Kaki kertoi juuri talossa sohvalla, että hän haluaisi olla ensi vuonna mukana Big Brotherin tuotannossa jonkinlaisena tapahtumien kommentaattorina lähetyksissä.
Mahtaakohan Kaki-paralla olla mitään elämää. Jätkä itkenyt koko viikon sitä, kuinka haikea mieli tulee kun talosta täytyy lähteä ja kuinka kivaa hänellä on talossa ollut.
Kaki haluaa BB-tuotantoon ensi vuonna!
5
368
Vastaukset
- alkaa tuntumaan
kovasti siltä että sinä olet se jolla
EI
ole omaa elämää.. - sitten
vaikka tulisikin haikea mieli. Musta se on ihan luonnollista kun on 14 viikkoa asunut noin tiiviisti porukan kanssa. Mitä pahaa jos onkin viihtynyt talossa? On kaikkien kanssa tullut hyvin toimeen, eikä saanut mitään ihme kilareita kenellekään.
Toisin kuin yks apina joka tulee takasin itkemään kuinka vihaa tuotantoa ja haluaa pois.- lemuaako
olekkaan,tää oli sen elämän huippuhetki että sai vetää käteen telkkarissa.öklöttävä jätkä.onneksi poistuu turkuun .kari alas!sari voittoon
- kannatetaan Karia siinä!
Varmasti tuottavaa ja mielenkiintoista työtä olla tuotantotiimissä töissä. Kakilla on siihen näiden kaikkien viikkojen jälkeen ja FINAALIIN päästyään kaikki edellytykset. Onnea Karille!
ps. aloittajan viesti... hmmmm.. haiskahtaa kyllä hiukan katkeroituneelta... - Opettelisi ensin
puhumaan, siis fyysisesti puhumaan, oikein. Toiseksi voisi opetella puhumaan muustakin kuin "virpomisesta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233