SARI ON TOSI RUMA ILMAN MEIKKIÄ HYI!!!

ERKKI-MERKKI

SARI JOS VOITTAA,NIIN EI HYVÄ!
SARI ON MUUTEN SIKA RUMA ILMAN MEIKKI JA SE YRITTÄÄ KANS NIITÄ RINTOJA ISONTAA LIIVEILLÄ!!! YÄK !!!!
OLLI ON ESITTÄJÄ FINNINAAMAINEN ÄKLÖ!!!!
KAKI SAIS VOITTAA JOS KAARLO EI VOITA!

17

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustiinaXxx

Ovatko kaikki Kaki-fanit haukkuja-kusipäitä?

• MIELTÄ!!!

ASIASTA!!!!

• ON KUIN....

HALPA HUORA 80-LUVULTA TAI KUIN JOKU TRANSVENSTIITTI

• zensella

Katsoisit peiliin.

• zensella

Ärsyttää suunnattomasti tollanen ihmisten ulkonäön perustteella arviointi! Voin vannoa, ettet itse ole yhtään sen "kauniimpi" kuin Sari tai Ollikaan. Ulkonäölleen ei kukaan mitään voi, joten naurettavaa tollanen toisten haukkuminen!

• hoh hohh hooo houh uh hoh h...

kylläpä naurattaa jejeh hee heh hee hih hi hii hoo hoo hoh hoh hah haaa aaah aaaah aaaaaaa

• zensella
        hoh hohh hooo houh uh hoh h... kirjoitti:

kylläpä naurattaa jejeh hee heh hee hih hi hii hoo hoo hoh hoh hah haaa aaah aaaah aaaaaaa

Katsoit varmasti peiliin ja tajusit, ettet ole kovinkaan kummoisen näköinen.

• ERKKI-MERKKIt

JOKAISELLA SAA OLLA OMAT MIELIPITEENSÄ! MUT MUN ÄÄNI MENEE KAARLOLLE!
        TOTTAKAI KAARLO VÄHÄN SEKOILEE HUMALASSA;MUTTA NIIN TEKEE MYÖS KAKI,SARI JA KUSIJA OLLI

• taas_______________________...
        zensella kirjoitti:

Katsoit varmasti peiliin ja tajusit, ettet ole kovinkaan kummoisen näköinen.

vauhdisssa_________________________________

• ruuturoska

Idioottimaista haukkua ihmisiä ulkonäön mukaan, tuskin itsekään mitenkään erikoinen olet. Voi kyynel, että on onnettomia mielipiteitä: "Ei saa voittaa, koska ilman meikkiä on ruma", "Ei saa voittaa, koska sillä on finnejä". Kasvakaa aikuisiksi.

• zensella

ihanaa huomata, että täällä on edes joku aikuinen ja fiksu ihminen!

• ruuturoska
        zensella kirjoitti:

ihanaa huomata, että täällä on edes joku aikuinen ja fiksu ihminen!

Kiitos, samoin.

Vielä tuohon rintaliivi-asiaan. Sarihan on lihonnut talossa 7kg, eikä silloin ole mitenkään erikoista, jos rinnatkin kasvavat. Rintaliivit ovat tainneet jäädä liian pieniksi uusiin mittoihin.

• JAA

Kaki on inhottava ja ruma pedofiili ja Sari on just tosi nätti ilman meikkiä luonnonkaunis musta sari on ehkä hopa nätimpi meikittä ku meikillä elikkä taidat olla vaan kade. ja ollilla voi olla ehkä finnejä ja kalju pää laki mutta ihan hauska se on mutta en haluis sen silti voittavan. en hluis kiroilevaa kale pojuakaa voittoo elikkä SARI VOITTOON!!!

• 'minä'

kato itteäs peilistä ja näytä keskisormee! ja aika isot rinnat sil on mitä oon kattellu kun sari on ollu saunas bikinit päällä.

• Donjoseba

Onko sitten meikattuna tai ilman meikkejä!!!

• Nimetön

Mun mielestä Sarppa käyttää liikaa meikkiä ja se on ihan nätti ilmankin.Rumuus on jotain aivan muuta...

• Nimetön

Sari on kyllä ihan nätti ilman meikkiäkin ja sama se miten rintojansa näyttellee, kunhan jotain on päällä.Kyllä mäkin olisin ylpeä jos mulla olis noin upeat rinnat, toiset pitää rinnoista ja toiset jostain muusta.Rumuus on jotain ihan muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe