SARI ON TOSI RUMA ILMAN MEIKKIÄ HYI!!!

ERKKI-MERKKI

SARI JOS VOITTAA,NIIN EI HYVÄ!
SARI ON MUUTEN SIKA RUMA ILMAN MEIKKI JA SE YRITTÄÄ KANS NIITÄ RINTOJA ISONTAA LIIVEILLÄ!!! YÄK !!!!
OLLI ON ESITTÄJÄ FINNINAAMAINEN ÄKLÖ!!!!
KAKI SAIS VOITTAA JOS KAARLO EI VOITA!

17

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustiinaXxx

Ovatko kaikki Kaki-fanit haukkuja-kusipäitä?

• MIELTÄ!!!

ASIASTA!!!!

• ON KUIN....

HALPA HUORA 80-LUVULTA TAI KUIN JOKU TRANSVENSTIITTI

• zensella

Katsoisit peiliin.

• zensella

Ärsyttää suunnattomasti tollanen ihmisten ulkonäön perustteella arviointi! Voin vannoa, ettet itse ole yhtään sen "kauniimpi" kuin Sari tai Ollikaan. Ulkonäölleen ei kukaan mitään voi, joten naurettavaa tollanen toisten haukkuminen!

• hoh hohh hooo houh uh hoh h...

kylläpä naurattaa jejeh hee heh hee hih hi hii hoo hoo hoh hoh hah haaa aaah aaaah aaaaaaa

• zensella
        hoh hohh hooo houh uh hoh h... kirjoitti:

kylläpä naurattaa jejeh hee heh hee hih hi hii hoo hoo hoh hoh hah haaa aaah aaaah aaaaaaa

Katsoit varmasti peiliin ja tajusit, ettet ole kovinkaan kummoisen näköinen.

• ERKKI-MERKKIt

JOKAISELLA SAA OLLA OMAT MIELIPITEENSÄ! MUT MUN ÄÄNI MENEE KAARLOLLE!
        TOTTAKAI KAARLO VÄHÄN SEKOILEE HUMALASSA;MUTTA NIIN TEKEE MYÖS KAKI,SARI JA KUSIJA OLLI

• taas_______________________...
        zensella kirjoitti:

Katsoit varmasti peiliin ja tajusit, ettet ole kovinkaan kummoisen näköinen.

vauhdisssa_________________________________

• ruuturoska

Idioottimaista haukkua ihmisiä ulkonäön mukaan, tuskin itsekään mitenkään erikoinen olet. Voi kyynel, että on onnettomia mielipiteitä: "Ei saa voittaa, koska ilman meikkiä on ruma", "Ei saa voittaa, koska sillä on finnejä". Kasvakaa aikuisiksi.

• zensella

ihanaa huomata, että täällä on edes joku aikuinen ja fiksu ihminen!

• ruuturoska
        zensella kirjoitti:

ihanaa huomata, että täällä on edes joku aikuinen ja fiksu ihminen!

Kiitos, samoin.

Vielä tuohon rintaliivi-asiaan. Sarihan on lihonnut talossa 7kg, eikä silloin ole mitenkään erikoista, jos rinnatkin kasvavat. Rintaliivit ovat tainneet jäädä liian pieniksi uusiin mittoihin.

• JAA

Kaki on inhottava ja ruma pedofiili ja Sari on just tosi nätti ilman meikkiä luonnonkaunis musta sari on ehkä hopa nätimpi meikittä ku meikillä elikkä taidat olla vaan kade. ja ollilla voi olla ehkä finnejä ja kalju pää laki mutta ihan hauska se on mutta en haluis sen silti voittavan. en hluis kiroilevaa kale pojuakaa voittoo elikkä SARI VOITTOON!!!

• 'minä'

kato itteäs peilistä ja näytä keskisormee! ja aika isot rinnat sil on mitä oon kattellu kun sari on ollu saunas bikinit päällä.

• Donjoseba

Onko sitten meikattuna tai ilman meikkejä!!!

• Nimetön

Mun mielestä Sarppa käyttää liikaa meikkiä ja se on ihan nätti ilmankin.Rumuus on jotain aivan muuta...

• Nimetön

Sari on kyllä ihan nätti ilman meikkiäkin ja sama se miten rintojansa näyttellee, kunhan jotain on päällä.Kyllä mäkin olisin ylpeä jos mulla olis noin upeat rinnat, toiset pitää rinnoista ja toiset jostain muusta.Rumuus on jotain ihan muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe