Kärkkäisen asiakaspalvelu

Minäkö vain

Kärkkäisenhän tietää kaikki. Kaikkihan käy Kärkkäisellä. Tänne voisi listata miten on asiakaspalvelu toiminut, kun sukset on mennyt ristiin. Minulla on sellainen tuntuma että kärkkäisellä parhaiten osataan se rahastus monine kassoineen ja lyhyine kassajonoineen.
Mutta miten muilla kokemuksia muusta asiakaspalvelusta esim. palautusten ja muun reklamoinnin suhteen? Olen kuullut että yleisestikkin se tahmaa pahasti, ja muutama omakohtainen kokemus vastaa kuultua tietoa. Miten täällä?
kertokaa arvoisat ihmiset, jotta kärkkäinen terästäytyisi muussakin aspassa, kuin pelkästään rahastamisessa.

81

14545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marilli

      ostin kerran takin alesta. Riippuu kaupasta kait miten toimivat yleensä aletuotteiden vaihdon kanssa.

      Kumminkin takki alen jälkeen maksoi n.80euroa. Kassalla kysyin voiko takin vaihtaa mahd. jos ei sovi, koska takki ei tullut itselleni. Takki luvattiin kuittia vastaan vaihtaa. Takki ei sopinutkaan ja parin päivän päästä menin vaihtamaan, vaihtopisteen nainen ilmoitti heti ettei he mielellään aletuotteita vaihda, koska se työllistää niin paljon.
      Takki oli moitteettomassa kunnossa mielestäni, mutta myyjän tarkka silmä löysi pari karvaa, jotka oli ilmeisesti koirastamme peräisin. Sanoi että se huomioidaan hinnassa. Loppujen lopuksi sain kummnkin takin vaihdettua numeroa pienempään, kun nyppäisin karvat pois. Mistä tahansa saattaa pari karvaa tarttua kiinni, esim. hiuksia irrota päästä, kun sovittaa vaatetta. En ymmärrä miksi edes luvataan vaihtaa, kun se käytännössä tuntuu olevan vaikeaa.

      • tarvinnutkaan

        vaihtaa


      • Marilli
        tarvinnutkaan kirjoitti:

        vaihtaa

        lukenut kunnolla. Minä kysyin nimenomaan voiko aletuotetta vaihtaa. En tiedä olisiko tarvinnut, mutta sanoivat, että tottakai voi vaihtaa kuiitia vastaan. Uskoin kun näin sanottiin.


      • selitä mulle
        Marilli kirjoitti:

        lukenut kunnolla. Minä kysyin nimenomaan voiko aletuotetta vaihtaa. En tiedä olisiko tarvinnut, mutta sanoivat, että tottakai voi vaihtaa kuiitia vastaan. Uskoin kun näin sanottiin.

        pussitit ittes


    • erkki pelimerkki

      parhaiten pärjää, kun sekundana ostaa ja priimana myy.
      tämähän kärkkäisellä tiedetään.

      itse olen ratkaissut vaihtopulman sillä, että ostan muualta.
      vit***aa, kun ostaa jonkun, teknisen vempeleen, valaisimen tai vaikka urheiluvälineen, kotona huomaa että, ei toimi, rikkoontuu normaalikäytössä heti, tai on jo valmiiksi rikki.
      asiakaspalvelu ja vaihto ehjään toimii kyllä muutaman kerran saman tuotteen osalla, siinäkin tulee seinä vastaan.

      olen sen verran laiska, etten viitti ottaa riskiä turhasta sekundatavaran vaihtelusta.

      • on kalliimpi

        valitettavasti ympäri suomee kiertänyt...


    • PetriPeloton

      Minun tarinani meni suunnilleen näin. Olen ollut kärkkäisen asiakas, vaikka asunkin Haapavedellä. Ostin digiboksin ja päätin sen nyt myydä eteenpäin. Ostaja kysyi että onko mahdollista minun päivittää uusin ohjelmisto ko. vempeleeseen. Sanoinkin, että katson miten se käy. Siinä sitten lauantai-iltana reippaana miehenä soitin kärkkäiselle, että onnistuuko digiboksin päivitys paikanpäällä heti jos käy lauantai-iltana tai sunnuntaina. Sieltä vastattiin myöntävästi. Koitti sunnuntai ja olin päässyt digiboksini kanssa palvelutiskille, jossa esitin asiani. Siinä sitten tuli vastaus, että päivitys ei onnistuisikaan heti, vaan menee maanantaille.
      Tästä tuli sitten melkein 100 km turhaa ajelua, ja boksi jäi päivittämättä. Tosin näin ilotulituksen, joka sekin päättyi vaaratilanteeseen.
      Ilmoitin saamastani huonosta palvelusta, jota ne eivät ottaneet kuuleviin korviinsa. Tiedä sitten ajattelivatko tyyliin "hähäää. Mitäs ajeli", mutta siihen liikkeeseen en enää mene.

      • oikeen urakalla

        "päivittää uusin ohjelmisto ko. vempeleeseen."
        Mulla ainakin päivittyy automaattisesti kun käyttää virtoja pois laitteesta. Mikähän boksi se noin hankala on?


      • tulee......
        oikeen urakalla kirjoitti:

        "päivittää uusin ohjelmisto ko. vempeleeseen."
        Mulla ainakin päivittyy automaattisesti kun käyttää virtoja pois laitteesta. Mikähän boksi se noin hankala on?

        silloin ohjelmisto lähetyksen mukana, tai sitten sinä luulet että ainaku virtoja käytää pois niin siihen jostakin ilmestyy uusi päivitys...

        Monen digiboksin ohjelmisto täytyy päivittää muulla tavalla ja myyjä liike on velvollinen korvauksetta päivittämään ohjelmiston...


    • asiakaspalvelusta

      Kerran yhtenä aamuna kävimme kyseisessä liikkeessä sisustuspuolen tavaraa ostelemassa. Etsimme myyjän käsiin joka soitti osaston vastaavalle, kun ei oikei tiennyt asiaa. Osaston vastaava oli ollut nukkumassa kotonaan vaikka olisi tullut olla töissä,näin soittava myyjä sanoi. Kun hän viimein yli puolen tunnin odottelumme jälkeen saapui. hän etsi tuotettamme jota ei kuitenkaan löytynyt ja sanoi että olisi tilattava.
      Edellisen kokemuksen jälkeen olen suunnannut ostosreissujani yhä enemmän Halpa-hallin puolelle, ja aina on siellä palvelu pelannut.

      • kkk1

        ollaan mekin lähdetty useinkin palvelua hakemaan


    • hyvin

      Jonkun kattolampun ostin mutta kiinnityshomma oli niin hankala että halusin vaihtaa toiseen ja vaihto onnistui kun kävin siinä asiakaspalvelutiskillä.

      • palveleva

        liike ole. Itsepalvelu on se joka siellä pelaa.Harvoin vilaukseltakaan näkee henkilökuntaan kuuluvaa.Mutta ravintolassa palvelu pelaa,on ilo käydä siellä syömässä.


    • että kaikki käy Kärkkäisellä,mutta minä olen toista mieltä,sillä minä en tosiaankaan Kärkkäisellä,koska
      kyseisen kaupan hinnat ja minulle niin syrjäinen sijainti ovat oleellinen osa jättää käymättä siellä.
      Kärkkäisen hintataso on liian korkea minun saavutettavaksi ja sen takia menen mieluummin Rengas-Pojille,koska siellä on alhaisempi hintataso.

      • rengaspojilla

        ei kannata pyörähdellä kovin äkäseen,on niin ahdasta et voi kaatua hyllyt päälle.mutta on huumorintajuisia myyjiä ja takuut pelaa.kiitos siitä heille.


      • paljon..
        rengaspojilla kirjoitti:

        ei kannata pyörähdellä kovin äkäseen,on niin ahdasta et voi kaatua hyllyt päälle.mutta on huumorintajuisia myyjiä ja takuut pelaa.kiitos siitä heille.

        asiakkaita myös muista kunnista.Rengaspojat nousee koko ajan.


      • paljon.. kirjoitti:

        asiakkaita myös muista kunnista.Rengaspojat nousee koko ajan.

        yrittänyt ostaa KPO:lta entistä S-markettia,mutta KPO oli aikonut antaa vain vuokralle.


      • ei ole
        j.jussiW-T kirjoitti:

        yrittänyt ostaa KPO:lta entistä S-markettia,mutta KPO oli aikonut antaa vain vuokralle.

        ikäviä kokemuksia kärkkäisen asiakaspalvelusta


      • varmaankin
        ei ole kirjoitti:

        ikäviä kokemuksia kärkkäisen asiakaspalvelusta

        lahkoon


      • kuulun
        varmaankin kirjoitti:

        lahkoon

        Kyllä ne taitaa kuule uskovaiset olla pieni vähemmistö.


      • ettei
        kuulun kirjoitti:

        Kyllä ne taitaa kuule uskovaiset olla pieni vähemmistö.

        Haapavedeltä ajella Ylivieskaan, varmasti pimein ja ankein tie näillä main. Haapaveden kaupat painii eri sarjassa kuin naapurikuntien, ei voi mitään.
        Alkuperäiseen aiheeseen, Kärkkäisen asiakaspalvelusta ei valittamista, jos itse on asiallinen myös palvelu toimii. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Enkä kuulu mihinkään lahkoon tai kuppikuntaan.


    • kärkkäisellä

      Kun menin tekemään ensimmäistä ostoani kärkikortilla. sehän oikeutti mukamas 10 % alennukseen kaikista tuotteista. Mutta mennessäni liikkeeseen kysyin varalta neuvonnasta kuinka toimin tämän alennuksen suhteen kun asioin varikkomyymälässä ja päämyymälässä. sanottiin ettei voi molemmista saada alennusta. Se oli suuri pettymys kun autotarvikkeissiiin olisin satsannut paljon tämän alennuksen takia jota en kuitenkaan saanutkaan varikkomyymälästä, vain päämyymälästä. Että tällainen pettymys.

      • Make 4321

        Oliskohan se varikkomyymälä eri omistajan ? tai sitten tietojärjestelmät ei ole edelleenkään kunnossa.
        Muuten olen sitä mieltä, että tuo Kärkikortti on kaikkien aikojen kusetus, taitaa vuotuinen korko olla 20%:n luokkaa.
        Rihkaman hinnat Kärkkäisellä ovat kohdallaan, mutta kunnon tavarassa hintataso on jopa kalliimpi kuin muualla.


    • Ruuti

      Ostin farkut joissa oli vyötäröllä isoja pyöreitä niittejä. Pidin farkkuja yhden illan ja monet niiteistä irtosivat kankaasta. Palautus onnistui helposti.
      Lähetin palautetta vaateosastolle(eri asiasta) ja sain vastauksen sähköpostiini vaikken sitä odottanutkaan.

      • myös..

        vaatepuolella.Sitä kun menee niin on kuin oman onnensa nojassa.


    • aavuto

      Joulupukki, haltijat ja Kärkkäisen asiakaspalvelu -> kaikista puhutaan mutta niitä ei oikeasti ole olemassakaan.

      • vähäsen

        Kun kävin viimeksi kärkkäisellä ja menin sisään sieltä elektoniinnapäästä. Siellä näytti olevan tiskin luona kolme myyjää sitten oli osastoja jossa ei ollut myyjää lainkaan jolta olisi voinut kysyä jota aioin ostaa mutta sai kävellä todellakin koko kaupan läpi. vasta työkalut puolella toisessa päässä oli myyjä. Jonka palveluja en sattunut täällä kertaa tarvitsemaan.
        Sitten yläkerta. osastoja oli useita mutta myyjät olivat näkösällä vain yksi vaatepuolella ja urheilu sekä eräpuolella oli myyjiä. mm lelupuolella ei ollut ainoatakaan myyjää vaikka joulu on näin lähellä.
        oli erittäin laiha ostosten määrä koko liikkeestä. ja suurin syy on se kun ei ole palvelua tarpeeksi.
        siis myyjät puuttuvat useilta osastoilta. tai ne ovat tauolla tai jossakin tavaraa hakemassa.
        Tällainen vain tietää laihoja ostoksia kun usein, hyvin usein olisi kysymistä myyjältä.


    • mistään

      noin isosta kaupasta saa super palvelua. Jos jotain vikaa on niin se lähtee johtoportaasta. Ei ole myyjien vika jos 500 neliön osastolla on vain yksi vuorossa. Itse olen törmänny hymyileviin kassoihin useimmiten, paljon riippuu myös omasta asenteesta millaista palvelua saa. Halvoista hinnoista sen verran että hyvää ei ole ennenkään halvalla saanut mutta paskaa kylläkin. Oma päätös mihin rahansa tunkee.

      • samaa mieltä

        ei kai se kummene muista isoista kaupoista ollenkaan. Haapavetisten itkun ja kateuden ymmärtää kun itsellä ei ole mitä mainostaa.


      • RENGASPOJAT
        samaa mieltä kirjoitti:

        ei kai se kummene muista isoista kaupoista ollenkaan. Haapavetisten itkun ja kateuden ymmärtää kun itsellä ei ole mitä mainostaa.

        Ja palvelu pelaa. Kassat on ystävällisiä.Tavaraa on ei tarvitse lähteä Kärkkäiselle ostoksille.


    • ostamassa

      Minä kun ostan en lähde haalaan tavaraa kotia jos en ole tutkinut tarpeeksi hyvin.Tunnen yhden perheen tutun , siellä on sellainen tapa ostetaan tavara viedään kotia tutkitaan koitetaan ja sitten ei tämä ole hyvä vie takaisin.

    • Kärkkäisellä.

      Maksaessa kassa ei tervehtinyt, ei kiitellyt, ei yleensä sanonut sanaakaan.
      Näytti olevan nuori odottava nainen.

      • kohalles

        raskaana ja käkkäräisen kassalla. no ei vaiskaan, pitäisi tapoja sen verran osata. mutta olipa hyvää palvelua lasten kenkäosastolla, ihanan palveleva ja mukava keski-ikäinen myyjä, kiitos!!!


      • Tyytyväinen asiakas
        kohalles kirjoitti:

        raskaana ja käkkäräisen kassalla. no ei vaiskaan, pitäisi tapoja sen verran osata. mutta olipa hyvää palvelua lasten kenkäosastolla, ihanan palveleva ja mukava keski-ikäinen myyjä, kiitos!!!

        Kärkkäisen palvelusta en muuten mene sanomaan, mutta sähköosaston nuorella miesmyyjällä asenne kohdallaan!! Loistavaa palvelua/tietämys ainakin minun tarvitsemissani ostoksissa kohdallaan.


    • Attelax

      Verkkokaupassa on myytävänä Majava-peräkärrejä. Saldot tosin näyttävät aina nollaa. Tiedustelin asiakaspalvelusta että koska tuotteita tulee verkkokauppaan myyntiin. Parin tunnin päästä sain sähköpostiini ilmoituksen että voit tilata tuotteen verkkokaupasta. Seuraavana päivänä soittaa miespuolinen henkilö ja kysyy että voiko kärrin ajaa henkilöauton perässä toimituspaikkakunnalle. Sinä ohimennen hän kertoo kärrin tulleen heille uutena. Rekisteripapereista totuus sitten paljastui, kärry oli rekisteröity 2014. Möivät siis 1,5 vuotta vanhan kärryn uutena!

      • 96majava

        Jaa mitä eroa niillä kärryjen vuosimalleilla sitten on? naurua:)


      • olöppä

        Tuliko ranne kipeäksi?


    • saastanpesä

      ostin kesäkukkia kun oli niin hyvä väri niissä.
      kun kotona aloin purkaa kassia, huomasin että KAIKKI lehtien alapinnat olivat TÄYNNÄ etovan vaaleaa kiemurtelevaa toukkaa.
      sen kerran perästä en ole mokoman toukkafarmarin palveluita tarvinnut

    • Hekumaania

      IMun mielestä Kärkisellä ei ole rahastusta. Tulkaa tänne pääkaupunkiin niin näette mikä on rahastusta. Kun siellä päin liikun niin ostan paljon kerralla tavaraa. Sieltä saa sellaista mitä täältä ei saa. Liitos heille

    • liikaa.ollut.vaikeuksia

      Kärkkäisen asiakaspalvelu on syvältä! Se on ulkoistettu jollekin toiselle firmalle, joka taas ei tiedä kärkkäisen asioista mitään?? Ja vastaukset kestää ja kestää ja kestää. Ja mitään ylimääräistä hyvitystä on turha odottaa, vaikka kuinka mokaisivat.

    • KukaTietääHäh

      Trollaajat taas liikkeellä. Kertokaapa mitä hyvää te saatte mielellenne tuosta trollaamisesta????

    • koskelasuomesta

      Kärkkäinen on kova luu.Keskustelin erään menestyvimmän liikemiehen kanssa.Ja totesimme 600 ihmistä työllistäviä on erittäin vähän👍

      • vfd

        Kovaa luuta täytyy ollakin, jotta pystyy kaiken maailman järjettömiin salaliittoteorioihin uskomaan ja niistä kiinni pitämään, uskomukset kumoavista tosiasioista viis veisaten.


    • Baato

      Itsellä nyt tosi huono asiakaspalvelukokemus. Tilattu tuote näytti, että on varastossa. No eipä ollutkaan, mutta lähettivät erikseen ensin toisen tuotteen tilauksesta ja nyt minun pitäisi palauttaa se, koska eivät voi hyvittää edes postikuluissa vaikka heidän vika. Joo joo sanokaa mitä sanotte, että noinhan sen pitääkin mennä, mutta on asiakaspalvelua asiakkaan suuntaan ja sitten tätä normi asiakaspalvelua. Kun Amazon rantautuu Suomeen niin Kärkkäisen nettikauppa etunenässä yksi turhimmista tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei ole Amazonia vieläkään (5 v kulunut) näkynyt Suomessa, Ruotsissa on. Sieltä ei pysty Suomeen myymään.

        Suomi on kai liian pieni markkina-alue tai sitten rahdit kaalliita tänne.


    • kuitu

      Yksi osa rahastusta on että hyllyn reunassa oleva hinta ei ole sama kuin kassan perimä hinta seuratkaa

    • euroja

      joka kaupassa pitää seurata hintoja,

    • Anonyymi

      moi
      moi

    • Anonyymi

      Moi!

      Kärkkäisellä mies myyjä vittuilee.

      Myy tv:n osia ym.
      tarvikkeita.

      Antakaa potkut ,kun hän vittuilee asiakkaalle...

      • Anonyymi

        muistakaa aina oletteko jo valmiiksi norsun vittunaamalla kun myyjän löydätte


    • Anonyymi

      Ikinä en sinne mene, voitte tästä päätellä jotain:)

      • Anonyymi

        Kerran vaateosastolla kaksi nuorta nais myyjää nauroivat keskenään isosti, ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vaateosastolla kaksi nuorta nais myyjää nauroivat keskenään isosti, ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun...

        Voi kamalaa että oikein nauroivat. Onse kamalaa kun myyjätkin nauraa,kyllä pitäs sen verran olla peruslukemilla tai sitte voishan ne myyjät itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vaateosastolla kaksi nuorta nais myyjää nauroivat keskenään isosti, ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun...

        Voi että kamalaa oikein kaks nauravaa myyjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kamalaa oikein kaks nauravaa myyjää.

        Aina on vaihtaminen onnistunut vaivatta, kyllä homma toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vaateosastolla kaksi nuorta nais myyjää nauroivat keskenään isosti, ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun...

        Kävin vaateosastolla ei enää kuulunut Naisten naurua.Nyt voit mennä.


    • Anonyymi

      samatäällä aina on vaihdettu kun on tarvista ollut, kiitos

    • Anonyymi

      Itse olen vuosien aikana vähän käynyt Kärkkäisellä .Nyt asioinut muutamia kertoja.Mielestäni kiva henkilökunta joka osastolla.Voi jopa laskea leikkiä ja ystävällisen hymyn saa vastaan.Viimeksi ostin kännykän ja palvelu pelasi.

    • Anonyymi

      Kalauttakaa kantapäitä yhteen ja vispatkaa kättä etusojoon niin palvelu pelaa.

    • Anonyymi

      Kaikki toimii ja asiakaspalevelu on ensiluokkaista. Apua saa, jos jotain etsii. Myös verkkokauppa on toiminut erinomaisesti.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu verkossa todella surkeaa, useista puheluista huolimatta vieläkään ei ole toimitettu kaikkea tilattua ja maksettua. Vastausta ei myöskään kuulu.

    • Anonyymi

      Ostin lintuhäkin ,mikä oli risa ja osia puuttui ,heti avattuani paketin ieheni sanoi et on varmaan olut jollain muulla enn en meille tuloa.Viestittelin ja soittelin asiakas pelveluun mitä teen ,,,laitoin kuvia ynnä muuta ,,,lähetin palautukseen ja vaadin uuden tilalle ,tätä rumpaa kesti kaksi viikkoa no eilen tuli uusi ,kasasin mieheni kanssa sen ,ja rupesin laittaan alaosa paikalleen ,kas kummaa sehän oli halki ,,,,,taas alko uusi viestitys ja soutto kierre kuinkahan kauan kestää , ,en koskaan enää osta mitään kärkkäiseltä ,ja meijän kautta palaute menee kaikkien korvilke

      • Anonyymi

        peijakas teillä on huonopäivä ollut,että lintuhäkki,ostaisompi ja mene itsesinne miltätuntuu olla häkissä,taimene suoraan putkaan .


    • Anonyymi

      Olen joutunut palauttamaan yhden viallisen airfryerin. Kerran myskin partatrimmerin takuuaikana esiintyneen vian takia. Ei kummallakaan kerralla mitään ongelmia kaikki sujui hyvin ja asiallisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo kateus on yksi seitsemästä kuolemansynnistä. Iso talo valtavasti asiakkaita. Reklaamaatioita tulee asiasta,mutta myös omasta taitamattomuudesta. Kärkkäinen on niin iso talo. Ettei se muutaman kympin tavaran takia petä ketään. Turhaa panettelua. Totta kai pienissä putiikissa palvelu voi olla yksilöllisempää . Ottakaa huomioon kiire ja asiakasmäärät. Pekka👍

    • Anonyymi

      Voiko autoteltan ostaa suoraan jostain Jyväskylästä 3,4*7*2,2 ? Mikä on hinta ?

    • Anonyymi

      Voiko verkkokauppatuotteen noutaa , Mistä ?

    • Anonyymi

      tilasin 2,5 kärkkäiseltä siimaa verkko kaupan kautta rahat meni mutta siimaa ei tullut asia on nyt poliisi tutkinassa ne sanoi että tämä on netti huijaussaa laittaa koko verkko kaupan kiinni kun ei rehellisesti toimita

      • Anonyymi

        rolli piru iski tännekin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rolli piru iski tännekin,

        No ei kai tuollaista sönkötystä usko lapsikaan.


      • Anonyymi

        Mene sekoilemaan johonki muualle


    • Anonyymi

      Bissel Featherweight

    • Anonyymi

      Epärehellistä tai ainakin epäreilua touhua Ylivieskassa. Takuukorjauksessa ei saada tuotetta kuntoon, eikä puhettakaan, että se vaihdettaisiin e
      Vastaavaan ehjään. Koijjareita.

      • Anonyymi

        Aina saanut olen hyvää palvelua,mutta asiakas voi mennä jo norsun perse naamalla palveluun niin samalla mitalla voi tulla takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saanut olen hyvää palvelua,mutta asiakas voi mennä jo norsun perse naamalla palveluun niin samalla mitalla voi tulla takaisin

        Katohan Persuja kun jo Norsun pereeksi haukutaan on siinä käytöstavat hukassa.


    • Anonyymi

      Just paras kauppa. Lähes kaikkea löytyy. Pääasia on se ettei vihervassarit ole edessä kun ostelen

    • Anonyymi

      Parasta palvelua olen saanut ja verkkokaupasta aina tullut oikeat tavarat
      kyllä ylivieskan kelpaa olla kun on kärkkäinen miettikääpä sitä.

      • Anonyymi

        näin on,ja hyvä palvelu puutarhapuolella,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin on,ja hyvä palvelu puutarhapuolella,

        Persualennuksen saavat kehuvat tuota puljua ei muut ja järkevät kiertää kaukaa kun muualta saa parempaa ja halvemmalla!


    • Anonyymi

      Olen niin hieno ihminen että saan hyvää palvelua aina kun pyydän, pyrkikää samaan!

      • Anonyymi

        Parasta palvelua siellä saa, nytkin iltasella hernekeittoa. Hyvä KÄRKKÄINEN.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe