Minä tiedän millainen on neitsyt. Minä oon sellainen. Minun kanssani on vaikea tulla toimeen. Minä nään ihmiset hankalina vittuilijoina. Olen kuitenkin ihmisille myönteinen jos kukaan ei loukkaa mua. Jos loukkaat niin sitten... Miksi et mua vois ymmärtää. Monethan on erilaisii, täytyiskö kaikkien olla samanlaisia klooneja.
Minä olen oma persoonani. Neitsyt horoskoopissa on enemmän kuin leijona. Leijonaa tarttee käsitellä: Teidän ylhäisyytenne, teidän jalosukuisuutenne, mainittava ruhtinaallinen kosketuksenne vaikuttaa...
Olen erilainen... Olen kilteille kiltti ja vittupäille vittupää. Minä olen ylijumala tähtitaivaalla. Minun vertaistani ei oo ketään. Katsokaa minuu ja ihailkaa, minun suvereenisuuteni on ylitse vuotava.
Vaikka eläisin kurjana niin kuitenkin olen ylitse muiden. minä olen tärkein ja kaikki muut on nollii. Seksissäkin oon kuusysi ja sellaine että ette ole koskaan tieneetkään sellaista olevan.
Minä arvostan puhtautta, suvereenista rakautta. Edelleenkin minun on vaike tulla likaisten ihmisten kanssa toimeen.
Vittu pää
9
2373
Vastaukset
- Neitsyt maria
maailma on niin kauhea tänäpäivänä kun tollasii v....päitä on olemassa!?!
- Neitsyt Ani
...jos tollasii ei olisi olemassa - tylsä ainakin Neitsyille.
Jos joku muu merkki sanoo, että 'oon kiva niille jotka pitää musta', niin siinä ei nähdä mitään väärää. Mut heti kun Neitsyt sanoo saman, niin heti on piru irti... No, Neitsyet ovat erityislaatuisia, ei siitä pääse mihinkään. - :D :D ha ha haa!!!
Neitsyt Ani kirjoitti:
...jos tollasii ei olisi olemassa - tylsä ainakin Neitsyille.
Jos joku muu merkki sanoo, että 'oon kiva niille jotka pitää musta', niin siinä ei nähdä mitään väärää. Mut heti kun Neitsyt sanoo saman, niin heti on piru irti... No, Neitsyet ovat erityislaatuisia, ei siitä pääse mihinkään.joo kaikki kuvittelee omasta merkistään noi kaikki muut on sellasii mut me ollaanki niin spesiaaleja :Dhah
- leo18
:D :D ha ha haa!!! kirjoitti:
joo kaikki kuvittelee omasta merkistään noi kaikki muut on sellasii mut me ollaanki niin spesiaaleja :Dhah
mainittakoon että edellisen viestin kirjoitti erittäin ylpeä omasta merkistää oleva leijona,
- olet...
leo18 kirjoitti:
mainittakoon että edellisen viestin kirjoitti erittäin ylpeä omasta merkistää oleva leijona,
...löytänyt itsesi!
- voisit olla
leo18 kirjoitti:
- leijonathan ei tunnetusti kestä ajatusta siitä, että joku rakastaa itseään enemmän kuin heitä.
- on tunnetusti
voisit olla kirjoitti:
- leijonathan ei tunnetusti kestä ajatusta siitä, että joku rakastaa itseään enemmän kuin heitä.
pakko erikoistua itsensä rakastamiseen, koska tekevät heidän rakastamisensa muille niin vaikeaksi. :)
- nagsu
on tunnetusti kirjoitti:
pakko erikoistua itsensä rakastamiseen, koska tekevät heidän rakastamisensa muille niin vaikeaksi. :)
...ihan pakko sanoa eriävä mielipide; neitsyt-naiset nimittäin kyllä sekoittavat miehen kuin miehen pään. Eivätkä nämä miehet koskaan unohda...
Niin, itsensä rakastamisesta vielä ihan yleisesti: Se on jalo taito, ja vain harva onnistuu siinä. Mutta ne jotka onnistuvat, ovat kaikkein onnekkaimpia, koska vain he voivat aidosti rakastaa muita.
- kolmetoista.
Mitä persoonallista sussa on?
Ei se ainakaan kirjoituksestasi ilmennyt.
Sun kaltaisiahan tuolla liikkuu laumoissa, joissa tusina=vähintään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744