Minkälaisia joulusuunnitelmia palstan naisilla on? Liittyykö siihen ongelmia sukulaisten taholta, esim. hyväksytäänkö puolisosi mukaan? Meillä tilanne on tällä hetkellä suht OK, mutta pitkään oli todella huono. Silloin pyhistä oli hartaus ja rentoutuminen todella kaukana!
Miten vietät joulun?
11
1752
Vastaukset
- mmä
menemme minun äitini luo jouluaatoksi, ehkä piipahdamme isäni luona matkalla. Ja sitten välipäivinä tyttöystäväni vanhemmille.
Olemme jo kolme joulua viettäneet yhdessä äitini luona, ja tyttöystäväni on todella tervetullut ja ystävystynyt myös mm. siskoni ja hänen miehensä kanssa.
Tyttöystäväni vanhemmille suhteemme on melko hyväksytty, muttei täysin, siinä yksi syy, miksi siellä emme vietä niin paljon aikaa. - joulu kotiimme,
syödään hyvin, lahjotaan toisiamme, ollaan vain kahden. Sukujen kanssa ei ole ongelmia, kummankin vanhemmat hyväksyy ja aina tulee kutsut jouluksi, mutta me ollaan haluttu viettää se aina kaksin. Joulun jälkeen sitten käymme kummankin vanhemmilla ja kaverit nähdään uutena vuotena.
Joulun täytyy tuntua omalta, meillä on jo omat perinteet ja tavat ja tuntuisi hassulle viettää joulu missään muualla kuin kotona ja oman kullan kanssa.
Kuten sanoit, rentoutuminen ja se kiirettömyys ja aikaa vain toisille on se joulun paras anti.- yritystä on :)
Mä käyn nyt joka vkl ulkona etsimässä sitä oikeaa, et sais joulurakkauden(miks ei myös elämänsä).
Näillä näkymin vietän koirien kanssa, ja ihan perinteisesti. Koirat saa lahjat ja mä syön itseni ähkyks :)
Oikeesti joulu on mitä romanttisinta ja herkintä aikaa, ihanaa vaikka yksikseenkin. - Lili Marlee
Haluamme olla vain kahden, syödä hyvin, nauttia toisistamme. Jos olisimme muualla, ei intiimi seurustelulle olisi niin paljon aikaa kuin kahdestaan kotona.....
- UglyPumpkin
koko joulun joten en vietä joulua ollenkaan.Sopii hyvin ku erosin äskettäin ja mieli muutenki maassa.
- SunFlower
Meidän joulunvietto alkaa jo joulukuun alussa: koristellaan kotia, leivotaan pipareita ja joulutorttuja, istutaan kynttilänvalossa ja tunnelmoidaan, laitellaan pieniä yllätyksiä toiselle... ;)Joulu On romanttista aikaa, eikä sen tarvitse tarkoittaa vain virallisia joulun pyhäpäiviä. Ennen aattoa vietämme ihan oman joulun kahdestaan, jolloin vaihdamme lahjat yms.
Molempien perheet hyväksyvät meidät ja olemme tervetulleita yhdessä perheidemme luo. Käytännössä olemme kuitenkin matkustelleet erikseen omien perheidemme luo, koska asuvat niin eri puolella Suomea. Eli myös tänä jouluna matkustan viettämään joulua sinne mistä olen lähtöisin :) - .........
Herään, juon kahvia, syön aamupalaa jne.. hengittelen läpi päivän ja teen samoja juttuja kuin muinakin vapaapäivinä. Siinäpä se. Ei tule joulua tähän yksinäisyyteen.
- sun valinta
joulu tulee jos sen haluaa. Tee jotain mitä et ole ennen tehnyt.
- vaan tee jotakin
Hei hei, nyt teet jotakin, jonka muistat vuoden päästäkin jouluna. Tuolla vähän yöempänä on keskustelua 42 : aloittama kejtu ja siellä otsikolla "paikkoja". Ala toimia ja löydä itsellesi seuraa... Ei sukua ja perhettäkään aina tarvita joulun viettoon. Varmaan löydät ihmisiä, jotka haluavat sinut kilvan luokseen, kunhan annat "heille itsesi"... Jos et löydä millään ketään tähän hätään, mene vaikka kylpylälomalle pariksi päivää... Jos et satu tietämään City on hyvä paikka löytää mailikavereita, joita voi tavatakin. Sinne vaan Deitti-palstalle ilmoitusta itsekin laittamaan, jos et löydä ketään sopivaa... MUTTA TEE JOTAKIN!
- Shane
Menemme tänä vuonna minun äidilleni, viime vuonna vietimme joulun kihlatun äidin ja siskon kanssa. Eli vuorottain joulu toisen sukulaisten luona ja molempien sukulaiset hyväksyvät puolison kuin täysin osana perhettä.
- möllötetään
Mennään mun äiteelle, kuten on tapana ollut. Syödään perinteistä jouluruokaa ja löhötään ja luetaan ja pelataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770