä vähän halvempi vaihtoehto.. Onko kukaan ollut? Onko se millainen, minkä kokoinen?
Grand tropicana
7
1090
Vastaukset
- minä myös
samasta hotellista tammikuussa,kysyisin samaa asiaa,asiallisia vastauksia.mihin aikaan olet menossa,meille tämä on ensi kerta ja ois kiva kuulla paikasta kommenteja,rannat,retket,hotelli,ruoka,ostokset,matkakassa...??
- Hotelli
Jossa on suht hyvät huoneet ja tilavat. Aamupala on tosi monipuolinen ja riittävä isossa ravintolasalissa. Kaksi uima-allasta joista toinen katolla 7 kerroksessa ihanat näkymät. Ostosparatiisi ihan vieressä. Uimarantaan vain n.300 m. Takseja sekä tuk tukeja päivystää hotellin edessä ja esim 400 bht.n hintaan saa monen tunnin kiertoajelun ilmastoidulla autolla. Hyvää lomaa
- tammikuussa...
Tammikuussa olen menossa, tai oikeastaan olen siellä melkein koko tammikuun.. =) Ensimmäinen kerta taikamaassa...vähän alkaa jännitystä olla ilmassa mut eiköhän siitä kiva reissu tule..
- öö1
tammikuussa... kirjoitti:
Tammikuussa olen menossa, tai oikeastaan olen siellä melkein koko tammikuun.. =) Ensimmäinen kerta taikamaassa...vähän alkaa jännitystä olla ilmassa mut eiköhän siitä kiva reissu tule..
Olin viime tammikuussa ko. hotellissa. Kyllähän siellä pari viikkoa asui. Hotelli on aika sokkeloinen, tai ei sokkeloinenkaan, vaan joihinkin huoneisiin joutuu kiertämään suunnilleen koko kerroksen että pääsee huoneeseen, kun hissit oli vain yhdessä paikassa.
Samoin siellä oli viime vuonna monta kuukautta kestävä vatsatautiepidemia, joka kävi läpi lähes kaikki hotellin asukkaat. Tänä vuonna ei mennä samaan hotelliin! - Donjoseba
öö1 kirjoitti:
Olin viime tammikuussa ko. hotellissa. Kyllähän siellä pari viikkoa asui. Hotelli on aika sokkeloinen, tai ei sokkeloinenkaan, vaan joihinkin huoneisiin joutuu kiertämään suunnilleen koko kerroksen että pääsee huoneeseen, kun hissit oli vain yhdessä paikassa.
Samoin siellä oli viime vuonna monta kuukautta kestävä vatsatautiepidemia, joka kävi läpi lähes kaikki hotellin asukkaat. Tänä vuonna ei mennä samaan hotelliin!Onko hotellissa mitään virikkeitä lapsille, tai tiedättekö mitkä hotellit ovat lapsiperheiden suosiossa?
- ei ehkä hyvä
Donjoseba kirjoitti:
Onko hotellissa mitään virikkeitä lapsille, tai tiedättekö mitkä hotellit ovat lapsiperheiden suosiossa?
Ollaan oltu tässä hotellissa. Lapsiperheitä ajatellen ei ehkä ihan hyvä vaihtoehto. Monikerroksinen, uima-altaat lähinnä aikuisille tiloiltaan, En huomannut ainakaan mitään lapsille erikseen olevaa leikkinurkkausta tai muuta virikettä. Ehkä Patong on kokonaisuudessaa "aikuisempi" vaihtoehto,Katalla ja Karonilla on varmaan lapsiystävällisempiä hotelleja !!
- kohta Turkkiin
Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780