Moro Cristian,
where ever You are, please, come to BB-house and take it all.
Ehdit viel voittaa!!
Kamaan Crisu!!
The real winner!
Cristian von Hagelstam
vielä ehdit kehiin
2
453
Vastaukset
- idealisti-62
Toivottavasti Cjrtistianissa on sitä aitoa kapinallisuutta... vielä ehtis järkätä lakon. :)
- Crisse.
En saisi kertoa tätä, mutta oletan että tuotanto ei saa tästä vihiä. Eli minun on määrä lähteä taloon heti bb extran päätyttyä, kello 19.00. Tarkemmat äänestysohjeet miten minua voitte äänestää kuulette myöhemmin. Ei mulla taida olla mitää realistisia mahdollisuuksia voittaa, mutta onhan sitä mukava kokeilla. Aika mielenkiintoistahan se on tuottajan poikana tuolla talossa olla pari tuntia. Lämpimin terveisin Christian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760