Ensin Skoda ja Seat-kuskit todistivat että ne on tehty samoista osista kuin audi, ainostaan peltien prässäyksessä ja sisustusmuoveissa on eroja.
Sitten tuli luntatupaan kun japanin "riisikippo" Honda Accord oli löylyttänyt A4 :sta diesel vertailussa. Ja Hondan dieselmoottori oli valittu maailman parhaaksi.
Voi tätä Audikuskien tuskan viikkoa. Onhan se Audi sentään preeemiumia ainakin Audikuskien mielestä haha haa.
Paha viikko Audi-kuskeille
9
1582
Vastaukset
- joutuu
pitämään kriisipalaverin viikonloppuna.
Ei edes lunta ole luvattu, ei pääse quattro-miehetkään biimereitä kyykyttämään.
Ottaa luonnolle, kun Skoda-miehet alkaneet jo sinuttelemaan, ennen ne joutui pyytämään puhutteluvuoron Audi-mieheltä.
Elämme raskaita aikoja. - Tuntuu olevan
Niille paha isku. Kahtokaapas lukija ja kommentoija määriä, selasin äsken 10 sivua taakse päin eikä löytyny vastaavia lukuja.
Kaiken huippuna, joku kirjotteli jo ladapalstallakin vaihtaneensa audin ladaan.- kummallista jos
maailman suurin moottorivalmistaja ei kykenisi tekemään kunnollisia moottoreita.
- irwin.
...ja naureksivat viikonloppuna muut kanssakulkijat audimiehiä tuolla liikenteen päällä niin eipä ole mikään ihme. Pilkkaavat että poijat ne ajelee luksusskoodalla että rämisee. Toivottavasti tulee sateiset kelit että on vähän kulkijoita pilkkaamassa.
- Mainitsit
Laatuluokituksen: Luksusskoda, että ku skodassa on ovissa niitä tiivisteongelmia ja vesi tulee sisään, niin kait se on audissa sama juttu.
He ovat jo saaneet kärsiä niin paljon, että toivokaamme kuivaa keliä ja auringonpaistetta.
Preemiumisiin. - Häkä-CO
Mainitsit kirjoitti:
Laatuluokituksen: Luksusskoda, että ku skodassa on ovissa niitä tiivisteongelmia ja vesi tulee sisään, niin kait se on audissa sama juttu.
He ovat jo saaneet kärsiä niin paljon, että toivokaamme kuivaa keliä ja auringonpaistetta.
Preemiumisiin.Tuskin on monelle audikuskille tullut yllätyksenä se että Skodassa ja Audissa voi olla samoja moottoreita. Lähinnä joillekkin wannabe-audisteille jotka eivät tiedä kyseisistä autoista mitään. Tietääkseni Audit eivät vuoda.
On vaikea uskoa että monikaan Skodan omistaja täällä oikeasti kirjoittelee, mutta uskon että suurin osa heistä ostaisi Audin jos vain talous sen sallisi. Minä ainakin veisin Passattini kauppaan jos olisi rahaa uuteen Audiin. Mutta kun ei niin ei. Skodalla pärjää mutta Audi on parempi. Tämä on minun mielipiteeni eikä mikään absoluuttinen fakta. - samalla rahalla
Häkä-CO kirjoitti:
Tuskin on monelle audikuskille tullut yllätyksenä se että Skodassa ja Audissa voi olla samoja moottoreita. Lähinnä joillekkin wannabe-audisteille jotka eivät tiedä kyseisistä autoista mitään. Tietääkseni Audit eivät vuoda.
On vaikea uskoa että monikaan Skodan omistaja täällä oikeasti kirjoittelee, mutta uskon että suurin osa heistä ostaisi Audin jos vain talous sen sallisi. Minä ainakin veisin Passattini kauppaan jos olisi rahaa uuteen Audiin. Mutta kun ei niin ei. Skodalla pärjää mutta Audi on parempi. Tämä on minun mielipiteeni eikä mikään absoluuttinen fakta.mitä pasuunasi uutena maksaa saa jo hyviä ja kestäviä autoja.
- asdaf
samalla rahalla kirjoitti:
mitä pasuunasi uutena maksaa saa jo hyviä ja kestäviä autoja.
kerro ihan rohkeasti vaan.
- A6V6TDIqTip
Tänä aamuna oli pakko etsiä iso paperipussi ja pistää päähän töihin lähtiessä. Vaikka ulkona olikin pimeää. Töissä vein auton naapurifirman parkkikselle takariviin.
Toivon, että ensi viikolla helpottaa. Jos ei, on pakko tuhota yksi pipo ja tehdä siitä kommandomalli. Onneksi ei ole pankkiin asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698