Pesukoneen poistoletku on liian lyhyt. Voiko sitä jatkaa vai pitääkö ostaa uusi? Ohjekirjassa puhutaan jatkamisesta saman kokoisella putkella ja kehoitetaan käyttämään "sopivaa" liitintä. Mikä olisi sopiva liitin?
Vastaukset 3
- Jocu
Ohutseinäistä putkea pätkä sisään ja klemmareilla kiinni.
Tarvikkeet löytynevät LVI-liikkeestä. Ota kupariputkea, niin ei ruostu niin kiivaasti. - GAku
Jos siis puhutaan ihan letkun jatkamisesta, marssi vain rautakauppaan ja osta pidennysletku. Siinä on kuminen yhde valmiina vanhaan liittymiseksi.
- Koo
Onnistuu kyllä. Itse menin putkiliikkeeseen sen liian lyhyen letkun kanssa ja siihen katsottiin sopiva jatko ja se kiinnityskappale. Letkuissa oli useita pituusvaihtoehtoja, joten kannattaa mitata valmiiksi, ettei suotta osta turhan pitkää letkua.
Terv. Koo
Ps. Ja muistathan, että sen jatketunkin letkun täytyy olla jossain vaiheessa tehdä se "lenkki yläilmoihin"... (lukee pesukoneen asennusohjeissakin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417