Ne joilla on jo oma asunto niin kysyn, kuinka usein imuroitte, esim jos on elkoita tai mutenki?
Mulla on 30 neliöö ja siivoan ihan joka päivä, koska 2 marsua ja 2 rottaa kyllä sotkee, jos antaa sotkee. Meillä ei sotketa asuntoa juurikaan, ja sotketaan niin siivotaan kanssa.
Kuinka siistejä olette?
6
1261
Vastaukset
- Vacuummachine
Meillä on kaksio 55m2 ja imuroimme joka toinen päivä, vaikka ei kovin sotkuista oliskaan...
- Harvakseltaan
Tuntuu et on pakko siivota koska on pölyä roskia matolla ym eikä siedä roskia,likaa enää. stressiä en siivomisesta ota jos ei kerkee jostain syystä tai ei huvita, saa jäädä sillä kertaa siivous.
- siivoilija
mun asuntoni on lähes 80 neliöö..ja asun sielä kaverini kanssa..joudun lähes joka päivä tiskaamaan,imuroimaan,pesee pyykkiä,luuttaamaan,pyyhkimään pölyt ym...ehkäpä siksi kun olen hirveä siivousintoilija että vaihdan verhotkin joka paikkaan viikon välein sekä matot j järjestys vaihtuu noin kaks kertaa viikos...
- hmmmm.
Siivoan silloin,kun likaa alkaa olemaan niin paljon,että se häiritsee,muuten en. Toisin sanoen en ole mikään innokas siivooja. Noin kerran viikossa pyrin imuroimaan ja pyyhkimään pölyt,joiden lisäksi tarvittaessa siivoan vessan. Lehdet tietysti järjestän tarpeen mukaan,samaten roskien vienti. Asunto on 30 neliöinen yksiö.
- UM:)
Mistä moinen trendi? Herttinen sentään, mä en tiedä ikävämpää hommaa, ku siivoaminen ja muut kotityöt. En tosin paskassakaan elä, mutta että monta kertaa viikossa - huh huh. Ei kuulosta ihan "normaalilta". Täytyyhän ihmisellä olla muutakin elämää ja tekemistä ku siivoaminen. Mä en ainakaan elä siivotakseni, joskaan en myöskään siivoa elääkseni:) No, kukin taaplaa tyylillään.
- LaihaKaakao
Meillä on pakko imuroida kerran jos ei kaksikin kertaa päivässä, kun mullakin nuita marsuja on ja raahaavat sitten puruja perässään pitkin olkkarin mattoa. Ja se häiritsee suunnattomasti.
Pölyjä pyyhin ehkä kerran kahdessa kuussa...jos nyt aivan silloinkaan. Lattioilla harvemmin on törkyä, mutta työpöytä tahtoo täyttyä tavarasta ja omaisudesta. Se raivataan harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701