Minulla on ollut melkein koko ikäni rytmihäiriöita . Olen 59 v . Joskus on aikoja että ei ole ,mutta nyt on ollut pari kuukautta päivittäin . Kävin kardeoloogin vastaanotolla ja minulla oli holter 24 h. Eteisperäisiksi kertoi häiriöt . Ei kuulemma olisi mitään lääketieteellistä syytä syödä lääkettä ,mutta sain Digoxin Semi 0,125mg ei apua . Kolme päivää olen syönyt .Spesicor ja Bisop ei apua . Pelottavia on vaikka lääkäri sanoi ,että ei ole vaarallisia .
Rytmihäiriöt
3
1374
Vastaukset
- Nuori mies
Mullakin eteisperäisiä lisälyöntejä 4000 - 7000 kpl jatkuvasti vuorokauden aikana ollut jo 14 vuotiaasta asti ainakin (olen nyt 21). Ei niihin kannatakaan lääkettä syödä kun kuulemma yleensä siitä ei ole juurikaan apua (usein enemmän haittaa sivuvaikutuksista kuulemma). Senkuin olet vain, ole onnellinen että ne on eteisperäisiä ja nauti elämästä, se on parasta lääkettä niille :D.
- todeta
rytmihäiriötyyppi. Minulla on lisääntynyeet nuo lisälyönnit - oikeastaan niitä ei ole ennen juuri ollut. Ei ole koskaan tehty mitään holteria. Joskus on tehty EKG tiheälyöntisyyskohtausten takia, mutta ei ole sanottu mistä rytmi aiheutuu. Lääkitys pitää tieheälyöntisyyskohtaukset (tachycardia paroxysmalis) poissa, mutta lisälyöntejä on nyt. Miten niiden tyyppi todetaan?
- Nuori mies
todeta kirjoitti:
rytmihäiriötyyppi. Minulla on lisääntynyeet nuo lisälyönnit - oikeastaan niitä ei ole ennen juuri ollut. Ei ole koskaan tehty mitään holteria. Joskus on tehty EKG tiheälyöntisyyskohtausten takia, mutta ei ole sanottu mistä rytmi aiheutuu. Lääkitys pitää tieheälyöntisyyskohtaukset (tachycardia paroxysmalis) poissa, mutta lisälyöntejä on nyt. Miten niiden tyyppi todetaan?
Useamman kanavan EKG käyrästä pystyy kardiologit lukemaan onko häiriöfokus/fokukset eteisten vai kammioiden tai vaikka molempien alueella. Esimerkiksi mulla näkyy kahdella kanavalla lisälyönti ihan samanlaisena kuin normaalilyöntikin, mutta kolmannella kanavalla taas erilaiselta toiminnallisen haarakatkoksen takia (ihan kammioekstran näköinen). Kammiolisälyönti näkyy ilmeisesti useammalla kanavalla poikkeuksellisempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774